PMPG Polskie Media to spółka holdingowa, działająca na rynku mediów tradycyjnych i nowych mediów. Do Grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca tygodnika "Wprost" i serwisu Wprost.pl oraz spółka Orle Pióro, wydawca "Tygodnika Do Rzeczy" oraz magazynu "Historia Do Rzeczy", a także portali DoRzeczy.pl i SuperHistoria.pl.
Zapraszamy na czat z prezesem zarządu PMPG Polskie Media, Michałem Maciejem Lisieckim, na którym rozmawiać będziemy o wynikach finansowych za III kw. 2017 r., o trwających inwestycjach oraz o dalszej strategii działania. Spotkanie odbędzie się w środę, 13 grudnia 2017 r., o godz. 13:00.
Kliknij tutaj, aby zadać pytanie na czacie
Spółka opublikowała wyniki finansowe za III kw. 2017 r. Skonsolidowane gotówkowe przychody ze sprzedaży wyniosły 34 mln 323 tys. i były o 5 proc. wyższe niż przed rokiem. Z kolei zysk netto, po wyłączeniu one-off, wyniósł 6 mln 495 tys. zł i był wyższy o 56% od wartości zaraportowanej w analogicznym okresie 2016 r.
„Pomimo, że III kwartał na rynku reklamy zawsze jest mniej dynamiczny, wyniki Grupy PMPG oceniam jako dobre. Z optymizmem patrzę również na wyniki w skali całego 2017 r. Obecnie jesteśmy już na etapie kontraktowania 2018 r. i nasze wstępne szacunki wskazują, że również kolejny rok powinien być dla PMPG rokiem wzrostów”
PMPG Polskie Media koncentruje się na dalszym rozwoju grupy. Dlatego w tym roku nabyło 50,1% udziału w spółce zależnej Orle Pióro Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: wydawcy tygodnika "Do Rzeczy", miesięcznika "Do Rzeczy Historia", serwisów internetowych www.dorzeczy.pl i www.superhistoria.pl, oraz organizatora eventów Strażnik Pamięci i 100% Polski Produkt.
Spółka zamierza także uruchomić projekt PMPG Ventures - wehikuł inwestycyjny w modelu M4E. Dokładna strategia projektu zostanie zaprezentowana już w I kwartale 2018 r. W PMPG Ventures znajdą się niektóre wcześniej uruchomione projekty, m.in. Machina Music, Film Point Group, Wprost Nieruchomości, a także całkiem nowe inwestycje.
W 2018 r. PMPG Polskie Media, Water Color Studio i Matthew Tyrmand rozpoczną pracę nad ekranizacją powieści Leopolda Tyrmanda „Zły”. Premiera planowana jest na przełom roku 2019 i 2020. Budżet filmu został wstępnie skalkulowany na 20 milionów złotych.
Już teraz zapraszamy do zadawania pytań!
Spotkanie rozpocznie się w środę, 13 grudnia 2017 r., o godz. 13:00, ale zapraszamy do zadawania pytań już teraz (możliwość zadawania pytań została już uruchomiona).
Kliknij tutaj, aby zadać pytanie na czacie