All in! Games podsumowuje sprzedaż Ghostrunnera i zapowiada wydanie dużego DLC w 2021 roku
Do końca października sprzedano ponad 185 tys. egzemplarzy Ghostrunnera. Gra zadebiutowała na rynku 27 października, a wcześniej trwała przedsprzedaż tytułu.
Wydawcami tytułu Ghostrunner jest 505 Games oraz All in! Games. Spółki na początku grudnia poinformowały o liczbie sprzedanych kopii gry do 31 października 2020 roku – ponad 185 tys. egzemplarzy. Dane obejmują zarówno przedsprzedaż tytułu, która trwała od września oraz sprzedaż po premierze 27 października.
„Wchodząc na GPW liczyliśmy, że gra sprzeda się łącznie w liczbie około 400 tys. egzemplarzy i takie wyniki podawaliśmy partnerom np. Amazon. Oczywiście w wyniku oszałamiającego wzrostu wishlist przed premierą, nasze oczekiwania również poszły w górę, ale porównując te liczby z innymi hitami tego roku, możemy powiedzieć, że odnieśliśmy gigantyczny sukces. Szacujemy, że w tej chwili sprzedaż jest już dwukrotnie wyższa, a przed nami jeszcze okres promocji świątecznych. W tym okresie będziemy mogli wykorzystać fakt, że na wishliście widnieje obecnie ok. 900 tys. osób” – mówi Strefie Inwestorów Piotr Żygadło, prezes All in! Games.
Ghostrunner od studia One More Level zadebiutował zarówno na PC jak i konsolach. Według danych sprzedażowych zdecydowanie dominuje wersja na PC, a konkretnie na Steamie.
Źródło: SteamDB
Zobacz także: Premiera Ghostrunnera od One More Level już jutro. To może być najciekawsze wydarzenie na polskim rynku gier w tym roku
Dalszy rozwój Ghostrunnera
„Część graczy z pewnością traktuje Ghostrunner jako smakowitą przystawkę przed daniem głównym, czyli grą Cyberpunk 2077” – powiedział Szymon Bryła, prezes One More Level w wywiadzie dla Strefy Inwestorów. Premiera Ghostrunnera odbyła się 27 października, a przedsprzedaż tytułu trwała od września. Według najnowszych informacji od 505 Games, czyli jednego z wydawców tytułu, gra sprzedała się w ponad 185 tys. kopii do 31 października 2020 roku.
Drugim wydawcą gry jest All in! Games, notowany na głównym rynku GPW. Dzień po premierze, spółka poinformowała o zwrocie kosztów produkcji. Aktualna wishlista tytułu wynosi około 900 tys. zapisów. Prezes spółki, jeszcze przed podaniem wyników sprzedażowych, powiedział dla PAP Biznes, że liczy na sprzedaż miliona kopii w ciągu 12 miesięcy od premiery.
Zarówno One More Level oraz All in! Games w ciągu 12 miesięcy od premiery planują dalszy rozwój tytułu. W drugiej połowie 2021 roku planowane jest wydanie dużego DLC do Ghostrunnera. Gracze będą mogli również w przyszłym roku zakupić wersję gry na konsole nowej generacji.
„W najbliższym czasie pojawią się pierwsze dodatki do gry i planujemy regularne aktualizacje przez najbliższy rok. W planach na drugą połowę 2021 jest także duże DLC, znacząco zwiększające rozmiar gry. Ponadto za kilka miesięcy ukaże się wersja na konsole nowej generacji, co na pewno pobudzi zainteresowanie rynku” – zapowiada Piotr Żygadło.
Zobacz także: „Część graczy z pewnością traktuje Ghostrunner jako smakowitą przystawkę przed daniem głównym, czyli grą Cyberpunk 2077” – Szymon Bryła, One More Level
Plany wydawnicze All in! Games
All in! Games, po przejęciu firmy Setanta, stał się spółką notowaną na głównym rynku GPW. Jej działalność opiera się na wydawnictwie gier. Po premierze Ghostrunnera, All in! Games podpisało kolejną umowę wydawniczą z One More Level. Tym razem umowa dotyczy nowej gry studia o roboczej nazwie „Cyber Slash”. Piotr Żygadło zapewnił nas, że będzie to większy projekt niż Ghostrunner.
Na 2021 roku All in! Games w portfolio wydawniczym ma już kilkanaście tytułów. Pierwszym będzie gra Paradise Lost od studia PolyAmorous. Spółka podjęła również ostatnio współpracę z The Farm 51 przy tytule Chernobylite.
„Nasz harmonogram wydawniczy na 2021 obejmuje kilkanaście tytułów. Pierwszą grą, która zostanie wydana w przyszłym roku będzie Paradise Lost, a w planach mamy też m.in. ciekawy Fort Triumph na konsole oraz Alaloth: Champions of The Four Kingdoms i Chernobylite. W przypadku tych ostatnich dwóch tytułów liczymy na sprzedaż liczoną w setkach tysięcy. Pełny harmonogram z orientacyjnymi datami wydań znajduje się w naszym ostatnim raporcie kwartalnym” – podsumowuje prezes All in! Games.