"Działamy na konkurencyjnym rynku, ale w unikalnym modelu biznesowym" - Dariusz Zaremba, Prezes Sales Intelligence na czacie | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Czaty
23 paź 2017, 15:06

"Działamy na konkurencyjnym rynku, ale w unikalnym modelu biznesowym" - Dariusz Zaremba, Prezes Sales Intelligence na czacie

W poniedziałek, 23 października 2017 r. zorganizowaliśmy czat inwestorski z Prezesem Zarządu spółki Sales Intelligence, Dariuszem Zarembą. W czasie dyskusji Prezes spółki odpowiadał na pytania, dotyczące trwającej publicznej emisji akcji i IPO na rynku NewConnect, strategii spółki, w szczególności w zakresie technologii Big Data oraz perspektyw rozwoju branży e-commerce i performance marketingu. W spotkaniu, które cieszyło się dużym zainteresowaniem, wzięło udział ponad 360 inwestorów, a Prezes spółki odpowiedział na 20 pytań. Zapraszamy do lektury całego zapisu czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z Dariuszem Zarembą, Prezesem Zarządu Sales Intelligence, na którym rozmawiać będziemy o trwającej publicznej ofercie akcji, realizowanych projektach oraz planach rozwoju spółki.

 

Spotkanie odbędzie się w poniedziałek, 23 października 2017 r. o godz. 13:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Zapraszam Państwa do zadawania pytań. Będę na nie odpowiadał w poniedziałek, 23 października 2017 r. od godz. 13:00.

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Dzień dobry. Witam Państwa bardzo serdecznie na czacie. Przez najbliższą godzinę będę odpowiadał na Państwa pytania. Zachęcam do ich zadawania.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Dlaczego Hubstyle zdecydowała wprowadzić spółkę na NewConnect?

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Chcemy aby spółka mogła dalej się rozwijać. Według nas rynek NewConnect jest miejscem, które może dać spółce taką możliwość.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Dlaczego miałbym kupić akcje w IPO zamiast kupić akcje Hubstyle na giełdzie?

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Aktualnie Hubstyle jest mieszanką kilku różnych modeli biznesowych, natomiast Sales Intelligence jest czystą ekspozycją na rynek dostaw leadów sprzedażowych do sklepów internetowych.

Obrazek użytkownika Anonim
Stan

Dlaczego przeprowadzzacie ofertę publiczną - to nie jest praktykowane przzy takich małych emisjach

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Przeprowadzamy ofertę publiczną, aby umożliwić dotarcie do szerokiego grona inwestorów. Powszechne jest, że spółki z tzw. nowej ekonomii finansują się za pośrednictwem emisji kapitału własnego. Obecność spółki na giełdzie przynosi szereg korzyści m.in. prestiż oraz wzrost wiarygodności.

Obrazek użytkownika Anonim
Adam

Czy dobrze rozumiem, że Sales Intelligence to część hubstyle, która nie jest odzieżówką?

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Tak, jest to segment e-commerce grupy Hubstyle. Sales Intelligence dostarcza konsumentów do ponad 2000 sklepów internetowych m.in. Zalando, Euro RTV AGD, EObuwie oraz Media Markt.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy mam deja vu, czy na giełdę znów wchodzi Nokaut jak w 2012 r?

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Sales Intelligence bazuje na technologii Nokaut, która jest cennym aktywem spółki, natomiast sama porównywarka generuje ok. 20% przychodów. Sales intelligence to zupełnie inny biznes z wykorzystujący bazę klientów Nokaut, ale posiadający zupełnie inne źródła generowania przychodów ze skutecznym modelem biznesowym atrakcyjnym dla użytkowników i klientów.

Obrazek użytkownika Anonim
Paweł

Dlaczego Hubstyle próbowało sprzedać Nokaut na początku roku, a teraz jest on częścią Sales Int.?

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Razem z głównym akcjonariuszem staraliśmy się znaleźć najlepsze rozwiązanie mające na celu dalszy rozwój i wzrost wartości spółki. Podjęliśmy świadomą decyzję o wzmocnieniu kapitałowym spółki zamiast jej sprzedaży.

Obrazek użytkownika Anonim
bazyliszek

Skąd pomysł na rozwój w kierunku big data?

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Już dzisiaj w każdym miesiącu przetwarzamy miliony informacji o konsumentach. Chcemy lepiej wykorzystywać informacje, które posiadamy w celu generowania nowych źródeł przychodów. Widzimy duży potencjał w personalizacji oferty dla użytkowników.

Obrazek użytkownika Anonim
jusz

Na co zostaną przeznaczone środki pozyskane w ramach oferty?

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Środki pozyskane z emisji akcji zostaną przeznaczone na skalowanie biznesu w grupie docelowej klientów potrzebujących efektywnych rozwiązań e-commerce marketingu. Planujemy rozwój nowych narzędzi, które umożliwią nam sprawniejszą monetyzację i dotarcie do nowych grup klientów.

Obrazek użytkownika Anonim
jusz

Na czym zarabiacie? Jak prezentuje się struktura przychodów spółki?

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Zarabiamy przede wszystkim na dostarczaniu konsumentów do sklepów internetowych w modelu efektywnościowym. Z jednej strony mamy 2000 klientów, a z drugiej strony mamy 400 wydawców. Nasz biznes jest zdywersyfikowany zarówno od strony kosztów jak i przychodów.

Obrazek użytkownika Anonim
jusz

Czy akcjonariat jest stabilny? Czy po wejściu na giełdę, nikt nie będzie starał się "pozbyć" spółki?

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Przedmiotem oferty są akcje nowej emisji i tylko one zostaną dopuszczone do obrotu po debiucie na rynku NewConnect.

Obrazek użytkownika Anonim
DSU

Na czym polega strategia spółki?

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Głównym założeniem nowej strategii jest rozwój technologii Big Data co pozwoli na:
1) Skalowanie obecnego biznesu
2) Lepsze dopasowanie ofert do oczekiwań potencjalnych konsumentów.
3) Pozyskiwanie nowych sprzedawców i wydawców.
4) Tworzenie nowych wysokomarżowych produktów.
5) Dotarcie do nowej grupy klientów - producentów i importerów.
Więcej informacji nt. naszej strategii mogą Państwo znaleźć na naszej stronie: https://salesintelligence.pl/strategia-rozwoju/ (link is external) oraz w memorandum informacyjnym.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy mógłby Pan podać dla jakich firm Państwo pracują?

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Współpracujemy z wieloma firmami, które są powszechnie znane. Wśród naszych klientów są tak duże firmy jak Zalando, RTV Euro AGD, EObuwie, Merlin, Vobis, Media Expert, Media Markt, Saturn, Ole Ole, Komputronik, Mall, Cyfrowe, Castorama, Interia, Agora i wiele wiele innych.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy będziecie w przyszłości wypłacać akcjonariuszom dywidendę?

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Czynnikiem decydującym przy wypłacie dywidendy jest konieczność zapewnienia Spółce odpowiedniego poziomu płynności finansowej oraz kapitału niezbędnego do rozwoju jej działalności. Zarząd na bieżąco będzie analizował sytuacje finansową w Spółce. Przy rekomendacji wypłaty dywidendy będzie kierował się zasadą realizowania wypłat stosownie do wielkości wypracowanego zysku, sytuacji finansowej Spółki, jak również potrzeb kapitałowych.

Obrazek użytkownika Anonim
Profit

Do której z giełdowych spółek można porównać Sales Intelligence?

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Działamy na konkurencyjnym rynku, ale w unikalnym modelu biznesowym, który stanowi wyróżnik wśród innych spółek giełdowych z branży e-marketingu.

Obrazek użytkownika Anonim
inwestor33

Jakie są plany dalszego finansowania? Czy emisja wystarczy na sfinansowanie rozwoju brand360 do 2019?

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Dzięki wieloletniemu dorobkowi technologicznemu przygotowanie kolejnych produktów oraz funkcjonalności nie wymaga od nas tak dużych nakładów inwestycyjnych jak w przypadku konieczności tworzenia wszystkiego od samego początku. W związku z tym zakładamy, że dodatkowe nakłady na realizację naszych celów nie będą potrzebne.

Obrazek użytkownika Anonim
daniel

Jakie są założenia prognoz wyników finansowych? Planowany jest bardzo dynamiczny wzrost wyników finansowych od 2019 r - skąd on wynika?

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Zaprezentowane prognozy finansowe uwzględniają wdrożenie i realizację założeń strategii na najbliższe lata. Tak jak przedstawiłem wcześniej zakłada ona rozwój technologii Big Data. W ramach prognoz finansowych konserwatywnie podchodzimy do założeń związanych z komercjalizacją naszych rozwiązań, ale nie wykluczamy ich wcześniejszego, pozytywnego wpływu na wynik finansowy.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Mógłby pan naświetlić o co chodzi z przyszłą współpracą z producentami - jak to ma wyglądać? Czy wydawcy będą promować kupowanie bezpośrednio u producentów, czy jak?

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Rozwiązania te będą pomagały promować marki producentów w kontekście e-commerce'owym na stronach wydawców oraz będą wspierały sprzedaż produktów konkretnych marek w sklepach internetowych.

Obrazek użytkownika Anonim
bazyliszek

Skąd tak duże planowane pogorszenie wyników? W H1 2017 spółka miała 345 tys. zysku ebitda, a za cały rok planowane jest 340 tys. zysku ebitda. Co się będzie działo w spółce w II półroczu?

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Spółka już rozpoczęła program inwestycyjny w celu rozszerzenia oferty produktowej i realizacji strategii. Spółka konserwatywnie podchodzi do prognoz, ale historycznie czwarty kwartał był zawsze najlepszym okresem w całym roku.

Obrazek użytkownika Anonim
daniel

Jakie spółka ma kompetencje w zakresie big data? Czy jest to zupełnie nowy pomysł czy rozwój już stosowanych rozwiązań?

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Od 10 lat rozwijamy nasze zaawansowane mechanizmy służące do przechowywania i przetwarzania dużej ilości danych, ale ze względu na dużą dynamikę rynku, cały czas dostosowujemy się do zmieniających się realiów.

Obrazek użytkownika Dariusz Zaremba
Dariusz Zaremba

Dziękuję Państwu bardzo serdecznie za tak liczny udział w czacie. Przypomnę tylko, że zapisy na akcje spółki Sales Intelligence trwają do czwartku 26 października. Zapisy można składać za pośrednictwem Polskiego Domu Maklerskiego. Więcej informacji nt. oferty znajdą Państwo na stronie: https://salesintelligence.polskidm.com.pl/ (link is external)

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.