Ten Square Games debiutuje na głównym parkiecie GPW | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
11 maj 2018, 09:31

Ten Square Games debiutuje na głównym parkiecie GPW

Akcje Ten Square Games, jednego z największych krajowych producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych, znanego z hitów Let’s Fish i Fishing Clash, zadebiutowały na głównym parkiecie GPW w Warszawie. W kwietniu spółka przeprowadziła ofertę publiczną o łącznej wartości 94 mln zł. Kurs akcji na debiucie wyniósł 52,2 zł, co oznacza wzrost o 13,5 % względem ceny z oferty.

„Bardzo się cieszymy, że dołączyliśmy do grona spółek publicznych. Debiut na głównym parkiecie GPW jest ważnym etapem w rozwoju naszej grupy. Wejście na giełdę umożliwi nam rynkową wycenę naszego biznesu i pozwoli, jeszcze bardziej, uwiarygodnić go w oczach obecnych i przyszłych inwestorów. Dziękujemy akcjonariuszom za zaufanie, dołożymy wszelkich starań, aby realizacja przyjętej przez nas strategii zaowocowała wzrostem wartości spółki” 

informuje Maciej Popowicz, prezes Ten Square Games.

Do obrotu na GPW wprowadzonych zostało 7.275.000 akcji serii A. W kwietniu spółka przeprowadziła ofertę publiczną, w której dotychczasowi akcjonariusze sprzedali inwestorom indywidualnym i instytucjonalnym łącznie 2.043.750 akcji, co stanowi około 28 proc. kapitału Ten Square Games. Cena sprzedaży została ustalona na 46 zł z akcję, a wartość oferty wyniosła ponad 94 mln zł. Oferującym był Haitong Bank, zaś doradcą finansowym CC Group. Za komunikację związaną z ofertą odpowiedzialna była agencja relacji inwestorskich InnerValue.

„Zainteresowanie akcjami ze strony inwestorów przekroczyło liczbę oferowanych przez nas akcji – oznacza to, że rynek docenia i wierzy w przyjęty przez nas model biznesowy, co bardzo nas cieszy i motywuje do działania. Jesteśmy przekonani, że dalsza wspólna praca zaowocuje kolejnymi projektami na miarę hitów”

dodaje wiceprezes Ten Square Games, Arkadiusz Pernal.

Ten Square Games specjalizuje się w grach o tematyce hobbystycznej. Produkuje i wydaje gry w modelu free-to-play, zarabiając na mikropłatnościach i reklamach. Od początku swojej działalności grupa stworzyła ponad 200 gier. Najbardziej rozpoznawalnym projektami są Let’s Fish, w którą zagrało już ponad 60 mln graczy i Fishing Clash – obecnie najbardziej popularna gra wędkarska na świecie.

Ten Square Games jest 479 spółką notowaną na głównym rynku oraz 4 debiutem na tym rynku w 2018 roku.

O spółce

Ten Square Games S.A. to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych i przeglądarkowych. Studio zostało założone w 2011 r. przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), w ramach którego rozwinęli jedną z pierwszych platform gier free-to-play. Obecnie w Grupie pracuje ponad 120 specjalistów, a portfolio wrocławskiego dewelopera gier to około 200 tytułów, których łączna liczba pobrań na świecie przekroczyła 280 mln. Produkcje Grupy udostępniane są w modelu free-to-play, a ich monetyzacja odbywa się poprzez mikropłatności oraz reklamy. Najbardziej popularne produkcje Ten Square Games to gry sportowo-symulacyjne „Fishing Clash”, „Let’s Fish” („Na ryby”), „Wild Hunt”.

Źródło: spółka, #TEN

Ostatnie wiadomości