W tygodniu 26 kwietnia – 2 maja 2021 roku kanał filmowo-serialowy Stopklatka osiągnął 1,45% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49), notując swój najlepszy wynik tygodniowy od początku nadawania. Jednocześnie w sobotę, 1 maja, z wynikiem 2,53% udziału w rynku, Stopklatka zanotowała drugi najlepszy wynik dzienny w swojej historii.
– Staramy się dopasowywać ofertę Stopklatki do oczekiwań widzów – mówi Jowita Buchman, dyrektorka programowa stacji. – Polscy odbiorcy mają dziś dostęp do ponad 250 kanałów w swoim języku, nie mówiąc o szerokiej ofercie VOD. To, że przy takiej konkurencji wybierają właśnie Stopklatkę, jest dla nas powodem do satysfakcji – dodaje.
W bieżącym miesiącu Stopklatka zaprasza m.in. na takie hity filmowe, jak doceniony zarówno przez widzów, jak i krytyków komediodramat Złoto pustyni (8 maja 2021 / 20:00), pokazujący wielowymiarowość zła na tle wojny w Zatoce Perskiej czy thriller Psychol (28 maja 2020 / 22:20), nominowany do nagrody Saturn w kategorii Najlepszy scenariusz remake kultowej Psychozy Alfreda Hitchcocka.
Dane: Nielsen Audience Measurement; wszystkie dane live
O kanale Stopklatka:
Stopklatka prezentuje pełny przekrój kina polskiego i światowego – od hollywoodzkich hitów przez filmy nagradzane na festiwalach aż po najlepsze komedie i klasykę kina akcji. Bogatą ofertę uzupełnia duży wybór seriali i stałe pasma dokumentalne. Stopklatkę można oglądać w naziemnej telewizji cyfrowej, na platformach satelitarnych i w sieciach kablowych. Właścicielem Stopklatki jest Kino Polska TV SA.
Źródło: Spółka, #KPL