Przejdź do treści

udostępnij:

Wyniki finansowe cyber_Folks i Shoper za I półrocze 2025 roku oraz plany rozwoju [webinar z zarządem]

Kategoria:

Wyniki finansowe cyber_Folks i Shoper za I półrocze 2025 roku oraz plany rozwoju [webinar z zarządem]

Udostępnij

Grupa cyber_Folks to technologiczna spółka zajmująca się wsparciem małych, średnich i dużych przedsiębiorstw w ich obecności w Internecie, w szczególności w obszarze komunikacji, marketingu i sprzedaży. Grupa jest już obecna na 180 rynkach.


Od stycznia do marca br. Przychody Grupy wzrosły o 32 proc. do 191 mln zł, a skorygowana EBITDA zwiększyła się o 55 proc., osiągając niemal 62 mln zł. Wyniki te potwierdzają pozytywny trend we wszystkich liniach biznesowych – zarówno rozwój organiczny, jak i ten związany z rozpoczętą w lutym konsolidacją Shopera, lidera SaaS dla e-commerce w Polsce. Wyniki za I kw. 2025 roku to pierwsze wspólnie wypracowane wyniki po wejściu cyber_Folks do akcjonariatu Shoper.

Spółka w czerwcu wypłaciła historyczną dywidendę w wysokości 2,00 zł na akcję, co oznaczało wypłatę dla akcjonariuszy kwoty ponad 28 mln zł.

Grupa w I półroczu wdrażała również agenta AI, analizującego dane e-commerce i rekomendującego konkretne działania optymalizacyjne, a także robo_Folks – wewnętrznego asystenta AI, który obsługuje zapytania klientów z jakością porównywalną do najlepszych konsultantów. Zarząd dostrzegał perspektywę integracji obu rozwiązań z Shoperem.  

Integracja z Shoperem ma charakter długoterminowy i strategiczny. cyber_Folks planuje rozwijać zintegrowany model SaaS + AI poza granicami Polski – w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Wkrótce cyber_Folks i Shoper opublikują wyniki finansowe za wspólne I półrocze 2025 roku. O nich oraz planach dalszego rozwoju będzie można posłuchać podczas webinaru, w którym udział weźmie zarząd spółki:

  • Jakub Dwernicki, Prezes Zarządu,
  • Robert Stasik, Wiceprezes Zarządu.

Rejestracja na webinar

Webinar odbędzie się w czwartek, 4 września 2025 roku o godzinie 12:30. Wymagana jest wcześniejsza, bezpłatna rejestracja.

Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na webinar

Materiały, które warto przeczytać przed webinarem

Udostępnij