Akcje CCC, LPP czy Pepco... która spółka najwięcej zyska na ekspansji w parkach handlowych?
Dino pokazało, że w mniejszych miejscowościach można prowadzić niezwykle rentowny biznes, i coraz więcej spółek detalicznych podąża jego śladem. Silną ekspansję w oparciu o parki handlowe prowadzą obecnie CCC, LPP i Pepco. Pytanie brzmi: kto może na tym skorzystać najbardziej, zwłaszcza z perspektywy aktualnej wyceny giełdowej?
Ekspansja w mniejszych miejscowościach
CCC, LPP i Pepco to firmy handlowe obecne na polskim rynku od wielu lat, które nie zwalniają tempa ekspansji. Najbardziej dynamicznie powierzchnię handlową powiększa obecnie CCC, rozwijając swoje marki CCC, Modivo, WorldBox i Half Price. Silny akcent na rozwój Sinsay kładzie z kolei LPP, które niemal w całości skoncentrowało się na tej marce. Równolegle Pepco, po sprzedaży sieci Poundland w Wielkiej Brytanii, przewiduje wciąż jednocyfrowy wzrost powierzchni handlowej. Niezależnie od różnic – wszystkie trzy spółki stawiają dziś na mniejsze miejscowości, zarówno w Polsce, jak i zagranicą.
Akcje InPost w dół, a Allegro w górę. Kto wygra bitwę o paczkomaty?
Kto ma największe szanse na sukces i czym różnią się modele biznesowe poszczególnych firm? Analizują to Rafał Itrzyński i Paweł Biedrzycki w najnowszym materiale wideo.
W tym wideo:
- 01:00 Pepco, CCC i LPP
- 02:30 Analiza wykresów
- 05:00 Zmiany modeli biznesowych i strategii
- 17:30 Najważniejsze wydarzenie dla wyceny spółek
- 22:00 Ryzyka dla Pepco, CCC i LPP

Dołącz teraz do Strefy Inwestorów i zacznij zdobywać praktyczną wiedzę o giełdzie, inwestowaniu pieniędzy i biznesie
Członkostwo w Strefie Inwestorów pozwoli Ci uzyskać dostęp do praktycznej wiedzy o inwestowaniu w formie artykułów, analiz, podcastów, webinarów, czy raportów. Pomoże Ci to skuteczniej inwestować Twoje pieniądze, trzymać rękę na pulsie w kwestiach gospodarczych, czy rozwijać biznes.
Prawdopodobnie ostatni w 2025 roku nabór do społeczności inwestorów trwać będzie tylko do wtorku, 16 września 2025 roku. Sprawdź szczegóły i dołącz już teraz.

