Grupa LPP zakłada w 2021/22 wzrost powierzchni o 25 proc. rdr, CAPEX ok. 1,2 mld zł | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
24 cze 2021, 06:08

Grupa LPP zakłada w 2021/22 wzrost powierzchni o 25 proc. rdr, CAPEX ok. 1,2 mld zł

Grupa LPP zakłada, że w 2021/22 roku powierzchnia handlowa wzrośnie o 25 proc. rdr, a nakłady inwestycyjne wyniosą ok. 1,2 mld zł - podała spółka w prezentacji. Wcześniej spółka przewidywała na ten rok wzrost powierzchni o 20 proc. i CAPEX w wysokości ok. 1,1 mld zł.

Spółka podała, że w 2021/22 roku planowane wydatki na sklepy to ok. 950 mln zł, na biura 50 mln zł, na obszar logistyki 150 mln zł, a 60 mln zł na obszar IT.

Jak podano, powierzchnia handlowa ma wzrosnąć o 25 proc. rdr, do 1.801,3 tys. m kw.

Na koniec 2021/22 roku salony marki Reserved mają być w 26 krajach.

LPP podało w prezentacji, że celem na 2021/22 rok jest kontynuacja otwarć powierzchni w Polsce, przyspieszenie rozwoju w Europie, dalszy dwucyfrowy rozwój powierzchni w rejonie CIS, nacisk na rozwój mniejszych marek: Cropp, House, Sinsay.

Jak podano, kluczowe powody rozwoju powierzchni to mocniejsze wejście do mniejszych miast, potencjał do rozwoju w segmencie value for money, nacisk na omnichannel, którego sieć stacjonarna jest istotną częścią.

Grupa podtrzymała także, że zakłada na rok 2021/22 dwucyfrowe wzrosty sprzedaży i poprawę marży operacyjnej rdr. Celem jest też dwucyfrowy wzrost sprzedaży online, do ponad 2,8 mld zł.

(PAP Biznes), #LPP

pel/

Zobacz także: LPP SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości