Przejdź do treści

udostępnij:

Lichthund na finiszu oferty akcji. Debiut na NewConnect jeszcze w tym kwartale

Udostępnij

Lichthund, deweloper gier, zbliża się do zakończenia zapisów na akcje. Potrwają do środy, 7 maja. Spółka informuje, że na co najmniej 75% akcji zostały już złożone zapisy i oczekuje szybkiej finalizacji oferty. W planach debiut na NewConnect w II kwartale.

Studio deweloperskie, znane z produkcji gry Lichtspeer, rozszerza swoje portfolio o dwa nowe tytuły: Food Truck Empire i Bulldog (tytuł roboczy). Obydwa projekty są znaczącymi krokami, a pierwszy z nich będzie miał premierę jeszcze w 2024 r. Food Truck Empire to gra ekonomiczno-strategiczna, która angażuje graczy w zarządzanie siecią food trucków. Gracze mają okazję do rozwijania własnego biznesu gastronomicznego, począwszy od pojedynczego pojazdu.

Z kolei Bulldog, będący w fazie rozwoju, zapowiada się jako narracyjna gra RPG z elementami zarządzania, co może przyciągnąć fanów gier strategicznych oraz tych, którzy cenią głęboką fabułę. Co ważne, Bulldog tworzony jest przy wsparciu znanej firmy w branży gier Team17, wpierającej także ten projekt od strony finansowej.

Food_Truck_Empire

Sukces pierwszej gry, Lichtspeer przyniósł spółce zwrot z inwestycji czterokrotnie przekraczający koszty produkcji. Mimo że Lichthund doświadczyło wzrostu przychodów o prawie 300% w 2023 roku, firma nadal odnotowuje straty operacyjne, lecz budżety obu gier są zaplanowane, a emisja akcji w dużej mierze posłuży rozwojowi kolejnego produktu, gry o wstępnej nazwie Husky.

Zobacz także: Lichthund, studio gamingowe, rozpoczyna ofertę akcji i zmierza na NewConnect. Co warto wiedzieć 

Emisja akcji niemal objęta

Lichthund prowadzi ofertę akcji, w której zapisy potrwają tylko do końca dnia 8 maja. Z inicjatywy tej firma spodziewa się zyskać nowe środki na rozwój obecnych projektów oraz możliwości rozszerzenia zespołu.

Planowana gra przygodowa będzie łączyć elementy zręcznościowe z zagadkami logicznymi i zapowiada się jako innowacyjne połączenie rozgrywki kooperacyjnej (co-op) z zaawansowanymi technologiami haptycznymi, które mają na celu intensyfikację wrażeń sensorycznych graczy.

Husky

Według informacji podanych na webinarze, spółka, po ustaleniu ceny ostatecznej w wysokości 69 zł za akcję, planuje uzyskać z emisji do 4,2 mln zł, z czego aż 3,5 mln zł przeznaczone ma być bezpośrednio na rozwój projektu Husky. Pozostały 1 mln zł zostanie wykorzystane na pokrycie ogólnych wydatków operacyjnych związanych z rozwojem firmy, w tym na powiększenie zespołu deweloperskiego.

„W naszej firmie aktualnie pracują 23 osoby. Mamy 20 osób produkcyjnych, w tym jedna trzecia jest zaangażowana w projekt Food Truck Empire, a dwie trzecie w projekt Bulldog” – wyjaśnia Rafał Zaremba, prezes i założyciel Lichthund.

W zapisach na akcje wydzielono pulę 55 tys. (z 70 tys. wszystkich oferowanych) akcji do transzy „na zaproszenie”. Te akcje zostały już objęte deklaracjami przez inwestorów. Oznacza to, że spółka niemal domknęła już ofertę.

„Cała pula 55 tysięcy akcji została objęta deklaracjami” – podkreśla Dariusz Zaręba, współzałożyciel i członek zarządu.

Zarząd przewiduje, że debiut na NewConnect odbędzie się jeszcze w tym półroczu, czyli przed premierą gry Food Truck Empire. Zapraszamy też do zapoznania się z webinarem z zarządem Lichthund, w którym przedstawiciele spółki przedstawiają plany studia na najbliższe kwartały.

Zobacz także: Studio Lichthund planuje wejść na NewConnect. Debiut poprzedzi emisja akcji 

Udostępnij