Wyniki CD PROJEKT znowu przebiły oczekiwania analityków. Sprzedaż Cyberpunk 2077 przekroczyła 35 mln kopii
CD Projekt ponownie pobił wypracowanymi wynikami za III kwartał już optymistyczne oczekiwania rynkowe. Tym razem "braindance" włączył Cyberpunk z Widmem Wolności.
Największy wpływ na osiągnięte w III kwartale 2025 r. przychody ze sprzedaży Grupy CD PROJEKT miała bieżąca, mocna sprzedaż wydanych gier, w tym głównie Cyberpunka 2077 wraz z dodatkiem Widmo Wolności. Wysoka sprzedaż gry sprawiła, że w omawianym okresie Cyberpunk 2077 przekroczył kolejny, istotny próg sprzedażowy 35 mln sprzedanych kopii, podała spółka.
Łączna sprzedaż Cyberpunka 2077 przekroczyła 35 mln kopii - CD Projekt
W III kwartale br. przychody ze sprzedaży Grupy osiągnęły 349 mln zł, co oznacza wzrost o 53% r/r. W omawianym okresie skonsolidowany zysk netto wyniósł 193 mln zł – czyli 2,5 raza więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego – co przełożyło się na rentowność netto na poziomie 55%.
Wyniki CD Projektu w II kw. oraz konsensus analityków (Dane w mln zł, Źródło: PAP Biznes)
| 3Q2025 | wyniki | kons. | różnica | r/r | q/q | YTD 2025 | rdr |
| Przychody | 394,1 | 326,1 | 20,9% | 73,2% | 81,8% | 837,1 | 28,3% |
| EBITDA | 212,4 | 185,1 | 14,8% | 91,6% | 138,7% | 413,7 | 33,1% |
| EBIT | 194,6 | 168,6 | 15,4% | 141,4% | 168,6% | 362,7 | 64,2% |
| zysk netto j.d. | 193,5 | 163,2 | 18,5% | 147,7% | 180,6% | 348,4 | 40,4% |
| marża EBITDA | 53,9% | 56,7% | -2,77 | 5,18 | 12,85 | 49,42% | 1,76 |
| marża EBIT | 49,4% | 51,6% | -2,22 | 13,97 | 15,95 | 43,33% | 9,47 |
| marża netto | 49,1% | 50,0% | -0,89 | 14,78 | 17,29 | 41,62% | 3,59 |
Subskrypcja PS Plus i Premium pomogła
“Cieszy nas i daje duże poczucie satysfakcji to, że mimo upływu czasu Cyberpunk 2077 jest tak mocnym tytułem i znajduje coraz to nowych odbiorców. Ponad 35 milionów sprzedanych kopii tej gry stanowi najlepsze potwierdzenie siły i potencjału franczyzy i pozwala nam z większym rozmachem planować jej przyszłość” - powiedział Michał Nowakowski, Joint CEO CD PROJEKT.
Zysk netto CD Projektu w III kw. wyniósł 193,5 mln zł, wobec konsensusu 163,2 mln zł
Na wzrost osiągniętych przez Grupę CD PROJEKT w III kwartale 2025 r. przychodów wpływ miały zarówno wyższe niż przed rokiem przychody ze sprzedaży Cyberpunka 2077 i Widma Wolności na dotychczasowych platformach, jak i udostępnienie przez spółkę w lipcu 2025 r. bazowej wersji gry w ramach subskrypcji PlayStation Plus Extra i Premium oraz sprzedaż na nowych platformach - konsolach Nintendo Switch 2 i urządzeniach Mac.
„2,5-krotny wzrost zysku netto Grupy i osiągnięcie 55% rentowności netto w III kwartale to dowód na efektywne zarządzanie cyklem życia naszych gier, co przekłada się na utrzymującą się świetną sprzedaż. Dzięki mocnym przepływom z podstawowego biznesu, możemy odważnie inwestować w przyszłe projekty i rozwijać nasz zespół w Bostonie, co będzie napędzało nasz wzrost w przyszłości.” - mówi Piotr Nielubowicz, CFO CD PROJEKT.
Kurs akcji CD PROJEKT od początku roku
118 mln zł inwestycji
W III kwartale br. wydatki na inwestycje w przyszłe produkcje wyniosły 118 mln zł. W III kwartale 2025 r. bieżąca działalność operacyjna Grupy CD PROJEKT wygenerowała 237 mln zł dodatnich przepływów pieniężnych. Pomimo wypłaty blisko 100 mln zł w formie dywidendy, przeprowadzenia skupu akcji własnych oraz intensywnych inwestycji w nowe produkcje pozycja finansowa Grupy CD PROJEKT pozostaje silna. Na koniec września 2025 r. łączna wartość środków pieniężnych, depozytów i płynnych obligacji w posiadaniu Grupy wyniosła 1,408 mld zł.
Wyniki CD Projektu w III kw. 2025 roku vs. konsensus PAP (tabela)
