Akcje Ten Square Games, jednego z największych krajowych producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych, znanego z hitów Let’s Fish i Fishing Clash, zadebiutowały na głównym parkiecie GPW w Warszawie. W kwietniu spółka przeprowadziła ofertę publiczną o łącznej wartości 94 mln zł. Kurs akcji na debiucie wyniósł 52,2 zł, co oznacza wzrost o 13,5 % względem ceny z oferty.
„Bardzo się cieszymy, że dołączyliśmy do grona spółek publicznych. Debiut na głównym parkiecie GPW jest ważnym etapem w rozwoju naszej grupy. Wejście na giełdę umożliwi nam rynkową wycenę naszego biznesu i pozwoli, jeszcze bardziej, uwiarygodnić go w oczach obecnych i przyszłych inwestorów. Dziękujemy akcjonariuszom za zaufanie, dołożymy wszelkich starań, aby realizacja przyjętej przez nas strategii zaowocowała wzrostem wartości spółki”
Do obrotu na GPW wprowadzonych zostało 7.275.000 akcji serii A. W kwietniu spółka przeprowadziła ofertę publiczną, w której dotychczasowi akcjonariusze sprzedali inwestorom indywidualnym i instytucjonalnym łącznie 2.043.750 akcji, co stanowi około 28 proc. kapitału Ten Square Games. Cena sprzedaży została ustalona na 46 zł z akcję, a wartość oferty wyniosła ponad 94 mln zł. Oferującym był Haitong Bank, zaś doradcą finansowym CC Group. Za komunikację związaną z ofertą odpowiedzialna była agencja relacji inwestorskich InnerValue.
„Zainteresowanie akcjami ze strony inwestorów przekroczyło liczbę oferowanych przez nas akcji – oznacza to, że rynek docenia i wierzy w przyjęty przez nas model biznesowy, co bardzo nas cieszy i motywuje do działania. Jesteśmy przekonani, że dalsza wspólna praca zaowocuje kolejnymi projektami na miarę hitów”
Ten Square Games specjalizuje się w grach o tematyce hobbystycznej. Produkuje i wydaje gry w modelu free-to-play, zarabiając na mikropłatnościach i reklamach. Od początku swojej działalności grupa stworzyła ponad 200 gier. Najbardziej rozpoznawalnym projektami są Let’s Fish, w którą zagrało już ponad 60 mln graczy i Fishing Clash – obecnie najbardziej popularna gra wędkarska na świecie.
Ten Square Games jest 479 spółką notowaną na głównym rynku oraz 4 debiutem na tym rynku w 2018 roku.
O spółce
Ten Square Games S.A. to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych i przeglądarkowych. Studio zostało założone w 2011 r. przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), w ramach którego rozwinęli jedną z pierwszych platform gier free-to-play. Obecnie w Grupie pracuje ponad 120 specjalistów, a portfolio wrocławskiego dewelopera gier to około 200 tytułów, których łączna liczba pobrań na świecie przekroczyła 280 mln. Produkcje Grupy udostępniane są w modelu free-to-play, a ich monetyzacja odbywa się poprzez mikropłatności oraz reklamy. Najbardziej popularne produkcje Ten Square Games to gry sportowo-symulacyjne „Fishing Clash”, „Let’s Fish” („Na ryby”), „Wild Hunt”.
Źródło: spółka, #TEN