Forever Entertainment publikuje wyniki za II kwartał 2019 - 3,5 mln zysku netto | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
08 sie 2019, 09:10

Forever Entertainment publikuje wyniki za II kwartał 2019 - 3,5 mln zysku netto

Coraz lepsze wyniki finansowe Spółki są rezultatem dobrej sprzedaży m.in. Hollow, Fear Effect Sedna, NoReload Heroes, Hard West, Timberman VS. Jednocześnie Spółka wprowadza do sprzedaży kolejne tytuły gier zarówno własne, jak i gier innych developerów głównie na konsolę Nintendo Switch. W II kwartale wprowadziła do sprzedaży dwa istotne tytuły: Thief Simulator oraz Phantom Doctrine.

Spółka osiągnęła wzrostowe wyniki:

  • przychody ze sprzedaży wzrosły o +79% r/r do 3,86 mln zł w 2 kw. 2019, a w I półroczu 2019 do 6,4 mln zł (+94% r/r)
  • zysk operacyjny powiększony o amortyzację (EBITDA) wzrósł o +142% r/r do 1,8 mln zł w 2 kw. 2019, w I półroczu 2019 do 2,9 mln zł (+135% r/r)
  • zysk netto, skorygowany o zdarzenie jednorazowe, wzrósł o +86% r/r do 1,3 mln zł w 2 kw. 2019, a w I półroczu 2019 do 2,3 mln zł (+107% r/r)

Forever Entertainment S.A. rozeznała wzrost wartości akcji w spółce MegaPixel Studio o 2,2 mln zł w wynikach za 2 kw. 2019 r., po podwyższeniu jej kapitału zakładowego przez osoby trzecie przy istotnie wyższej wycenie. Spółka uznała to wydarzenie za zdarzenie jednorazowe. Ponadto warto zaznaczyć, iż Spółka po rozliczeniu limitu strat podatkowych z lat ubiegłych, pierwszy raz od kilku lat zapłaciła podatek dochodowy, pomniejszając zysk netto za 2 kw. 2019 r. o 142 tys. zł.

„Jestem zadowolony z utrzymania wysokiego tempa rozwoju Spółki od początku 2019 roku. Rosną przychody ze sprzedaży produktów i zyski, a ostatecznie zaczęliśmy płacić podatek dochodowy. Patrząc na obecne wyniki można stwierdzić, że rośnie prawdopodobieństwo poprawienia wyników względem całego 2018 roku, także bez zdarzeń jednorazowych. Mam nadzieję, że inwestorzy docenią naszą pracę nie tylko na podstawie zaprezentowanych wyników, ale i tego co przedstawimy w kolejnych kwartałach” – stwierdził Zbigniew Dębicki, prezes zarządu Forever Entertainment.

Panzer Dragoon – rozpoczęcie kampanii reklamowej w II kw. 2019 r.

Podczas konferencji Nintendo Direct, która miała miejsce w czerwcu br. na targach E3 2019 w Los Angeles, Spółka zapowiedziała wydanie remaku kultowej gry Panzer Dragoon zimą 2019/2020 roku. Zapowiedź ta stała się rewelacją dla pasjonatów tej gry ze stajni Segi. W ciągu 12 godzin od zapowiedzi remaku na tej konferencji hashtag #panzerdragoon znalazł się na 4 miejscu pod względem popularności na całym świecie.

„Dodaliśmy produkcję remaków kultowych gier jako czwarty filar w naszej strategii rozwoju. Praca nad “Panzer Dragoon: Remake” oraz “Panzer Dragoon II Zwei: Remake” umożliwia nam pozyskanie nowych wartościowych IP od deweloperów na całym świecie. Ponadto dzięki tym tytułom znacząco rozbudujemy społeczności graczy wokół naszej spółki i wzmocnimy naszą działalność marketingową i wydawniczą. Łącząc te fakty oraz nasze portfolio gier w sprzedaży i oczekiwanych premier, z optymizmem patrzę na najbliższą przyszłość i szanse dalszego rozwoju Forever Entertainment.”– powiedział Zbigniew Dębicki, prezes zarządu Forever Entertainment.

„Oczekując zmaterializowania się wszystkich dobrych informacji w najbliższej przyszłości, nie mogę zapomnieć o lepszej od zakładanej sprzedaży gier wydanych w 2018 roku i pierwszym półroczu 2019 r. Utrzymująca się sprzedaż wielu tytułów, z których kilka już przekracza liczbę stu a nawet dwustu tysięcy egzemplarzy jest dobrą informacją nie tylko dla nas, ale i także dla naszych kontrahentów.” - dodał Zbigniew Dębicki, prezes zarządu Forever Entertainment.

O Spółce:

Forever Entertainment S.A. jest producentem i wydawcą gier komputerowych na wszystkie dostępne platformy, w tym na konsole do gier najnowszej generacji. Spółka od drugiej połowy 2017 roku kładzie silny nacisk na wydawanie produkcji na konsole do gier, w tym szczególnie na Nintendo Switch. Obecnie spółka dystrybuuje już ponad 50 gier na tej platformie i liczba ta wciąż rośnie. Forever Entertainment plasuje się w światowej czołówce wydawców gier na konsolę Nintendo Switch i dąży do dalszego umacniana swojej pozycji, uwzględniając zarówno liczbę jak i jakość wydawanych gier.

Kolejnym ważnym elementem strategii jest rozwój działalności produkcyjnej i wydawniczej w oparciu o IP najbardziej rozpoznawanych tytułów na świecie, jak np.: Panzer Dragoon czy Fear Effect. Wydawanie tak dużych gier spółka zamierza realizować w odstępach 12-18 miesięcy, do czego będzie wykorzystywała głównie studia developerskie z Grupy Forever Entertainment.

Źródło: Spółka, #FOR

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości