Efekt współpracy Ultimate Games z Discovery Channel ujrzy światło dzienne. Dzisiaj premiera Deadliest Catch: The Game we wczesnym dostępie
Dzisiaj w formule wczesnego dostępu debiutuje nowa gra od Ultimate Games - „Deadliest Catch: The Game”. Spółka jest wydawcą tytułu, natomiast jej producentem jest krakowska spółka Moonlit. Gra powstała we współpracy z Discovery Channel oraz Discovery Game Studios. Jest ona wzorowana na serialu dokumentalnym „Najniebezpieczniejszy zawód świata” i będzie symulatorem łapacza królewskich krabów.
Kilka miesięcy temu Ultimate Games zadebiutowało na głównym rynku GPW, wcześniej spółka była notowana na NewConnect. Przed premierą nowej gry, przeprowadzono zbiórkę crowdfundingową na Kickstarterze na sfinansowanie produkcji, w ramach której pozyskano blisko 19 tys. CAD. Dzięki pozyskanemu kapitałowi, spółce udało się dokończyć produkcję poprzez dodanie załogi do gry.
Zobacz także: Ultimate Games zadebiutuje 30 lipca na rynku głównym GPW
Nowy symulator od Ultimate Games
Od dzisiaj gra „Deadliest Catch: The Game” będzie dostępna we wczesnym dostępie na platformie Steam. Spółce udało się dotrzymać datę premiery, ponieważ podczas jej ogłoszenia, zastrzegła możliwość zmiany. Produkcja będzie cały czas rozbudowywana, a jak na razie będzie dostępna jedynie na PC. Jej cena to 14,99 USD/EUR. W 2020 roku ma zadebiutować wersja na konsole PS4, XBOX oraz Nintendo Switch. Wczesny dostęp ma potrwać od 4 do 6 miesięcy, według założeń spółki.
Producentem nowego symulatora jest spółka Moonlit, natomiast wydawcą Ultimate Games. Gra powstała we współpracy z Discovery Channel, a jej historia jest oparta o serial dokumentalny „Najniebezpieczniejszy zawód świata” emitowany na kanale.
Gracz wciela się w rolę kapitana statku, która wyrusza na połowy kraby królewski po Morzu Beringa na Alasce. Celem jest wyłowienie jak najlepszych okazów krabów, aby zwiększyć swoją fortunę i zdobyć pozycję najlepszego łapacza. Do głównych zadań będzie należeć zarządzenie statkiem jako kapitan oraz dbanie o swoją karierę jako rybak. Gracz będzie musiał zmagać się z trudnościami tj. niesprzyjająca pogoda czy migracje krabów.
Jeszcze we wrześniu wishlista gry przekroczyła 45 tys. zapisów. W tym samym czasie ruszyła kampania crowdfundingowa na Kickstarterze, w ramach której spółka pozyskała finansowanie na dalszą rozbudowę swojego tytułu. Udało się zebrać blisko 19 tys. CAD, a podstawowym celem było uzyskanie 15 tys. CAD.
Prezes Ultimate Games, Mateusz Zawadzki liczy na sprzedaż na poziomie 200 tys. kopii, co przełożyłoby się w znaczący sposób na przychody spółki.
Synergia z Ultimate Fishing Simulator
Nowa produkcja Ultimate Games ma sporo synergii z największym dotychczas hitem studia, czyli grą Ultimate Fishing Simulator. Symulator łowienia ryb to największy do tej pory hit spółki. Gra doczekała się portów na wszystkie platformy, wersji VR, a nawet mobilnej.
Notowania Ultimate Games