Relacja z czatu z prezesem Polyslash: Harmonogram wydawniczy pozwala nam zakładać, że trwałe przekroczenie progu rentowności może nastąpić w 2021 roku
Obrazek użytkownika Czaty
28 sie 2020, 16:09

„We. The Revolution pokazało, że tworzenie gier artystycznych może być opłacalne” - relacja z czatu z prezesem Polyslash

W piątek, 28 sierpnia 2020 r. odbył się czat inwestorski z prezesem zarządu Polyslash, Dawidem Ciślakiem. Podczas spotkania rozmawialiśmy o debiucie spółki na NewConnect. Inwestorzy zadawali również pytania o rozwój gry We. The Revolution, plan premier, działalność wydawniczą oraz projekty artystyczne. W spotkaniu wzięło udział ponad 450 osób, a prezes zarządu odpowiedział na blisko 20 pytań. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z prezesem zarządu Polyslash, Dawidem Ciślakiem. Porozmawiamy o debiucie na NewConnect oraz planach rozwoju na rynku gier.

 

Spotkanie rozpocznie się w piątek, 28 sierpnia 2020 r. o godz. 12:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

Dzień dobry. Witam Państwa na czacie, podczas którego odpowiem na Państwa pytania dotyczące Polyslash, naszego debiutu, strategii rozwoju oraz planu wydawniczego. Zachęcam do ich zadawania.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Mogę poprosić o krótkie podsumowanie, w czym specjalizuje się spółka oraz jakie gry zrealizowała, a jakie są w planie i na jakim etapie?

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

Jesteśmy studiem, które specjalizuje się w produkcji gier artystycznych. Ostatnią naszą produkcją była świetnie przyjęta przez graczy We. The Revolution, za którą miałem okazję otrzymać nagrodę Tygodnika Polityka w kategorii Kultura Cyfrowa. W międzyczasie rozszerzyliśmy działalność o produkcję gier czysto rozrywkowych, które mają stanowić kolejny filar naszej działalności, nastawiony głównie na maksymalizację zysków. W październiku br. odbędzie się premiera Mech Mechanic Simulator, a w przyszłym roku planujemy wydać kolejne 3 produkcje: Tribe: Primitive Builder, Police Shootout na platformy mobilne oraz Drug Dealer Manager we współpracy z Movie Games.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy myślicie o kolejnej części / kontynuacji We The Revolution??

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

Zdajemy sobie sprawę, że marka We. The Revolution osiągnęła duży sukces, co bardzo nas cieszy. W związku z tym nie wykluczamy prac nad kontynuacją lub kolejną grą z tego uniwersum. Teraz chcemy jednak położyć większy nacisk na stabilizację działalności w ramach segmentu gier rozrywkowych, którą rozpoczęliśmy w zeszłym roku. Sama marka We. The Revolution jest bliska mojemu sercu, więc na pewno o niej nie zapomnimy.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Kiedy ruszą notowania, czy możecie interweniować w tej sprawie?

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

Zawieszenie notowań po debiucie jest ostatnio bardzo częstą sytuacją wynikającą z dużego popytu na akcje. Przede wszystkim cieszymy się, że tak duża rzesza inwestorów pragnie zainwestować w naszą spółkę. Nie mamy jednak bezpośredniego wpływu na zlecenia. Ze strony spółki zrealizowaliśmy wszystkie niezbędne formalności i wywiązaliśmy się ze wszystkich obowiązków wobec giełdy. Mamy nadzieję, że niebawem notowania ruszą.

Obrazek użytkownika Anonim
GR

Jakie szacuje Pan łączne nakłady na powstanie Mech Mechanic? Jaka powinna być minimalna sprzedaż, aby nakłady się zwróciły?

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

Wszystkie nasze gry cechują się zoptymalizowanymi budżetami w kwotach rzędu kilkuset tysięcy. Aktualne zainteresowanie graczy pozwala nam optymistycznie patrzeć na kwestię szybkiego zwrotu kosztów produkcji.

Obrazek użytkownika Anonim
GR

Czy rozważacie emisję akcji w ciągu najbliższego roku?

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

Aktualnie nie planujemy emisji akcji. Nie wykluczamy jednak kolejnych emisji w przyszłości, jeżeli uznamy, że przyspieszy to rozwój spółki.

Obrazek użytkownika Anonim
GR

Jaką kwotą gotówki dysponujecie Państwo?

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

Zgodnie z danymi finansowymi za I półrocze br., które są zawarte w Dokumencie Informacyjnym, spółka posiada gotówkę w wysokości ok. 850 tys. zł. Jest to stan na 30 czerwca br.

Obrazek użytkownika Anonim
Adam

Jakiej wysokości przychody w pierwszym półroczu miała spółka?

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

Odnotowaliśmy wówczas 823 tys. przychodów netto ze sprzedaży i zrównanych z nimi.

Obrazek użytkownika Anonim
Sierpek

Kiedy otworzy się kurs na giełdzie?

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

Mamy nadzieję, iż niebawem kurs się otworzy. Nie jest to jednak zależne od nas, a od kształtowania się popytu i podaży na rynku giełdowym.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Na czym dokładnie polega rola Polyslash w umowie z Movie Games ws. Drug Dealer Manager? Czy może Pan powiedzieć, jakiego rodzaju to będzie gra? Co wniesie do niej Polyslash, czy będzie przez waszą pracę bardziej artystyczna?

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

W tym projekcie jesteśmy producentem i współwydawcą. Naszą rolą będzie przygotowanie koncepcji gry oraz przeprowadzenie procesu produkcji od początku do końca. Wesprzemy również Movie Games w procesie wydawniczym. Marka Drug Dealer jest dla Movie Games bardzo ważna, dlatego szukali partnera, który zagwarantuje im rozwijanie tego brandu na wysokim poziomie jakościowym.

Obrazek użytkownika Anonim
Maćko

Jaka jest koncepcja na grę Drug Dealer Manager?

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

Rozpoczęcie prac jest dopiero przed nami. Kiedy będziemy dysponowali pierwszymi materiałami, na pewno je udostępnimy oraz poinformujemy o tym rynek. Możemy już teraz zdradzić, że pierwsze pomysły już powstały m.in. podczas rozmów z Movie Games, w efekcie czego jesteśmy spokojni jeśli chodzi o potencjał projektu.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Co dokładnie oznaczają gry artystyczne i czy spółka nadal tworzy takie produkcje?

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

Są to gry pozwalające twórcom na szerzenie pogłębionych treści, których celem jest nie tylko zapewnienie graczom rozrywki, ale również zmuszenie do refleksji. Często mogą się one odnosić do głośnych i ważnych problemów, z którymi obecnie zmaga się ludzkość. Tworzenie gier artystycznych zawsze będzie wpisane w DNA naszego studia.

Obrazek użytkownika Anonim
GR

Ile osób aktualnie pracuje w spółce i jakie to są koszty miesięczne?

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

Naszą intencją jest, aby liczba pracowników oscylowała w przedziale 15-20 osób. Obecnie nasz zespół liczy 19 wykwalifikowanych deweloperów.

Obrazek użytkownika Anonim
Vox

Dlaczego polyslash chce robić grę drug dealer manager dla movie games? Nie lepiej robić własne gry zamiast być podwykonawca?

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

Umowa z Movie Games jest jednym z działań realizowanych w ramach strategii rozwoju, która zakłada dywersyfikację źródeł przychodów oraz wejście na nowe segmenty rynku. Współpraca z Movie Games to również element budowania naszego piony wydawniczego, ponieważ będziemy wspierać warszawskiego producenta w wydaniu gry. Nie przestajemy jednak skupiać się na autorskich produkcjach. Uważamy, że doświadczenie zdobyte podczas współpracy z Movie Games pozwoli nam jeszcze lepiej realizować nasze autorskie tytuły.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Dlaczego spółka zamiast skupić się na swoich trzech produkcjach to zabiera się za tworzenie mobilnych gier i inne poboczne projekty?

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

Jest to element realizacji naszej strategii rozwoju, która zakłada dywersyfikację przychodów oraz wejście na nowe segmenty rynku. Pozwoli nam to również zebrać więcej doświadczenia. Sam segment gier mobilnych interesował nas od dawna, dlatego teraz, kiedy pozyskaliśmy znaczącego partnera oraz interesujący komercyjnie brand, zdecydowaliśmy się wykonać krok w tym kierunku.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Kiedy Pan zakłada osiągnięcie rentowności na trwałe i ktore tytuły mogą mieć najwiekszy wplyw na to?

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

Harmonogram wydawniczy pozwala nam zakładać, że trwałe przekroczenie progu rentowności może nastąpić w 2021 roku. Liczymy, że każdy projekt produkowany przez nasze studio będzie miał swój wkład w zadowalające wyniki finansowe.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy tworzenie gier artystycznych jest opłacalne? Dlaczego nie skupicie się na tworzeniu symulatorów?

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

We. The Revolution pokazało, że tworzenie gier artystycznych może być opłacalne. Koszty produkcji zwróciły się jeszcze w zeszłym roku. Wszystko zależy od dobrej jakości, na którą stawiamy w pierwszej kolejności podczas produkcji. Zastosowanie taktyki produkcji mieszanej pozwala spełnić artystyczne ambicje naszych twórców oraz generować stałe przychody dzięki tworzeniu gier z gatunku symulatorów. Ponadto produkcja gier artystycznych umacnia Polyslash jako rozpoznawalną markę i podnosi jej prestiż.

Obrazek użytkownika Anonim
BartekGru

Jaką kapitalizację całej spółki chciałby widzieć prezes spółki 31.12.2020?

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

Jak najwyższą :)

Obrazek użytkownika Anonim
Tomek

Jakie dokładnie tytułu planujecie stworzyć i wydać w ciągu najbliższego roku, dwóch lat?

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

W październiku na rynek trafi nasza najnowsza autorska produkcja, a więc Mech Mechanic Simulator. W ramach rozgrywki gracz wcieli się w rolę mechanika ogromnych machin przyszłości, czyli mechów. Kolejnym tytułem jest natomiast Tribe: Primitive Builder. Tu przenosimy się do czasów zgoła odmiennych. Gra pozwoli wcielić się w rolę prehistorycznego budowniczego, którego zadaniem będzie tworzenie i rozwój własnej wioski. Docelowo na 2021 rok zaplanowane są również premiery mobilnej wersji Police Shootout oraz gry tworzonej we współpracy z Movie Games. W pre-produkcji pozostają kolejne tytuły, o których będziemy mogli więcej powiedzieć w najbliższej przyszłości.

Obrazek użytkownika Anonim
Vox

Jaka jest wishlista mech mechanic simulator i primitive builder simulator?

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

W przypadku obu gier poziom WL jest w granicach kilkudziesięciu tysięcy i są wyższe niż poziom WL gry We. The Revolution w dniu jej premiery. Widzimy zatem wzrost rozpoznawalności naszego studia oraz naszych produkcji.

Obrazek użytkownika Dawid_Ciślak
Dawid_Ciślak

Bardzo serdecznie dziękuję za udział w dzisiejszym czacie. Starałem się odpowiedzieć na większość zadanych pytań. Gdyby pojawiły się kolejne, zachęcam do wysłania ich na adres e-mail: contact[at]polysalsh[dot]com. Zachęcam również do śledzenia naszej działalności.

Zostaw swój e-mail: przypomnimy Ci o zbliżającym się czacie, na kilka minut przed jego rozpoczęciem

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.