Emisja akcji jest konieczna do realizacji strategii - Szymon Bryła, prezes One More Level
7 maja ZWZ podejmie uchwałę dotyczącą prywatnej emisji do 11,3 mln akcji serii E po cenie emisyjnej 0,95 zł za walor. Pozyskanych w ten sposób ponad 10,7 mln zł ma pomóc studiu w realizacji gry o roboczej nazwie Cyber Slash oraz jej samodzielnym wydaniu.
W przypadku gdyby emisja powiodła się w maksymalnym wymiarze, nowi inwestorzy obejmą walory stanowiące 16,7% podwyższonego kapitału. Zwrócić też trzeba uwagę na cenę emisyjną, która jest nieco niższa od czwartkowego kursu akcji oraz wyłączenie prawa poboru dotychczasowych akcjonariuszy. O potencjalnej emisji akcji, ciągle trwającym przeglądzie opcji strategicznych i etapie realizacji Cyberslasha opowiada Szymon Bryła, prezes One More Level.
One More Level z nową strategią. Na plany rozwoju inwestorzy zareagowali wyprzedażą akcji
Na początku kwietnia zwołane zostało ZWZ One More Level, na którym pod głosowanie trafi uchwała w sprawie podwyższenia kapitału w drodze emisji akcji w wyłączeniem prawa poboru. Zarząd zaproponował emisję do 11,3 mln akcji, po cenie 0,95 zł za akcję. Emisja akcji, z wyłączeniem prawa poboru, oferowanych z istotnym dyskontem, jest konieczna?
Szymon Bryła, prezes One More Level: Krok ten jest w naszej ocenie konieczny dla realizacji przyjętej jesienią 2024 r. strategii rozwoju spółki, filarami której jest m.in. uzyskanie samodzielności wydawniczej oraz koncentracja na realizacji projektów gier będących własnością intelektualną OML. Dla dalszej realizacji strategii, wyznaczającą w naszej ocenie najlepszą, przede wszystkim z perspektywy akcjonariuszy, ścieżkę rozwoju firmy, w tym dla kontynuacji prac nad grą Cyber Slash, potrzebne są nam dodatkowe środki finansowe. Parametry emisji, w naszej ocenie, zwiększają szanse na sukces emisji oraz sprawne wzmocnienie finansów spółki. Uznaliśmy, że podwyższenie kapitału jest dziś dla nas najlepszą, najbezpieczniejszą opcją. Oczywiście, ostateczną decyzję w tej sprawie podejmą akcjonariusze.
Notowania One More Level w ciągu ostatnich 12 miesięcy
W ostatnich miesiącach spółka poszukiwała inwestora oraz była obecna na branżowych targach jak GDC. Umieszczenie w porządku ZWZ głosowania nad uchwałą w sprawie podwyższenia kapitału oznacza, że spółka ma perspektywę pozyskania inwestora branżowego?
Od kilku kwartałów aktywnie pracujemy nad zabezpieczeniem finansowania dla realizacji Cyber Slash, czy szerzej – realizacji strategii rozwoju firmy. Warunki zewnętrznie z pewnością nam nie sprzyjają. Jesteśmy świadkami przesilenia w branży gier, z jednej strony wpływającego m.in. na decyzje biznesowe podmiotów z branży, w tym wydawców, a z drugiej – na percepcję samej branży przez m.in. inwestorów finansowych. Staramy się działać wielotorowo, rozmawiając z szerokim gronem potencjalnych partnerów w kraju i zagranicą. W trakcie Game Developers Conference odbyliśmy kilka obiecujących spotkań, prezentując m.in. nowe, ekscytujące materiały związane z Cyber Slash. Projekt zbiera zdecydowanie pozytywny feedback, co jest, w ostatecznym rozrachunku, kluczowe. Jesteśmy przekonani, że takie podejście, w połączeniu z atutami OML oraz samego projektu Cyber Slash, pozwolą nam w nieodległej przyszłości doprowadzić przegląd opcji strategicznych do szczęśliwego finału. Umieszczenie w porządku obrad ZWZ propozycji podwyższenia kapitału nie oznacza, że przegląd opcji strategicznych dobiega końca, a OML jest po słowie z określonym inwestorem lub inwestorami. Nie zamykamy się na żadne opcje biznesowe i zakładamy, że ewentualna emisja akcji serii E będzie jednym z etapów naszej transformacji.
One More Level z nową strategią. Na plany rozwoju inwestorzy zareagowali wyprzedażą akcji
Jak postępuje produkcja Cybershlasha? Póki co wszystko idzie zgodnie z planem?
Prace nad grą przebiegają zgodnie z harmonogramem, sukcesywnie przechodząc przez kolejne milestone’y produkcyjne. Niezmiennie zakładamy, że nowe dzieło spod znaku OML trafi na rynek do końca 2026 r. Jesteśmy zadowoleni z postępów prac, szczególnie biorąc pod uwagę skalę projektu. Pamiętajmy, że Cyber Slash jest to nasz zdecydowanie największy, najbardziej ambitny projekt, którego rozwój od niemal roku finansujemy ze środków własnych.
Szczegóły dotyczące projektu Cyber Slash
Źródło: Spółka
Do końca roku w spółce miał powstać dział wydawniczy, a kolejne tytuły marki miały być wydane w trybie selfpublishingu. Udaje się realizacja tych założeń?
Plan ten jest realizowany. Równolegle budujemy wewnętrzne kompetencje w obszarze publishingu i marketingu, rozwijamy relacje z partnerami technologicznymi i wydawniczymi. Chcielibyśmy, by nasza nowa gra została przez nas samodzielnie wydana i doprowadzenie do takiego scenariusza pozostaje głównym celem przeglądu opcji strategicznych. Jesteśmy u progu startu kampanii marketingowej dla gry, nad przygotowaniem której nasz zespół oraz zewnętrzni partnerzy pracowali na przestrzeni ostatnich miesięcy.
Jak postępują prace nad pozostałymi tytułami, czyli projektem Swift i kolejnym własnym IP?
Projekt Swift jest na etapie koncepcyjnym. Gros naszej uwagi oraz zasobów zaangażowanych jest dziś w prace nad Cyber Slash, który jest dziś dla nas zdecydowanie najważniejszym z projektów.
Kiedy ukaże się final DLC do Ghostrunnera 2?
Cykl produkcyjny Ghostrunnera 2 jest już za nami - nasze roczne wsparcie dla gry jest już zakończone. Jesteśmy dumni z Ghostrunner 2, również jako twórcy uniwersum Ghostrunnera i zależy nam na rozwoju tej marki. Obecnie skupiamy się na kolejnym projekcie: Cyber Slash.
Jak póki co kształtuje się sprzedaż Ghostrunnera 2?
Gra od pewnego czasu zarabia na siebie, grono jej graczy poszerza się m.in. dzięki promocjom sprzedażowym. Oczywiście, nasze oczekiwania wobec komercyjnego sukcesu gry były zdecydowanie większe, ale mimo to mamy powody do zadowolenia, szczególnie biorąc pod uwagę opinie samych graczy na temat Ghostrunner 2.
Szczegóły dotyczące projektu Swift
Źródło: Spółka
W firmie powstał już dział odpowiedzialny za rozwój technologii AI? Widać już jakieś pierwsze efekty jego prac?
Zgodnie z zapowiedziami - pracujemy nad wkomponowaniem AI w proces twórczy naszego studia. Liderem projektu jest dr Przemysław Witaszczyk, mający bogate doświadczenie w tym obszarze. Jesteśmy na początku drogi, a efektów pracy w tym obszarze oczekujemy w średnim terminie.
Spółka aplikuje może w jakichś konkursach o środki unijne? Jeśli tak, to jakich kwot z tego tytułu można się spodziewać?
Obecnie uczestniczymy w kilku postępowaniach konkursowych, które są w trakcie rozstrzygania. Potencjalna wartość dofinansowania, jakie może zostać pozyskane z tych źródeł, wynosi kilka milionów złotych. Staramy się pozyskać dofinansowanie na projekty związane z rozwojem technologii opartych o sztuczną inteligencję, ale również na działania z innych obszarów innowacji i rozwoju.
Kiedy nastąpią ogłoszone w zeszłym roku przenosiny na główny parkiet GPW?
Nasz cel w tym obszarze pozostaje niezmienny – widzimy One More Level na rynku głównym GPW. Jesteśmy w trakcie prac nad prospektem i planujemy jego złożenie w UKNF na przełomie II i III kwartału. Chcielibyśmy, by zmiana rynku notowań nastąpiła jeszcze w tym roku.
Plany One More Level na najbliższe lata
Źródło: Spółka
One More Level chce w 2025 roku przenieść notowania z NewConnect na GPW