Relacja z czatu z prezesem zarządu Grupy R22: Nasz biznes ma mocne fundamenty do dalszego wzrostu
Obrazek użytkownika Czaty
08 lip 2020, 15:21

„Nasz biznes ma mocne fundamenty do dalszego wzrostu” - relacja z czatu z prezesem zarządu Grupy R22

W środę, 8 lipca 2020 r. odbył się czat inwestorski z prezesem zarządu Grupy R22, Jakubem Dwernickim. Podczas spotkania rozmawialiśmy o nowej marce cyber_Folks. Inwestorzy zadawali również pytania o sytuację finansową, planowane akwizycje oraz wpływ pandemii COVID-19 na działalność spółki. W spotkaniu wzięło udział około 750 osób, a prezes zarządu odpowiedział na ponad 40 pytań. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z prezesem zarządu Grupy R22, Jakubem Dwernickim. Porozmawiamy o marce cyber_Folks, perspektywach na 2. półrocze 2020 roku oraz skutecznej walce z pandemią.

 

Spotkanie rozpocznie się w środę, 8 lipca 2020 r. o godz. 12:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Witam Państwa serdecznie na czacie inwestorskim i zapraszam do zadawania pytań

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Prosimy o chwilę cierpliwości, rozwiązujemy problem techniczny z pojawianiem się pytań

Obrazek użytkownika daniel.walesiak
daniel.walesiak

Ogłaszając rebranding informowaliście, że pod marką cyber_Folks będą stopniowo oferowane nowe usługi. Jakie to będą usługi? I w jakich głównych kierunkach będzie rozwijana marka?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Część tych usług została już wprowadzona, jak na przykład nasza oferta usług e-marketingowych oraz usługę Center.ai do zarządzania obecnością firm na mapach google. W dalszej kolejności planujemy wprowadzać usługi marketing automation (User.com) oraz dostosowaną do potrzeb cyber_Folks ofertę sklepów internetowych (Zentoshop.pl)

Obrazek użytkownika Anonim
Przemek

Kiedy planowana jest wypłata dywidendy?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Dokonamy jej w najszybszym możliwym terminie zgodnym z KSH i przepisami GPW

Obrazek użytkownika sebapos
sebapos

Wiele mówi się o tym, jak COVID wpływa na rozwój e-commerce. Wydawałoby się, że to wymarzone środowisko do wzrostu takich produktów jak User.com, Blugento czy Profitroom. Sami Państwo wiążecie z segmentem SaaS nadzieje na szybki przyrost dynamiki przychodów, co jest słuszne zważywszy na wartość dodaną jaką one niosą zarówno klientom jak i Spółce. Czy rzeczywiście można zabserwować na tym polu istotne ożywienie, które dałoby się określić jako przełom ?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Dokładnie tak się dzieje, mimo że nasze segmenty saasowe charakteryzują bardzo wysoką dynamiką wzrostu, tj. ok 50% r/r, to w niektórych wypadkach COVID jeszcze dodatkowo wspomaga tą dynamikę.

Obrazek użytkownika sebapos
sebapos

Wg ostatniego raportu, kwartalny przyrost przychodów segmentu Hosting wyniół 27%, ale przyrost EBIT tylko 11%. Z czego wynika dysproporcja i czy są szanse na odwrócenie tego trendu (czyli wolniejszego wzrostu EBIT niż wzrost przychodów). Przy 47% udziale segmentu w przychodach spółki, to istotny element.

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

W Q1 2020 ponieśliśmy dodatkowe wydatki w kwocie ponad 600 tys. zł związane z wdrożeniem marki cyber_folks, głównie w zakresie kreacji, gdyby wyłączyć te wydatki ebit wzrósłby r/r o 25% czyli zgodnie z trendem wzrostu przychodów.

Obrazek użytkownika Anonim
tomasz

Jak sytuacja w Profitroom?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Sytuacja wygląda bardzo dobrze, każdy tydzień przynosi rekordy jeśli chodzi o wartość rezerwacji za pośrednictwem Profitroom. Dla przykładu porównując czerwiec 2020 do czerwca 2019 wzrost ten wynosi prawie 50%

Obrazek użytkownika sebapos
sebapos

Czy w związku z planowanymi akwizycjami, oraz z wysokim poziomem lewarowania, spółka planuje ponowne emisje akcji w celu zdobycia kapitału ?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami nie planujemy emisji. W naszej ocenie dalej jesteśmy na bezpiecznym poziomie zadłużenia, biorąc pod uwagę zdywersyfikowanie biznesów oraz stabilny cash flow wynikający z rozproszonej bazy klientów

Obrazek użytkownika sebapos
sebapos

W ostatnim raporcie kwartalnym wspominacie Państwo o wzroście kosztów operacyjnych w efekcie odpisów należności handlowych. Z czego ten wzrost wynika i czy udało się go zatrzymać w kolejnym okresie ? Czy jest to efekt COVID-19 i malejącej zdolności klientów do regulowania swych zobowiązań ?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Nie odczuwamy w żadnym stopniu malejącej zdolności klientów do regulowania swych zobowiązań. Odpisy w Q1 2020 wynikały z sytuacji pojedynczych klientów z przeszłych okresów i nie miały związku z COVID.

Obrazek użytkownika Anonim
Zbigniew

Jaka jest docelowa cena akcji w roku 2020 ?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Cały czas widzimy duży potencjał wzrostu ceny akcji. Wyceny porównywalnych spółek zagranicznych czy to na rynku hostingu czy omnichannel są dalej znacząco wyższe od obecnej waluacji R22. Zakładamy również, że na rynek kapitałowy zacznie napływać zwiększony kapitał najpierw w związku z zerowym oprocentowaniem lokat i niepewnością na rynku nieruchomości i jednoczesną inflacją, co powoduje że akcje spółek są najlepszą możliwą inwestycją w obecnych czasach. Nasz biznes ma mocne fundamenty do dalszego wzrostu i nawet teoretyczne pogorszenie sytuacji epidemicznej nie wpłynie negatywnie na nasz biznes co pokazał miniony kwartał

Obrazek użytkownika Anonim
Damian

Jaki wplyw beda mialy miliardowe inwestycje Microsft oraz Google w Polsce na dzialalnosc R22?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Znamy na ten moment zbyt mało szczegółów nt. inwestycji obu firm. Nie mniej obszary działalności tych firm są zdecydowanie różne od obszarów działalności Grupy R22.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jak klaruje się dynamika przychodow za ostatnie kwartaly i jakie widzi Pan mozliwosci na kolejne 2 Q.

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Zakładamy utrzymanie obecnej dynamiki za najbardziej prawdopodobny scenariusz.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Czy w ostatnim czasie zauważyli Państwo istotne spadki cen emisji reklam online i/lub offline? Jeśli tak, czy wykorzystali Państwo ten fakt do zwiększenia skali akwizycji nowych klientów?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Tak, zauważyliśmy takie zjawisko i wykorzystaliśmy je do większej ekspozycji naszych marek w przestrzeni publicznej

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Na GPW notowanych jest wiele podmiotów, które publikują istotne wskaźniki w interwale miesięcznym, zaś wstępne wyniki ogłaszają tuż po zakończeniu kwartału. W związku z tym, czy inwestorzy R22 mogą liczyć na częstszą publikację szacunkowych wyników biznesowych/finansowych?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Na wynik finansowy Grupy R22 wpływa wiele czynników związanych m.in. z liczbą klientów, planem abonamentowym, stopniem wykorzystania usług, stopami procentowym czy kursami walutowymi. Publikowanie cząstkowych danych może skutkować ryzykiem chaosu informacyjnego i błędnej interpretacji. Dlatego w tym momencie nie rozważamy publikacji danych biznesowych. Widzimy także, że z tych samych powodów wiele spółek odchodzi od praktyki publikacji miesięcznych danych.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Podczas poprzedniego czatu informowali Państwo o zwiększonym zainteresowaniu klientów ofertą z zakresu komunikacji SMSowej. Jak to zainteresowanie przekłada się na wyniki finansowe spółki? Czy po wystrzale popytu w reakcji na lockdown gospodarki popyt na te usługi wciąż utrzymuje się na podwyższonym poziomie, czy słabnie wraz ze stopniowym znoszeniem ograniczeń?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

W dalszym ciągu odnotowujemy wzrost zainteresowania naszymi usługami, jakkolwiek w marcu i kwietniu faktycznie sytuacja byłą wyjątkowa, mieliśmy skok komunikacji kryzysowej Obecnie wzrost zainteresowania ma charakter naturalny, tj wynikający z rozwoju e-commerce oraz jeszcze intensywniejszym przenoszeniem biznesu online.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Jak wygląda aktualna sytuacja płynnościowa spółki? Czy pozwala na spokojną realizację założeń budżetowych na ten rok? Czy istnieje istotne zagrożenie dla tegorocznej wypłaty dywidendy?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Mamy stabilną sytuację płynnością, pozwalającą na realizację naszych założeń budżetowych i wypłatę dywidendy zgodną z naszą polityką dywidendową

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Jak wstępnie szacują Państwo dynamikę liczby klientów, przychodów i zysków w pierwszym półroczu względem analogicznego okres roku poprzedniego?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Zakładamy utrzymanie dotychczasowego tempa wzrostu

Obrazek użytkownika Anonim
tomasz

Czy Profitroom może pojawić się na warszawskiej giełdzie? Ewentualnie inna spółka z grupy?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Bardzo ciekawe pytanie. Obecnie nie mamy takich planów, ale w przyszłości (perspektywa 3-4 lat) taki scenariusz jest możliwy

Obrazek użytkownika Anonim
aro13

Witam! Kurs spółki R22 jest w okolicach swoich maksimów z maja tego roku, jakie są według Pana faktory do dalszego wzrostu wartości akcji spółki? Czy dzisiejsza kapitalizacja giełdowa odzwierciedla rzeczywistą wartość spółki?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Widzimy wysoki potencjał do wzrostu notowań R22, w szczególności patrząc na wyceny porównywalnych firm na Zachodzie. Optymistycznie patrzymy też na perspektywy wzrostu dla warszawskiej giełdy.

Obrazek użytkownika Anonim
Patryk O.

Patrzac na ostatni dostepny raport okresowy to widac ze na segmencie telekomunikacja przychody jak i EBITDA stoi w miejscu w porównaniu do 2019 r. Czy z tym segmentem nie wiązą Państwo planów istotnego rozwoju, i bardziej traktuja Państwo jako stabilne zródło przychodu i zysku?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Segment telekomunikacji jest bardzo stabilny, tak jak Pan pisze nie zakładamy tam istotnego rozwoju, traktujemy jako stabilne źródło zysków.

Obrazek użytkownika Anonim
Patryk O.

Jakie działania planuja Państwo podjąć aby stać sie liderem oferowanych usług w całym regionie? Czy zamierzaja Państwo to osiagnac przez akwizycje?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Tak, zamierzamy osiągnąć to przez akwizycje oraz rozwój organiczny

Obrazek użytkownika Anonim
KK

czy w wynikach za 2Q można spodziewać się pozytywnych zaskoczeń?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

:-) proszę nam pozwolić zostawić rąbek tajemnicy ;-)

Obrazek użytkownika sebapos
sebapos

Dzień dobry,
zmiany w modelach biznesowych przeróżnych branż w związku z COVID wymuszają przeniesienie wielu funkcjonalności do internetu, daleko idące zinformatyzowanie procesów. Wiele mówi się o tym, jaką szansą na przełom jest to dla firm o profilu działalności podobnym do R22. Czy Państwo dostrzegacie w obecnym otoczeniu zjawiska, które dawałyby perspektywy na skokowy wzrost wartości biznesu R22. Szanse będące efektem ubocznym obecnego kryzysu ?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Skokowy wzrost nie jest możliwy z wielu powodów, w tym organizacyjnych - leżących po stronie klientów. Niewątpliwie zaistniała sytuacja oddziałuje pozytywnie na nasz biznes, ale ma ona raczej charakter przyspieszenia zmian i poprawy obecnej dynamiki.

Obrazek użytkownika Anonim
anna96

Jakie są efekty na dzień dzisiejszy realizowanej strategii ujednolicenia marek hostingowych grupy pod wspólną nazwą cyber_Folks?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Efekty to coraz lepsza rozpoznawalność produktów i usług marki cyber_Folks

Obrazek użytkownika Anonim
anna96

Wzrost liczby klientów segmentu hostingu jest wynikiem rozwoju organicznego czy raczej realizacji licznych akwizycji spółki?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Na wzrost mają wpływ zarówno akwizycje jak i rozwój organiczny. W ostatnich trzech kwartałach nie realizowaliśmy przejęć w segmencie hostingu.

Obrazek użytkownika Anonim
sawestor

Jaki wpływ na działalność spółki miała pandemia COVID19? Jakie segmenty waszej działalności odczuły najbardziej konsekwencje wybuchu koronawirusa?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

W dalszym ciągu odnotowujemy wzrost zainteresowania naszymi usługami, jakkolwiek w marcu i kwietniu faktycznie sytuacja byłą wyjątkowa, mieliśmy skok komunikacji kryzysowej oraz wzrost zainteresowania domenami często związanymi z koronawirusem. Obecnie wzrost zainteresowania ma charakter naturalny, tj wynikający z rozwoju e-commerce oraz jeszcze intensywniejszym przenoszeniem biznesu online.

Obrazek użytkownika Anonim
sawestor

Czy obecnie prowadzicie jakieś procesy akwizycji nowych podmiotów do Waszej grupy?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Cały czas pracujemy nad kolejnymi przejęciami

Obrazek użytkownika Anonim
aro13

Jakie kraje są najbliższymi kierunkami rozwoju dla R22 w ramach, których grupa ma zamiar realizować ekspansje zagraniczną w regionie CEE?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Z uwagi na dobro spółki i procesów negocjacyjnych nie możemy udzielić odpowiedzi na to pytanie

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Czy może Pan opisać docelowy model monetyzacji user.com (narzędzie "zupełnie darmowe na zawsze")?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Nie jestem pewien czy dobrze rozumiem pytanie, ale oferta user.com jest płatna i zależna od liczby klientów w bazie. Obecnie User.com ma przychody miesięczne w okolicach 300-400 tys. zł i około 50% dynamikę wzrostu r/r

Obrazek użytkownika Anonim
Bartek

Jakim zainteresowaniem cieszy się nowa oferta spółki https://cyberfolks.pl/e-marketing/

 

Czy działania emarketingowe dla klientów realizujecie Państwo inhouse czy korzystacie ze wsparcia zewnętrznych agencji?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Oferta cyber_Folks cieszy się nieco lepszym zainteresowaniem niż dotychczasowa oferta linuxpl.com z której to marki powstał cyber_Folks. Działania realizujemy w całości wewnętrznie

Obrazek użytkownika Anonim
adamos

Czy spektakularny wzrost segmentu omnichannel communication nie jest wyłącznie jednorazowym pozytywnym zdarzeniem wynikającym z pandemii COVID19?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Segment omnichannel dynamicznie rósł jeszcze długo przed wybuchem pandemii. Obecnie (mimo stopniowego powrotu do normalności) w dalszym ciągu odnotowujemy dynamiczny wzrost

Obrazek użytkownika Kamil Szymczak
Kamil Szymczak

czy jest Pan w stanie dokonać pobieżnej analizy porównawczej pomiędzy Państwa a Livechatu biznesem? oczywiście inne produkty, ale jakie są Państwa przewagi?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Obie spółki to spółki posiadające produkty SaaSowe, niemniej Livechat działa w zupełnie innym obszarze, nie jest naszym konkurentem, więc trudno porównać te spółki. To co nas łączy to pozytywne makrotrendy, które wspierają wzrost biznesu.

Obrazek użytkownika Anonim
KK

po wynikach za 1Q podkreślali Państwo, że są one jeszcze bez wpływu akwizycji, w takim razie kiedy będzie on widoczny w wynikach?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Podkreślając, że wyniki były bez wpływu akwizycji chcieliśmy zwrócić uwagę na wzrost organiczny, który dokonał się w Q1 2020 względem poprzedniego kwartału.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Jak wygląda ekspozycja spółki na kursy walut obcych?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Spółka jest zabezpieczona w naturalny sposób. Przychody z rynków rumuńskich i chorwackich są nominowane w euro, a z drugiej strony cześć zadłużenia również jest nominowana w euro.

Obrazek użytkownika Anonim
Damian

Kiedy beda konsolidowane wyniki Profitroom'u?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Po objęciu pakietu większościowego, co planowane jest w perspektywie najbliższych 3-4 lat

Obrazek użytkownika Anonim
Czech

Czy spółka R22 planuje w najlbliższym czasie zaistnieć na nowym rynku e-commerce poza granicami Polski?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Prosimy o doprecyzowanie pytania

Obrazek użytkownika Anonim
Patryk O.

W ostatniej przentacji o wynikach chwalą się Państwą wysoką nadwyżką gotówkową i to oczywiscie zasługuje na uznanie. Czy szacowali Państwo juz negatywny wpływ fx od pozyczek w EURO? Biorąc pod uwage ze zdecydowana wiekszosc przychodów jest w PLN i efekt wzrostu kursów moze pogorszyc cashflow'y w 2020 r.

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Wzrost kursu euro nie ma wpływu na przepływy spółki w długim terminie z uwagi na uzyskiwane przychody na rynkach rumuńskim i chorwackim, które są porównywalne z wartością obsługi zadłużenia w euro.

Obrazek użytkownika Rogol
Rogol

Czy Spółka zakupiła kolejne 840.336 akcji Profitroom, co miało zostać dokonane 16 czerwca?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Tak, dokonaliśmy nabycia zgodnie z planem

Obrazek użytkownika Anonim
Antoni

Panie Jakubie, wspominał Pan w maju o planowanych przejęciach w tym roku. Czy jakieś kroki są już w tym kierunku czynione i czy będzie to znowu Rumunia albo Chorwacja?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Możliwe są przejęcia zarówno w krajach CEE, jak i w Polsce. Oczywiście to które dojdą do skutku zależy od wyników negocjacji.

Obrazek użytkownika Anonim
Bartek

Wyniki profitroom:
Wzrosty VI'20 vs VI'19 wydają się oczywiste, pytanie czy ogromne covidowe spadki III-V'20 względem analogicznego okresu w poprzednim roku uda się nadrobić w pozostałych miesiącach? Czy plany wynikowe Profitroom na '20 będą lepsze/dużo lepsze od '19 czy póki co plany/nadzieja jest aby utrzymać wynik z roku '19'tego?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Spadki w marcu i kwietniu mają charakter jednorazowy i nie były wysokie. Dla tego typu biznesów dużo ważniejsza jest perspektywa obecnej i przyszłej dynamiki, która na ten moment wydaje się być niezagrożona. Jednocześnie spółka dokonała istotnych i trwałych oszczędności po stronie kosztów. W związku z tym w 2020 r. spodziewamy się znacznie lepszych wyników niż w 2019

Obrazek użytkownika Kamil Szymczak
Kamil Szymczak

Czy planujecie Państwo coś w stylu Dnia Inwestora Indywidualnego R22 w Poznaniu?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Dziękujemy za ciekawy pomysł. Jeśli sytuacja epidemiczna pozwoli na takie wydarzenie to z przyjemnością zaprosimy Państwa do Poznania :-)

Obrazek użytkownika Anonim
aro13

Kiedy poznamy szczegóły dotyczące dywidendy R22 za rok 2019/2020?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości

Obrazek użytkownika Anonim
Damian

Kapital ludzki jest najwieksza wartoscia firmy. Jakie dzialania sa podejmowane w celu zatrzymania kluczowych managerow i pracownikow w firmie?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

W R22 bardzo dbamy o relacje z wszystkimi pracownikami dowodem tego jest zdecydowanie mniejsza niż średnia rynkowa rotacja pracowników. Posiadamy bardzo liczne grono pracowników i managerów wysokiego szczebla, których staż pracy w grupie wynosi ponad 10 lat

Obrazek użytkownika sebapos
sebapos

Z czego Pana zdaniem wynika fakt, że wycena akcji R22 jest nieco niższa niż porówywalnych spółek, przy czym mówimy chyba nie tylko o spółkach zagranicznych, ale generalnie w stosunku do wskaźnika P/E także polskiego sektora informatycznego. Czy Państwo planujecie jakieś działania w kierunku poprawienia sentymentu wokół spółki ?

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Kurs systematycznie rośnie, wzrósł od początku roku o 30%, względem wzrostu sWIG80 o około 15%. W ciągu roku kurs R22 wzrósł o 56% a sWIG80 o 18%. Jako zarząd spółki dbamy przede wszystkim o wartości fundamentalne, takie jak wzrost przychodów, zysk spółki i możliwość wypłaty każdego roku coraz wyższej dywidendy. Uważam, że sentyment wokół spółki jest bardzo pozytywny, dbamy o starając się prowadzić maksymalnie transparentną politykę informacyjną, biorąc udział w eventach z inwestorami, a także biorąc udział w takich czatach jak ten.

Obrazek użytkownika Jakub Dwernicki
Jakub Dwernicki

Dziękuję bardzo za udział w czacie i dużą liczbę pytań

Zostaw swój e-mail: przypomnimy Ci o zbliżającym się czacie, na kilka minut przed jego rozpoczęciem

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.