Kategoria:
Wyniki finansowe Vercom za III kwartał 2024 r. [Webinar z zarządem spółki]
Vercom to spółka tworząca globalne usługi komunikacji w modelu SaaS, które umożliwiają firmom budowanie i rozwijanie trwałych relacji z odbiorcami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji. Obecnie z usług Grupy Vercom korzystają takie podmioty jak IKEA, Rossman, American Express, DHL, Coca-Cola i wiele innych.
W II kw. Vercom odnotował bardzo dobre wyniki, zgodne z planowaną ścieżką rozwoju. Marża brutto wzrosła o 24 proc. rdr. do 54 mln zł, skorygowana EBITDA wyniosła 27 mln zł, co oznacza wzrost o 30 proc. rdr., z kolei zysk netto skorygowany o różnice kursowe wzrósł o 37 proc. do 19 mln zł. Wzrosty w II kw. 2024 r. napędzane były m.in. dobrym sentymentem wśród klientów Enterprise, a także skutecznym cross-sellingiem usług. Sprzedaż zagraniczna w II kw. 2024 r. wyniosła 35 mln zł, co oznacza wzrost o 36 proc. rdr. W zakresie generowanej marży brutto na zagranicznych rynkach 37 proc. stanowi Ameryka Północna, 47 proc. Europa, a 16 proc. stanowią pozostałe rynki.
O wynikach za III kw. 2024 r. będzie można posłuchać podczas webinaru z przedstawicielami spółki – prezesem Krzysztofem Szyszką, dyrektorem operacyjnym Tomaszem Pakulskim oraz dyrektorem finansowym Łukaszem Szałaśnikiem. Uczestnicy spotkania będą mogli zadawać pytania. Wydarzenie odbędzie się w czwartek, 14 listopada o godz. 14:00.
Rejestracja na webinar
Webinar odbędzie się w czwartek, 14 listopada o godz. 14:00. Wymagana jest wcześniejsza, bezpłatna rejestracja.
Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na webinar