Wierzę, że mimo dużo niższego budżetu mamy lepszą grę od SGW3 mówi Marek Tymiński prezes CI Games
Prezes i główny akcjonariusz CI Games Marek Tymiński w trzech transakcjach pakietowych w dniu 25 października zbył 7 mln akcji po cenie 0,99 zł za sztukę. Tym samym zmniejszył swoje zaangażowanie w akcjonariacie spółki do 32,52 proc. z 36,84 proc.
- Chciałbym zwrócić uwagę, że obecnie posiadany przeze mnie pakiet akcji to ponad 32% Spółki. Jest to jeden z największych pakietów właścicielskich wśród branżowych Spółek notowanych na GPW – mówi Strefie Inwestorów prezes CI Games.
Prezes CI Games zmniejsza zaangażowanie w akcjonariacie
Główny akcjonariusz CI Games sprzedał swoje akcje dosłownie tuż przed premierą kluczowej w tym roku gry spółki, czyli Sniper Ghost Warrior Contracts, która odbędzie się 22 listopada. Dwa tygodnie temu gra uzyskała certyfikację na platformy Xbox i PS4. Prezes CI Games mocno wierzy w tytuł i liczy na duży sukces produkcji.
- Mocno wierzę, że mimo dużo niższego budżetu mamy znacząco lepszą grę od SGW3. Zarówno pod kątem gameplay jak i strony wizualnej. Kilka kluczowych zupełnie nowych cech czyni ją bardziej taktyczną, a z drugiej strony daje więcej satysfakcji z gry. Nie mamy jeszcze twardych danych co do szacowanej sprzedaży ale uważam, że jest wiele elementów, które przemawiają za udaną premierą- komentuje prezes CI Games.
Jak udało nam się dowiedzieć transakcja została zainicjowana przez nabywcę i ostatecznie opiewa na mniejszą ilość akcji niż stanowił popyt.
- W ostatnich dniach dostałem propozycję odkupienia ode mnie części mojego pakietu akcji CI Games. Zdecydowałem się na nią odpowiedzieć w nieco mniejszej ilości niż proponowana. Cena uwzględniała dyskonto, które nie przekroczyło 10%. Przy takim pakiecie to dość typowe dyskonto - tłumaczy Tymiński.
Kurs akcji CI Games od początku 2019 roku
Zobacz także: CI Games pozyskało ponad 9,7 mln zł z publicznej oferty akcji
Marketing Sniper Ghost Warrior Contracts startuje w przyszłym tygodniu
Premiera SGWC została ustalona na 22 listopada 2019. Początkowo data kolidowała z dużą premierą gry Doom Eternal, ale ostatecznie Bethesda zdecydowała się przenieść premierę swojej superprodukcji na wiosnę 2020 roku.
- Najnowszy Snajper ukaże się zgodnie z zapowiadaną datą premiery zarówno na konsole oraz PC. Premierowa kampania marketingowa zacznie się w przyszłym tygodniu. Największa cześć budżetu zostanie wydana na działania, które rozpoczniemy na kilka dni przed premierą. Należy pamiętać, że to nie jest tytuł klasy AAA, którego promocja może trwać latami. Najnowszy Snajper to gra mid price z segmentu AA. Na bazie danych i faktów dotyczących innych gier z tego segmentu uważam, że obrana przez nas strategia marketingowa okaże się skuteczna. - mówi prezes CI Games Marek Tymiński.