Kampania crowdfundingowa United Label wystartuje w lipcu na platformie CrowdConnect
Obrazek użytkownika Natalia Kieszek
22 cze 2020, 08:00

Kampania crowdfundigowa United Label w lipcu. Spółka z Grupy CI Games chce pozyskać ponad 4 mln zł

United Label startuje z kampanią crowdfundingową, która będzie podzielona na dwie transze. Spółka z Grupy CI Games planuje pozyskać około 4,4 mln zł na rozwój portfolio wydawniczego.

United Label to spółka wydawnicza z Grupy CI Games. Już w lipcu odbędzie się pierwsza premiera studia, czyli gry Röki. Spółka rozpoczyna również emisję akcji na platformie CrowdConnect, w ramach której planuje pozyskać około 4,4 mln zł. Została ona podzielona na dwie transze. Pierwsza z nich będzie skierowana do większych inwestorów i rozpoczyna się już dzisiaj. Zebrana kwota umożliwi rozwój portfolio wydawniczego, a w dalszych planach United Label zadebiutuje na NewConnect.

„Decyzja o emisji akcji United Label oraz upublicznieniu tej spółki to konsekwencja wcześniejszych zapowiedzi w zakresie pozyskania finansowania na spółkę zależną. United Label jest gotowa, aby prowadzić działalność jako samodzielny podmiot” - mówi Marek Tymiński, prezes CI Games. „Jednocześnie dzięki wsparciu w kilku istotnych obszarach wydawniczych ze strony CI Games, United Label utrzyma bardzo lekką strukturę kosztów stałych. Przy obecnym planie wydawniczym już rok 2020 powinien zakończyć się atrakcyjną rentownością netto na poziomie rachunku wyników” - dodaje.

Zobacz także: United Label z grupy CI Games planuje crowdfunding i debiut na NewConnect

Emisja akcji United Label

Jeszcze na początku czerwca, podczas Walnego Zgromadzenia, zadecydowano o przeprowadzeniu emisji akcji oraz zaplanowano debiut United Label na rynku alternatywnym. Oferta zostanie przeprowadzona na platformie CrowdConnect w ramach crowdfundingu udziałowego. Debiut na NewConnect miałby nastąpić w ciągu najbliższych kilku miesięcy.

W ramach emisji akcji, United Label planuje pozyskać około 4,4 mln zł. Kwotę przeznaczy na rozwój portfolio wydawniczego. Obecnie spółka przygotowuje się do swojej pierwszej premiery. Gra Röki zadebiutuje już 23 lipca.

„Röki spotkał się do tej pory z dużym zainteresowaniem i bardzo pozytywnym odbiorem. Gra zyskała liczne wyróżnienia branżowe, a do swojej wishlisty dodało ją już ponad 50 tys. graczy. To potwierdzenie, ze idziemy w dobrą stronę” – komentuje Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.

Platforma wydawnicza United Label powstała na początku 2019 roku. Jej celem jest wydawanie gier niezależnych, czyli typu indie. Tytuł Röki został wyróżniony przez Nintendo jako jeden z kluczowych globalnych tytułów indie na konsolę Nintendo Switch w 2020 roku.

Zobacz także: Premiera pierwszej gry United Label już 23 lipca

Gry typu indie od United Label

Gra Röki to nie jedyna produkcja w portfolio wydawniczym United Label. Na ten rok spółka planuje jeszcze premierę tytułu Eldest Souls, który jest w końcowej fazie produkcji. Wishlista gry przekracza już 40 tys. użytkowników.

W portfolio wydawniczym znajdują się jeszcze dwie gry - Tails of Iron od studia Odd Bug Studios oraz Horae od Lunaris Iris. Daty ich premier na razie nie są znane.

„Każda z czterech planowanych gier z portfolio United Label, oprócz wysokiej jakości, charakteryzuje się unikatowymi elementami rozgrywki, które pozwalają poszczególnym grom wyróżniać się na tle innych tytułów indie. United Label buduje długotrwałe relacje z utalentowanymi deweloperami z całego świata i liczę, że po pierwszym sukcesie tym bardziej staniemy się atrakcyjną alternatywą wydawniczą na globalnym rynku” – mówi Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.

Spółka w ramach swojej działalności pozyskuje prawa wydawnicze do gier z całego świata i wspiera je finansowo. Do tej pory zweryfikowano ponad 200 projektów.

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.