Przejdź do treści

udostępnij:

Kategorie

Brand24 z portfela LARQ rozważa debiut na NewConnect

Udostępnij

Brand24, właściciel autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service) poinformował, że rozważa wejście na rynek NewConnect.

Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Brand24, upoważniło Zarząd do podwyższenia kapitału zakładowego. Decyzje NWZ przygotowują spółkę od strony formalnej do rozważanego debiutu na NewConnect. Spółka zamierza powtórzyć sukces LiveChat'a – spółki, której kurs od debiutu na GPW w 2014 r. Zwiększył się o 217%.

- Chcemy iść tropem LiveChat’a, którego założyciele i menedżerowie są naszymi akcjonariuszami i wspierają nas swoją wiedzą i doświadczeniem. Z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że podwyższenie kapitału i docelowo upublicznienie – a konkretnie debiut na NewConnect – jest jednym z bardzo poważnie rozważanych przez nas obecnie scenariuszy pozyskania środków na wsparcie rozwoju narzędzia w skali globalnej.

Mówi Michał Sadowski, Prezes Zarządu i Założyciel Brand24.

Spółka dynamicznie się rozwija. W lipcu łączna liczba aktywnych klientów przekroczyła 1800.

- Brand24 rośnie w ostatnich miesiącach w średnim tempie 58 nowych klientów miesięcznie netto. W lipcu przekroczyliśmy łączną liczbę 1800 aktywnych klientów. [...] Kula śniegowa zaczyna toczyć się coraz szybciej, co pokazuje 360% wzrost liczby nowych klientów zagranicznych pozyskiwanych co miesiąc (styczeń 2016 roku w porównaniu do czerwca 2017).

Dodaje Michał Sadowski.

Brand24 jest drugą spółką po Nextbike Polska, którą zamierza wprowadzić na NewConnect holding LARQ S.A.

- Jestem pewien, że Brand24 spełnia wszelkie warunki, by podążać drogą sukcesu LiveChat’a. Jako jeden z głównych akcjonariuszy mocno wierzymy dalszy wzrost wartości tego aktywa i docelowo widzielibyśmy spółkę jako kolejnego – po Nextbike Polska S.A.– debiutanta giełdowego z naszego portfela

Mówi Mikołaj Chruszczewski, Członek Zarządu LARQ S.A.

Brand24 ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak IKEA, H&M czy Biuro Pierwszej Damy USA, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w Internecie.

 

Udostępnij