Media zawsze muszą mieć strategię „dostosuj się albo zgiń” - czat inwestorski z Michałem Lisieckim, prezesem PMPG Polskie Media | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Czaty
11 gru 2017, 11:51

Media zawsze muszą mieć strategię „dostosuj się albo zgiń” - czat inwestorski z Michałem Lisieckim, prezesem PMPG Polskie Media

PMPG Polskie Media to spółka holdingowa, działająca na rynku mediów tradycyjnych i nowych mediów. Do Grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca tygodnika "Wprost" i serwisu Wprost.pl oraz spółka Orle Pióro, wydawca "Tygodnika Do Rzeczy" oraz magazynu "Historia Do Rzeczy", a także portali DoRzeczy.pl i SuperHistoria.pl.

Zapraszamy na czat z prezesem zarządu PMPG Polskie Media, Michałem Maciejem Lisieckim, na którym rozmawiać będziemy o wynikach finansowych za III kw. 2017 r., o trwających inwestycjach oraz o dalszej strategii działania. Spotkanie odbędzie się w środę, 13 grudnia 2017 r., o godz. 13:00.

Kliknij tutaj, aby zadać pytanie na czacie

Spółka opublikowała wyniki finansowe za III kw. 2017 r. Skonsolidowane gotówkowe przychody ze sprzedaży wyniosły 34 mln 323 tys. i były o 5 proc. wyższe niż przed rokiem. Z kolei zysk netto, po wyłączeniu one-off, wyniósł 6 mln 495 tys. zł i był wyższy o 56% od wartości zaraportowanej w analogicznym okresie 2016 r.

„Pomimo, że III kwartał na rynku reklamy zawsze jest mniej dynamiczny, wyniki Grupy PMPG oceniam jako dobre. Z optymizmem patrzę również na wyniki w skali całego 2017 r. Obecnie jesteśmy już na etapie kontraktowania 2018 r. i nasze wstępne szacunki wskazują, że również kolejny rok powinien być dla PMPG rokiem wzrostów”

zaznacza Michał Maciej Lisiecki, prezes zarządu PMPG Polskie Media.

PMPG Polskie Media koncentruje się na dalszym rozwoju grupy. Dlatego w tym roku nabyło 50,1% udziału w spółce zależnej Orle Pióro Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: wydawcy tygodnika "Do Rzeczy", miesięcznika "Do Rzeczy Historia", serwisów internetowych www.dorzeczy.pl i www.superhistoria.pl, oraz organizatora eventów Strażnik Pamięci i 100% Polski Produkt.

Spółka zamierza także uruchomić projekt PMPG Ventures - wehikuł inwestycyjny w modelu M4E. Dokładna strategia projektu zostanie zaprezentowana już w I kwartale 2018 r. W PMPG Ventures znajdą się niektóre wcześniej uruchomione projekty, m.in. Machina Music, Film Point Group, Wprost Nieruchomości, a także całkiem nowe inwestycje.

W 2018 r. PMPG Polskie Media, Water Color Studio i Matthew Tyrmand rozpoczną pracę nad ekranizacją powieści Leopolda Tyrmanda „Zły”. Premiera planowana jest na przełom roku 2019 i 2020. Budżet filmu został wstępnie skalkulowany na 20 milionów złotych.

Już teraz zapraszamy do zadawania pytań!

Spotkanie rozpocznie się w środę, 13 grudnia 2017 r., o godz. 13:00, ale zapraszamy do zadawania pytań już teraz (możliwość zadawania pytań została już uruchomiona).

Kliknij tutaj, aby zadać pytanie na czacie

Materiały, które warto przeczytać przed czatem

Zostaw swój e-mail: przypomnimy Ci o zbliżającym się czacie, na kilka minut przed jego rozpoczęciem

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.