Przejdź do treści

udostępnij:

Kategorie

Udany pierwszy debiut na NewConnect w 2023 r. OLYMP rozpoczął notowania 50% na plusie

Udostępnij

OLYMP, znany producent i dystrybutor sprzętu fitness, zadebiutował na NewConnect. Jest to pierwszy debiut na alternatywnym rynku w 2023 r.

Kurs na debiucie wzrósł o 49,98%, by w następnych kilkudziesięciu minutach ustabilizować się w okolicach 1,15 zł za akcję, czyli o 15% powyżej ceny odniesienia wynoszącej 1 zł.

OLYMP jest dostawcą i producentem kompleksowych rozwiązań dla branży fitness. Maarka OLYMP jest obecna na rynku od lat 1972 r. i jest kojarzona z produkcją sprzętu siłowego, treningowego dla sportowców. Spółka posiada dwie linie produktów marki OLYMP: Classic oraz New Generation. Ponadto dystrybuuje sprzęt własny i innych znanych globalnych producentów, oraz doradza siłowniom, klubom i innym obiektom sportowym jak efektywnie zarządzać gospodarowaniem przestrzeni użytkowej.

- OLYMP to nie tylko dostawca i dystrybutor sprzętu. Naszą przewagą konkurencyjną jest kompleksowy łańcuch wartości dla rynku fitness – od produkcji, przez sprzedaż i montaż, aż po serwis i regenerację sprzętu fitness. To pozwala nam na dywersyfikowanie grup odbiorców. Choć kluczowym klientem są dla nas operatorzy klubów fitness, duży potencjał upatrujemy również we współpracy z m.in. ośrodkami rehabilitacyjnymi, spa, a także z organami administracji państwowej – w tym z wojskiem i policją – komentuje Sylwia Czepiżak, Prezes Zarządu OLYMP S.A.

Zobacz także: OLYMP z sektora fitness. Będzie to pierwszy debiut na NewConnect w 2023 r.

Debiut na NewConnect i plany rozwoju

Dzisiejszy debiut jest istotnym elementem strategii spółki.

- Debiut na NewConnect planowaliśmy już od dawna i uważamy, że odbywa się on w idealnym momencie – zarówno ze względu na bardzo dobrą kondycję naszej spółki jak i na fakt, że rynek fitness odradza się po okresie pandemii. Z optymizmem patrzymy więc w przyszłość i spodziewamy się, że 2023 rok będzie czasem dalszego rozwoju OLYMP zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych – dodaje Sylwia Czepiżak.

OLYMP pozyskał w 2020 r. w crowdfundingu udziałowym ponad 1 mln zł. 

W planach spółki jest pozyskanie nowych partnerów strategicznych i wzmocnienie współpracy przez realizację kolejnych kontraktów dla dotychczasowych partnerów m.in dla Benefit Systems czy też Medicover. OLYMP dąży też do rozwinięcia sprzedaży na rynkach zagranicznych.

Zobacz także: Debiuty, IPO, oferty publiczne, analizy w Strefie Inwestorów

Udostępnij