Pomagamy naszym klientom w rozwijaniu biznesu e-commerce - czat inwestorski z Prezesem Zarządu Sales Intelligence, Dariuszem Zarembą
Sales Intelligence to spółka działająca na szybko rosnącym rynku e-commerce, w obszarze performance marketingu i marketingu. Klientami Spółki są takie firmy jak: Zalando, RTV Euro AGD, czy LeroyMerlin. Sales Intelligence posiada sprawdzony model biznesowy i chce się dynamicznie rozwijać, dlatego zdecydowała się na pozyskanie finansowania na ten cel w ramach emisji akcji i IPO na rynku NewConnect. Pozyskane środki planuje przeznaczyć m.in. na realizację projektu Brand360, który pozwoli na wzrost skalowania biznesu w grupie docelowej klientów, potrzebujących efektywnych rozwiązań e-commerce marketingu.
W ramach rozpoczętego IPO spółka planuje pozyskać od inwestorów do 2,6 mln zł. Zapisy na akcje dla inwestorów indywidualnych będą trwać od 19 do 26 października 2017 r.
Czat inwestorski na temat IPO i rozwoju spółki – 23 października 2017 r.
Zapraszamy na czat inwestorski z Dariuszem Zarembą, Prezesem Zarządu Sales Intelligence, na którym rozmawiać będziemy o trwającej publicznej ofercie akcji, realizowanych projektach oraz planach rozwoju spółki. Spotkanie odbędzie się w poniedziałek, 23 października 2017 r. o godz. 13:00. Zapraszamy do zadawania pytań już teraz.
Kliknij tutaj, aby zadać pytanie na czacie
Sales Intelligence pomaga firmom z branży e-commerce pozyskiwać nowych klientów
Sales Intelligence jest dostawcą tzw. leadów sprzedażowych dla branży e-comerce w Polsce. Krótko mówiąc, poprzez swoje produkty i usługi pomaga sklepom internetowym w pozyskiwaniu nowych klientów. Oferowane produkty pozwalają na dynamiczne skalowanie biznesu klientów na rynku e-commerce. Sales Intelligence ma również dodatkową perspektywę zwiększenia przez Spółkę udziału w rynku produktów e-commerce marketing, dzięki nowym wysokomarżowym produktom.
Jednym z aktywów Sales Intelligence jest porównywarka cenowa Nokaut.pl. Posiada ona unikalną technologię, dzięki której niemalże w czasie rzeczywistym są przetwarzane dane 8 mln ofert z ponad 2 tys. sklepów internetowych.
Dodatkowo Spółka prowadzi, w domenie www.sklepyfirmowe.pl, platformę online oferującą infrastrukturę umożliwiającą prowadzenie sklepu internetowego. Klientami Sales Intelligence są m.in.: Zalando, RTV Euro AGD, MediaMarkt, Saturn, EObuwie oraz LeroyMerlin, Interia, Agora.
Już teraz zapraszamy do zadawania pytań!
Spotkanie rozpocznie się w poniedziałek, 23 października 2017 r., o godz. 13:00, ale zapraszamy do zadawania pytań już teraz (możliwość zadawania pytań została już uruchomiona).
Kliknij tutaj, aby zadać pytanie na czacie