Przejdź do treści

udostępnij:

Kategorie

United Label z grupy CI Games planuje crowdfunding i debiut na NewConnect

Udostępnij

Jeszcze w czerwcu ruszy kampania crowdfundingowa globalnej platformy wydawniczej United Label z grupy CI Games.

Na początku 2019 r. CI Games, deweloper i wydawca znanych gier: Sniper Ghost Warrior i The Lords of the Fallen ogłosił utworzenie United Label, własnej platformy wydawniczej. Jest to marka skoncentrowana na wydawaniu gier niezależnych (typu indie). Spółka pozyskuje prawa wydawnicze do gier z całego świata i wspiera je finansowo. Do tej pory na platformie zweryfikowano ponad 200 projektów. Obecnie spółka ma w portfolio umowy na wydanie czterech gier od studiów z Wielkiej Brytanii i Francji.
 

Tytuły United_Label


Premiery dwóch pierwszych tytułów z portfolio wydawniczego odbędą się jeszcze w tym roku. Ich odbiór przez środowisko graczy jest bardzo pozytywny. W ostatnich miesiącach Röki oraz Eldest Souls były prezentowane na najważniejszych wydarzeniach branżowych, m.in. MIX Live Showcase i Steam Game Festival. Zainteresowanie nimi jest duże. Na wishliście gry Röki zapisanych jest już 50 tys. graczy, natomiast na grę Eldest Souls oczekuje ponad 40 tys. osób.

- Nakłady inwestycyjne na grę Röki pod szyldem naszej platformy wydawniczej – United Label, wynoszą po naszej stronie między 1,3, a 1,5 mln zł. Ta kwota uwzględnia finansowanie produkcji gry oraz stricte działania wydawnicze, w tym marketing. Potencjalny sukces tej gry i kolejnych z brandu United Label będzie miał istotny wpływ na rozwój tej działalności w ramach grupy CI Games S.A. Premierę gry Röki planujemy najpóźniej w III kwartale 2020 roku - mówi Marek Tymiński, prezes CI Games.
 

Zobacz także: Gra Röki od United Label na liście najbardziej oczekiwanych gier indie w 2020 roku

United Label: emisja akcji i NewConnect

Kilka dni temu walne zgromadzenie United Label zatwierdziło emisję akcji i plan wejścia na NewConnect. Będzie to oferta przeprowadzona w formie crowdinvestingu, czyli crowdfundingu udziałowego na platformie CrowdConnect.

Spółka zamierza pozyskać 4 mln zł na rozwój portfolio wydawniczego.

- Chcemy, aby platforma rozwijała się szybciej, mogła pozyskiwać kolejne gry oraz mocniej wspierać projekty, w które się angażuje. Z tych powodów zdecydowaliśmy o przeprowadzeniu emisji akcji i upublicznieniu spółki na warszawskiej giełdzie – mówi Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.

Decyzja o emisji akcji i debiucie jest kolejnym krokiem do usamodzielnienia się spółki od grupy CI Games.

- Przy obecnym planie wydawniczym już rok 2020 powinien zakończyć się atrakcyjną rentownością netto na poziomie rachunku wyników. Jednocześnie dzięki wsparciu w kilku istotnych obszarach wydawniczych ze strony CI Games, United Label utrzyma bardzo lekką strukturę kosztów stałych. – dodaje Marek Tymiński, prezes CI Games.

United Label planuje debiut na NewConnect w najbliższych kilku miesiącach.

Zobacz także: Mamy już wewnętrzne daty premier, zarówno Sniper Ghost Warrior Contracts oraz Lords of The Fallen 2 - rozmowa z prezesem CI Games, Markiem Tymińskim

Udostępnij