Klienci skarżą się na problemy z aplikacją biura maklerskiego Alior Banku

Klienci Biura Maklerskiego Alior Banku skarżą się na problemy. BM uspakaja, że usterki wkrótce znikną

Od dłuższego czasu klienci skarżą się na problemy z aplikacją Alior Giełda. Pomimo wprowadzanych „usprawnień”, częste awarie uniemożliwiają korzystanie z mobilnego biura maklerskiego. Alior wciąż walczy z usterkami i uspokaja, że wkrótce one znikną.

Dosłownie kilka dni temu BM Alior otrzymał po raz kolejny wyróżnienie od „Pulsu Biznesu”. Według rankingu biur maklerskich zajął pierwsze miejsce. Nagroda została przyznana ze względu na konkurencyjną ofertę oraz wysoki komfort obsługi klientów. Niestety w przypadku tego drugiego pojawiły się pewne wątpliwości bo po zmianach system BM ma ciągłe usterki i jak donoszą internauci nie działa.

Niestabilna aplikacja mobilna

Negatywne komentarze pojawiają się na forach już od dłuższego czasu. Członkowie Strefy Inwestorów również nie szczędzą gorzkich słów na nowy system Alior Banku. Klienci skarżą się, że pojawiające się problemy nie są bezpośrednio związane z najnowszą aktualizacją aplikacji. W ostatnich miesiącach biuro maklerskie przeprowadziło dwie duże aktualizacje, o których klienci zostali poinformowani na stronie internetowej. Pierwsza z nich była 18 grudnia 2018 roku, a kolejna 11 lutego br. Obydwie miały na celu wprowadzenie nowych funkcjonalności w bankowości mobilnej m.in. związane z produktami inwestycyjnymi. Niestety okazuje się, że skutek był odwrotny. System się wiesza, a klienci nie mogą wprowadzać zleceń.

Zobacz także: Teraz sprawdzisz wszystkie opłaty bankowe w jednym miejscu. UKNF uruchomił porównywarkę ofert bankowych

Migracja do nowej aplikacji przyniosła wiele problemów większości użytkownikom - problemy z funkcjonalnością inwestycyjną, niedziałający kantor, częste awarie. Korzystanie z aplikacji w takiej formie wpływa na negatywny odbiór przez klientów. Niektórzy z nich w wyniku usterek ponieśli straty i odchodzą od usług Aliora.
 

Komentarze


- Czasami jest Serwis niedostępny, powiadomienia, alerty czasem przychodzą. Wszystko się zaczęło od uruchomienia nowego serwisu. Problemy z informatykami. Dostali nagrodę w tamtym roku i spoczęli na laurach – komentuje jeden z członków Strefy Inwestorów.

BM Alior Bank uspokaja

Warto zaznaczyć, że klienci Biura Maklerskiego Alior Banku mają problem od dłuższego czasu. Jak wiemy same one nie znikną. Przedstawiciele BM proszą, aby o każdym błędzie w aplikacji poinformować infolinię. Co ciekawe prace serwisowe często trwają w ciągu dnia, podczas sesji na giełdzie. Jest to kuriozalna sytuacja, ponieważ dostęp do aplikacji między godziną 9 a 17 powinien być nieprzerwany.

- Informujemy, że zidentyfikowaliśmy problem i podjęliśmy intensywne działania, mające na celu jak najszybsze jego rozwiązanie. Planujemy, że poprawa obecnego stanu nastąpi w najbliższy weekend. Przepraszamy klientów za zaistniałą sytuację – powiedziała Strefie Inwestorów Katarzyna Jońca, specjalista ds obsługi produktów inwestycyjnych Alior.

Zobacz także: Bareja wiecznie żywy. Fundusz, który stracił 5,5% otrzymał nagrodę najlepszego funduszu akcji polskich 2018 roku

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.