Mr. Prepper zalicza 3 najlepsze otwarcie sprzedaży w historii Grupy PlayWay
Do hitów sprzedażowych PlayWaya, czyli House Flippera oraz Car Mechanic Simulator, właśnie dołączył Mr. Prepper.
Premiera Mr. Prepper miała miejsce 18 marca i swoje otwarcie może zaliczyć do bardzo udanych. Już prolog gry pokazał, że gracze są zadowoleni z najnowszego tytułu PlayWaya i potwierdził to debiut pełnej wersji. Tylko przez weekend produkcja otrzymała ponad 700 recenzji, z czego 83% z nich jest pozytywnych. Peak graczy sięga blisko 7 tys. osób, a aktualnie w grze jest ponad 2,2 tys. użytkowników Steama.
Mr. Prepper to również hit sprzedażowy PlayWaya. Koszty produkcji oraz marketingu, które nie przekroczyły 800 tys. zł, zwróciły się w mniej niż 12 godzin. Natomiast po 72 godzinach od premiery gra sprzedała się w nakładzie 61 tys. egzemplarzy.
Mr.Prepper - raport 7/2021 72h dostępny:
— Krzysztof Kostowski (@kriswawa) March 21, 2021
sprzedaż +61k w tym sprzedaż z WishListy +35k
Koszty do 800k PLN zwrócony do 12hhttps://t.co/Rl0qEubA2v
Jeszcze w tym tygodniu na Steamie zadebiutuje kolejny tytuł PlayWaya, The Tenants. Gra ukaże się na razie we wczesnym dostępie. Frozen District, wydawca gry (który stoi za sukcesem House Flippera) udostępnił free trial tytułu. Produkcja okazała się najlepiej przyjętym prologiem w historii Grupy PlayWay. The Tenants otrzymał blisko 95% pozytywnych opinii i wyprzedził przy tym m.in. prolog Builders of Egypt czy właśnie prolog gry Mr. Prepper.
Kolejny hit w Grupie PlayWay
Car Mechanic Simulator z 2017 roku oraz House Flipper z 2018 roku to hity, które do dzisiaj napędzają wyniki sprzedażowe PlayWaya. Oba tytuły wygenerowały już kilkumilionową sprzedaż, a teraz do grona tych hitów dołącza Mr. Prepper. Jeszcze przed premierą pisaliśmy, że jest to najważniejsza produkcja spółki Krzysztofa Kostowskiego. Studiem odpowiedzialnym za produkcję jest Rejected Games.
Solidny start Mr. Prepper. Raporty PLW pozwalają dobrze ocenić premiery (podziękowania dla @kriswawa). Oby coraz więcej spółek szło w tym kierunku. pic.twitter.com/FidW5vOeF3
— Szymon Nowak (@SzymonNowak1do1) March 21, 2021
Premiera Mr. Prepper była zapowiedziana na kilka tygodni przed, dzięki czemu odbyła się ona bez żadnych opóźnień. Gracze mocno wyczekiwali na ten tytuł, a lista zapisów na wishlistę tytułu w dniu debiutu wyniosła 264 tys. osób. Jak poinformował PlayWay w raporcie sprzedażowym, ilość zakupów i aktywacji z wishlist przekroczyła 35 tys.
Koszty produkcji oraz marketingu Mr. Prepper nie przekroczyły 800 tys. zł. Zwrot udało się osiągnąć zaledwie w 12 godzin. Po 72 godzinach od premiery sprzedano ponad 61 tys. egzemplarzy. Największy peak graczy został osiągnięty wczoraj po południu i przekroczył 6,9 tys. osób.
Źródło: SteamDB