LiveChat Software z 25.896 klientami | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
03 gru 2018, 09:06

LiveChat Software z 25.896 klientami

LiveChat Software ma już 25.896 klientów. Według stanu na 1 grudnia tyle firm korzystało z płatnego rozwiązania LiveChat. Wśród nich są takie globalne firmy jak Stripe, Asus, Unilever czy Tele2, a także wiele mniejszych biznesów z ponad 150 krajów świata.

Za nami bardzo pracowity okres. W listopadzie liczba naszych klientów powiększyła się o 268 firm. W tej chwili kończymy prace nad nową wersją LiveChat i przygotowujemy się do oddania jej w ręce użytkowników

powiedział prezes Mariusz Ciepły.

Przed rokiem z LiveChat korzystało 22.805 klientów. W ciągu 12 miesięcy ich liczba wzrosła o 13,6 proc. Liczba klientów bezpośrednio przekłada się na wyniki finansowe Spółki.

W I połowie roku finansowego 2018/19 (rozpoczętego 1 kwietnia) LiveChat Software zanotował wzrost skonsolidowanych przychodów o 19,4 proc. do 52,1 mln zł. W tym czasie zysk netto wyniósł 28,3 mln zł - co oznacza wzrost o 22,7 proc.

LiveChat Software już od dłuższego czasu pracuje nad budową ekosystemu wokół swoich rozwiązań, dzięki któremu ich użytkownicy mogą w szybszy i łatwiejszy sposób dostosowywać je do swoich oczekiwań. Również poprzez przygotowanie własnych funkcjonalności, które mogą być udostępniane i komercjalizowane w marketplace. Niedawno zakupił domeny helpdesk.com i chatbot.com. W zeszłym tygodniu przeprowadził rebranding swojej usługi BotEngine na ChatBot.

O Spółce

LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w Internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. Usługi są świadczone za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com. LiveChat Software ma ponad 25 tys. klientów z ponad 150 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Z rozwiązania wrocławskiego studia korzystają klienci ze wszystkich branż, przy czym najwięcej jest firm z takich branż jak: IT, edukacja, sprzedaż detaliczna, rozrywka i marketing. Grupa jest jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. W portfolio produktów firmy znajdują się także takie rozwiązania jak: ChatBot (platforma do tworzenia chatbotów) oraz KnowledgeBase (oprogramowanie ułatwiające firmom tworzenie baz wiedzy, do których dostęp mogą mieć zarówno pracownicy, jak i klienci).

Źródło: Spółka, #LVC

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości