Outdoorzy S.A. blisko debiutu na rynku NewConnect | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
02 gru 2016, 08:59

Outdoorzy S.A. blisko debiutu na rynku NewConnect

Outdoorzy S.A., Spółka zajmująca się sprzedażą odzieży oraz sprzętu sportowego za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, otrzymała Uchwałę Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie o wprowadzeniu jej akcji serii B oraz C do obrotu na rynku NewConnect. Debiut na alternatywnym rynku stanowi jeden z najważniejszych celów w strategii rozwoju Emitenta.

W dniu 29.11.2016 r. GPW w Warszawie podjęła Uchwałę o wprowadzeniu do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect akcji Spółki Outdoorzy S.A.: 2.000.000 akcji serii B oraz 2.500.000 akcji serii C. W ramach przeprowadzonej oferty prywatnej inwestorzy obejmowali akcje po cenie emisyjnej wynoszącej 0,25 zł, uwzględniając późniejszy split akcji w stosunku 1:10. Pozyskane przez Emitenta środki w wysokości 625 tys. zł zostały przeznaczone przede wszystkim na zwiększenie zatowarowania magazynu w celu realizacji zamówień w opcji wysyłki w ciągu 24 godzin. Część pozyskanego kapitału została wykorzystana również na modernizację silnika sklepu polegającej na aktualizacji jego wyglądu na bardziej intuicyjny i przyjazny, a także na budowanie zasięgu oraz bazy lojalnych Klientów. Spółka ma również w planach wprowadzenie responsywnej wersji swojego sklepu, która umożliwi korzystanie z niego użytkownikom urządzeń mobilnych.

Marketingowo liczymy na większe zainteresowanie naszą marką oraz na budowanie zaufania wśród klientów. Dzięki debiutowi staniemy się spółką „transparentną” i będzie to kolejny element budujący pozytywne postrzeganie nas jako pewnego kontrahenta zarówno dla klientów detalicznych, jak i dystrybutorów, z którymi już współpracujemy lub chcielibyśmy współpracować. Upublicznienie na rynku NewConnect jest kluczowym elementem w naszym długoterminowym planie rozwoju. Jesteśmy świadomi, że od momentu debiutu kluczowe będzie znalezienie właściwego balansu pomiędzy naszymi planami rozwoju a oczekiwaniami inwestorów. Jesteśmy przekonani, że Spółka zmierza we właściwym kierunku.

ocenia Łukasz Golonka, Członek Zarządu Spółki Outdoorzy S.A.

Strategia rozwoju Spółki zakłada konsekwentne zwiększanie zasięgu działalności oraz umacnianie wizerunku marki, co powinno pozwolić na dotarcie do dużej liczby użytkowników i budowanie grupy klientów powracających, którzy wielokrotnie będą dokonywali zakupów w sklepie. Outdoorzy S.A. koncentrują swoje inwestycje na 4 głównych obszarach: kapitale ludzkim, marketingu, technologii oraz ofercie. W zakresie kapitału ludzkiego Emitent realizuje politykę inwestowania w rozwój pracowników i ich kompetencji oraz budowania z nimi trwałych relacji. Spółka poszukuje także efektywnych metod marketingowych, które pozwolą jej wyprzedzać konkurencję, a także stawia na wykorzystanie nowych i sprawdzonych narzędzi marketingowych, umożliwiających osiąganie celów sprzedażowych. Ważnym obszarem dla Outdoorzy S.A. pozostaje oczywiście technologia i regularne podążanie za najnowszymi trendami w branży e-commerce oraz technologii internetowych. Emitent stale rozbudowuje swoją ofertę i jej dostępność, poszukując jednocześnie produktów oraz grup asortymentu, które mogą stać się tzw. „bestsellerami” i głównymi produktami sprzedażowymi. Istotną przewagą konkurencyjną Spółki jest jej wąska i elastyczna struktura organizacyjna, dzięki której Zarząd może skutecznie realizować przyjęty plan rozwoju.

Na chwilę obecną zostały poczynione inwestycje w zaadaptowanie nowej siedziby pod kątem biurowym oraz magazynowym. Ta inwestycja pozwala nam na przejście do kolejnych etapów rozwoju, czyli zwiększania dostępności produktów wysyłanych w ciągu 24h oraz zwiększenia zatrudnienia - co już ma miejsce. Równolegle trwają prace nad platformą on-line, dzięki której zakupy staną się dla Klientów jeszcze prostsze, a użytkownicy korzystający z urządzeń mobilnych doczekają się w końcu przyjaznej w obsłudze strony. Spółka nie przestaje także zwiększać inwestycji w reklamę online i narzędzia, które umożliwiają precyzyjne dotarcie do klientów oraz racjonalne gospodarowanie budżetem reklamowym.

podsumowuje Golonka.

Outdoorzy S.A. jest podmiotem, który powstał w 2013 r. z przekształcenia spółki cywilnej Outdoorzy Spółka Cywilna Paweł Miśkiewicz i Łukasz Golonka. Głównymi Akcjonariuszami Spółki są ABS Investment S.A. oraz Robinson Europe S.A. Emitent działa w branży e-commerce i prowadzi działalność handlową obejmującą sprzedaż odzieży oraz sprzętu sportowo-turystycznego w formie sklepu internetowego outdoorzy.pl. 

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości