Grupa CCC, lider sektora obuwniczego w Europie Środkowo-Wschodniej, odnotował, według opublikowanych w poniedziałek danych szacunkowych, 96 mln zł EBITDA i 1,983 mln zł przychodów w 4-miesięcznym IV kwartale 2020/21. W zakresie przychodów ze sprzedaży to wynik na podobnym poziomie, co rok temu i to mimo pandemii COVID-19. Spółka zawdzięcza go przede wszystkim silnej pozycji i kontynuacji wzrostów w segmencie e-commerce.
O wynikach finansowych i osiągnięciach w całym 2020 roku, realizacji strategii GO.22, rozwoju w segmencie e-commerce oraz aktualnej sytuacji rynkowej będzie można porozmawiać podczas czatu inwestorskiego z prezesem zarządu spółki, Marcinem Czyczerskim. Spotkanie odbędzie się w poniedziałek, 8 lutego 2021 r., o godz. 11:00.
Już teraz zapraszamy do zadawania pytań
Spotkanie rozpocznie się w poniedziałek, 8 lutego 2021 r. o godz. 11:00, ale zapraszamy do zadawania pytań już teraz (możliwość zadawania pytań została już uruchomiona).
Kliknij tutaj, aby zadać pytanie na czacie
Materiały, które warto przeczytać przed czatem
- CCC powróciło do poziomu sprzedaży sprzed pandemii. Pomimo lockdownu spółka miała w 4 kwartale tyle samo przychodów co rok temu
- Grupa CCC szacuje, że miała w IV kw. '20/'21 96 mln zł EBITDA i 1,983 mld zł przychodów
- CCC rozpoczyna poszukiwanie inwestora dla eobuwie. e-commerce dynamicznie się rozwija i może być warty więcej niż cała grupa
- Nowa strategia CCC do 2022 roku zakłada obniżenie długu i spadek inwestycji - oto jej najważniejsze elementy
- "Rozwój produktu to zasadniczo najważniejszy element naszej strategii" - relacja z czatu z prezesem zarządu CCC, Marcinem Czyczerskim