Przejdź do treści

udostępnij:

Kategorie

CI Games pokazało oficjalny trailer gry „Sniper Ghost Warrior Contracts”. Premiera gry jeszcze w tym roku

Udostępnij

CI Games właśnie opublikowało trailer najnowszej gry „Sniper Ghost Warrior Contracts”, dedykowaną grze stronę internetową i rozpoczęło oficjalnie kampanię marketingową swojej produkcji. Spółka gamingowa w przyszłym tygodniu zaprezentuje się na targach E3. W Los Angeles pokaże m.in. gameplay z najnowszej części Snipera. Aby zwiększyć wydatki na rozwój portfolio oraz cele reklamowe spółka prowadzi obecnie publiczną emisję akcji, która potrwa do 10 czerwca.

Kolejna część Snipera doczekała się oficjalnego trailera, a premiera jest planowana jeszcze na ten rok. Gra będzie dostępna na PC oraz konsole XBOX i PlayStation. W odróżnieniu od poprzednich części, w „Sniper Ghost Warrior Contracts” będzie można zagrać zarówno w trybie singleplayer oraz multiplayer.

Prezes CI Games, Marek Tymiński na czacie inwestorskim w Strefie Inwestorów powiedział, że liczy na sprzedaż 600-700 tys. sztuk nowego Snipera w pierwszym kwartale od premiery.

Zobacz także: "Sniper Ghost Warrior: Contracts wprowadzi zupełnie nowy sposób rozgrywki, oparty na systemie kontraktów" - relacja z czatu z Prezesem Zarządu CI Games

Sniper Ghost Warrior Contracts jeszcze lepszy od poprzednich części

Wszyscy fani mogą już z niecierpliwością czekać na kolejne informacje od CI Games na temat ich najnowszej produkcji. Jak na razie spółka nie podaje dokładnej daty premiery, jednak zapowiada, że powinna się odbyć jeszcze w tym roku. Po opublikowaniu trailera kurs oscyluje w okolicy 1,16 zł.
 

Notowania CI Games

Ticker


Gra będzie dostępna w dniu premiery na PC oraz konsole XBOX i PlayStation. Cena została ustalona na 39,99 USD/euro. Jak zapowiedział prezes spółki, trzecia część Snipera przewiduje zarówno tryb dla jednego gracza jak i multiplayer.

- Przede wszystkim gra będzie bardziej taktyczna niż poprzednie części z serii. Sniper Ghost Warrior Contracts wprowadzi zupełnie nowy sposób rozgrywki, oparty na systemie kontraktów. Gra będzie posiadać zarówno tryb kampanii dla pojedynczego gracza jak i tryb gry wieloosobowej. Tytuł dostarczy wciągającą rozgrywkę, opartą na misjach. Jednocześnie zdecydowaliśmy odejść od gry w otwartym świecie, stawiając na otwartą architekturę misji. W trybie kampanii, gracze wkroczą do świata kontraktów, które oferują jasny cel główny z ustalonym wynagrodzeniem, oraz dodatkowe zadania do wypełnienia, płatne w formie premii. Bazujemy na tym co stworzyliśmy przy pracy nad poprzednią częścią serii, ulepszając jednocześnie poszczególne systemy. Jestem przekonany, że tak dopracowany projekt będzie konkurencyjną propozycją na rynku shooterów. Wszystkie mapy w grze są grywalne, można przejść już całą grę od początku do końca – powiedział Prezes spółki, Marek Tymiński podczas czatu w Strefie Inwestorów.

Oprócz intensywnych prac nad kolejną częścią Snipera, spółka pracuje jeszcze równolegle nad grą „Lords of the Fallen 2”. Ostatnio CI Games zerwało umowę z amerykańską firmą Defiant Studios, która pracowała nad tą produkcją. Tym samym polska spółka zdecydowała się dokończyć grę wspólnie z wewnętrznym zespołem, przy dużym wsparciu outsorcingu.

Targi E3 oraz emisja akcji

CI Games przygotowuje się do targów E3 podczas których zaprezentuje właśnie trailer oraz gameplay z „Sniper Ghost Warrior Contracts”. Polska spółka pokaże również dwie inne produkcje z sekcji United Labels - „Roki” oraz „Eldest Souls”.

Na najważniejszym wydarzeniu branżowym, CI Games zaaranżuje na swoim stoisku salę kinową. Będzie przeznaczona dla 20-25 osób, a widzowie będą mogli obejrzeć oficjalny trailer nowego Snipera. Ponadto, spółka również każdemu z nich udostępni możliwość zagrania jeszcze przedpremierowo w najnowszą produkcję. Będzie on później dostępny w formie wideo dla wszystkich fanów.

Podczas targów będą jeszcze zaprezentowane gry z sekcji United Label, czyli „Roki” oraz „Eldest Souls”. Są to produkcje realizowane w ramach własnej platformy wydawniczej. Na konferencji polska spółka zaplanowała również liczne spotkania z partnerami dystrybucyjnymi oraz marketingowymi.

Zobacz także: Za tydzień E3, największe wydarzenie gamingowe na świecie. Sprawdzamy co producenci gier z Polski przygotowali na targi

Kilka dni temu spółka również rozpoczęła publiczną emisję akcji. Zamierza pozyskać około 10 mln zł na powiększenie zespołu deweloperskiego, zwiększenie wydatków na działalność marketingową oraz rozszerzenie portfolio wydawniczego. Zapisy potrwają do 10 czerwca.

CI Games wyemituje do 12 mln zł akcji, co stanowi zaledwie 8% istniejących. Spółka ustaliła cenę za jedną akcję między 0,90 zł a 1 zł. Cena ostateczna (emisyjna) zostanie ustalona w oparciu o wszystkie zapisy na akcje. Akcje zostały zaoferowane w dwóch transzach – otwartej oraz z pierwszeństwem w obejmowaniu akcji.

Zobacz także: Wystartowała emisja akcji CI Games. Spółka stosuje nietypową formę zapisu

Udostępnij