Przejdź do treści

udostępnij:

Kategorie

Premiera My Beauty Spa od Cherrypick Games doceniona przez Amazona

Udostępnij

W czwartek 1 listopada globalną premierę miała gra z segmentu free to play My Beauty Spa od Cherrypick Games. Produkcja wyszła z fazy softlaunch’u i została udostępniona na najważniejszych rynkach. Gracze bardzo ciepło przyjęli nową produkcję warszawskiego dewelopera gier. Gra w szybkim tempie zdobyła pierwsze miejsca w gronie premierowych tytułów na kluczowych dla spółki rynkach.

My Beauty Spa z większym potencjałem niż z My Hospital?

My Beauty Spa to druga produkcja Cherrypick Games, która została tak ciepło przyjęta przez graczy, a właściwie graczki, bo to kobiety są grupą docelową. Wcześniej dużym sukcesem okazała się gra My Hospital, która miała premierę 19 stycznia 2017 roku. Produkcja w zaledwie 10 tygodni od premiery osiągnęła 2,5 mln zł przychodu, a samą grę w tym czasie pobrało 3,5 mln osób. W pierwszej połowie 2018 roku, głównie dzięki grze My Hospital, Cherrypick Games odnotowało 7,5 mln zł przychodu.

W maju 2018 roku Cherrypick Games sprzedało jednak globalną licencję na grę My Hospital za 2,6 mln Euro, płatne w 26 ratach. Zarząd deklarował, że jest to krok ku temu, aby uwolnić zasoby i rozwijać bardziej perspektywiczny projekt, jakim jest My Beauty Spa oraz pozostałe planowane tytuły. W trakcie softlaunch’u zarząd spółki deklarował, że nowa produkcja Cherrypick Games wykazywała dużo lepsze parametry niż My Hospital:

„Uzyskane wyniki bardzo nas cieszą i są dobrym prognostykiem dla My Beauty Spa & Stories. Co ważne, gra bazuje na sprawdzonych założeniach My Hospital, co znacznie ułatwia nam pracę. Pozycjonowanie produktu do znanego już użytkownika, pozwoliło nam na dokładne sprecyzowanie detali pod gusta i zachowanie gracza, oraz adaptację elementów ważnych dla tego segmentu, takich jak storytelling, czy tematyka. Mamy nadzieję, że nasz nowy tytuł podbije serca graczy, podobnie jak My Hospital, tym bardziej, że osiągnięty przez My Hospital engagement oraz click to install, miały dużo niższe wskaźniki niż My Beauty Spa & Stories – wyniosły odpowiednio 60 i 45 proc.".

Zobacz także: Kim jest Marcin Kwaśnica z Cherrypick Games, twórca biznesu opartego na grach dla kobiet?

Mocny tydzień otwarcia na My Beauty Spa

Wstępne wyniki od momentu premiery pokazują, że nowa produkcja Cherrypick Games ma spore szanse przebić My Hospital. Do tej pory na androidzie produkcja zebrała ponad 1300 ocen i znalazła się na czołowych miejscach zestawień nowych gier.
 

Amazon


Udanej premiery nowej produkcji Cherrypick Games gratulował nawet Amazon, który nie omieszkał wspomnieć o tym na swoim fanpagu.

Zobacz także: Mocne zmiany w akcjonariacie Cherrypick Games. Altus sprzedaje, a Tar Heel Capital i prezes spółki kupują

My Hospital i My Beauty Spa to nie koniec

W tej chwili Cherrypick ma zagwarantowane 2,6 mln Euro przychodu płatne w ratach po 100 tys. EUR miesięcznie z tytułu odsprzedanej do Kuu Hubb licencji na grę My Hospital. W przypadku gdy przychody z produkcji przekroczą 2,6 mln EUR spółka będzie płaciła warszawskiemu deweloperowi dodatkowo 25% z generowanych przez grę dochodów. My Hospital cały czas zarabia i ten scenariusz jest niewykluczony.

Jeżeli potwierdzi się, że premiera My Beauty Spa jest na tyle udana, jak wskazują wstępne wyniki, to spółka już w 4 kwartale zacznie notować coraz większe wpływy z tej produkcji. To jednak nie koniec. Bo już w czwartek 8 listopada premierę będzie miała kolejna duża gra Cherrypick Games, Project Fame.

Produkcja również jest kierowana do kobiet, stanowi połączenie gier z gatunku clicker oraz designu zaprojektowanego pod gusta żeńskich graczy. Gracz poprzez wykonanie prostej czynności klikania przycisku, zdobywa nagrody i bonusy, za które może kupić m.in. atrakcyjne przedmioty lub dodatkowe umiejętności przydatne w czasie rozgrywki - informowała spółka.

To nie koniec. Cherrypick Games pracuje bowiem nad kolejną dużą produkcją w segmencie gier free to play, której premiera jest planowana w pierwszym kwartale 2019 roku. Wspólnie z pisarką Lisą Brunette przygotowuje produkcję skierowaną do kobiet - Crime Stories. Dedykowany kobietom tytuł, pozwoli wcielić się w rolę agentek wydziału kryminalnego. Losy bohaterów i przebieg śledztwa uzależnione będą od podjętych przez nie decyzji, które mogą skończyć się happy endem lub katastrofą.

Zobacz także: Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games: Wśród graczy dominują mężczyźni, ale obecnie to kobiety wydają więcej pieniędzy w grach

Udostępnij