Zarząd Sales Intelligence poinformował o rezygnacji z debiutu na GPW. Spółka planowała pozyskać 2,6 mln zł na inwestycje w zbudowanie systemu do gromadzenia informacji o konsumentach i ich intencjach zakupowych w systemach bigdata.
Wydzielona część z grupy Hubstyle
Sales Intelligence należy do grupy Hubstyle – spółki notowanej na GPW. Po przyjęciu nowej strategii, struktury odpowiedzialne za e-commerce zostały wydzielone z grupy. Obecnie spółka Hubstyle skupia się na branży odzieżowej, natomiast do Sales Intelligence została przeniesiona część związana z oferowaniem ruchu do sklepów internetowych oraz, między innymi porównywarka cenowa Nokaut.
Spółka jest dostawcą leadów sprzedażowych dla branży e-commerce. Obecnie 85% ruchu generowane jest we współpracy ze znanymi wydawcami. Natomiast pozostałe 15% z ruchu z własnych serwisów, w większości z porównywarki Nokaut. Sama porównywarka odpowiedzialna jest za 20% przychodów spółki.
Niesatysfakcjonujący poziom zapisów
Sales Intelligence planował pozyskać ok. 2,6 mln zł z emisji do 2 592 400 akcji. Stanowić one miały 20% wszystkich akcji po debiucie. Pozostałe 80% miało pozostać w rękach grupy Hubstyle. Większościowy akcjonariusz nie oferował własnych akcji do sprzedaży.
Według zarządu, powodem odstąpienia od oferty publicznej był niesatysfakcjonujący poziom zapisów. Tym samym istniało ryzyko niespełnienia warunków niezbędnych do wprowadzenia akcji do obrotu. Spółka mogłaby nie być w stanie zapewnić odpowiedniego poziomu płynności notowań na rynku NewConnect.
Spółka nie poinformowała, czy zamierza w przyszłości powrócić do oferty publicznej akcji.
Zobacz także: Debiut Sales Intelligence. Co warto wiedzieć o spółce?