R22 to technologiczna grupa oferująca usługi wspierające firmy w obecności w Internecie oraz automatyzacji procesów biznesowych, w szczególności komunikacji, marketingu oraz sprzedaży. Spółka uruchomiła nową markę cyber_Folks, która docelowo ma scalać wszystkie marki hostingowe należące do Grupy R22. Według zapowiedzi zarządu spółki, nowy brand docelowo może być warty 1 mld zł.
W ostatnim czasie Grupa R22 zaobserwowała wzmożone zainteresowanie usługami, a wpływ na tę sytuację ma obecna pandemia COVID-19. Tym samym spółka w I kwartale 2020 roku odnotowała rekordowe wyniki finansowe i zapowiedziała podtrzymanie polityki dywidendowej. W tym roku zakłada wypłatę dywidendy, która ma być wyższa niż w ubiegłym roku. W dłuższej perspektywie Grupa R22 pracuje również nad kolejnymi przejęciami.
O nowej marce cyber_Folks, perspektywach R22 na 2. półrocze 2020 roku oraz skutecznej walce z pandemią będzie można porozmawiać na czacie inwestorskim, który odbędzie się 8 lipca 2020 r. o godz. 12:00. W spotkaniu spółkę reprezentować prezes zarządu, Jakub Dwernicki. Już teraz zapraszamy do zadawania pytań.
Już teraz zapraszamy do zadawania pytań
Spotkanie rozpocznie się w środę, 8 lipca 2020 r. o godz. 12:00, ale zapraszamy do zadawania pytań już teraz (możliwość zadawania pytań została już uruchomiona).
Kliknij tutaj, aby zadać pytanie na czacie
Materiały, które warto przeczytać przed czatem
- „Zamierzamy wypłacić dywidendę i zakładamy, że będzie ona wyższa niż w zeszłym roku” - Jakub Dwernicki, prezes zarządu R22
- Akcje R22 najwyżej w historii. Integracja marek w jeden brand cyber_Folks ma wynieść spółkę na nowe poziomy
- Rekordowy kwartał R22
- R22 otrzyma prawie 12 mln zł z zysku Vercom
- R22 ocenia wpływ epidemii COVID-19 na działalność spółki