Wystartował crowdfunding Zonifero. Spółka ma w planach debiut na NewConnect
Zonifero chce pozyskać w ramach crowdfundingu do 2,5 mln zł.
Start-up Zonifero, który ma w ofercie platformę wspomagającą zarządzanie hybrydowym modelem pracy, od zasobów biurowych, po procesy administracyjne, wystartował z kampanią crowdfundingową. Zapisy ruszyły 26 października, przy wycenie pre-money na poziomie 12 mln zł, za pośrednictwem platformy StockAmbit.
Polski work-tech w ramach kampanii crowdfundingowej zamierza pozyskać od 1 mln zł do 2,5 mln zł. Środki mają służyć uruchomieniu aplikacji w SaaS oraz rozwojowi i poprawie Customer Experience.
Zobacz także: Dziś wystartował crowdfunding startupu Zonifero
Innowacyjna aplikacja do zarządzania miejscem pracy
Rozwiązanie proponowane przez Zonifero, to aplikacja skierowana przede wszystkim do deweloperów, zarządzających budynkami oraz ich najemców. Platforma ma zmniejszyć ryzyko zalegającej powierzchni niewynajętej i tym samym podnosić rentowność wynajmowanej powierzchni.
Obecnie spółka dostarcza swoje rozwiązania dla takich firm, jak; Vodeno, Echo Inwestment, Cavatina Holding, Skanska czy Aion Bank.
„Budynki Cavatina, jako jedne z pierwszych w Polsce, już wkrótce staną się w pełni inteligentne, a wszystko dzięki specjalistom z firmy Zonifero. To oni stoją za aplikacją „Integral”, która sprawi, że praca w naszych biurowcach będzie o wiele prostsza i bardziej intuicyjna. „Integral” powstał z myślą o komforcie przyszłych najemców i ich pracowników.” - mówi Łukasz Zarębski, Head of Marketing Cavatina Holding.
Zonifero Workplace
Aplikacja mobilna oraz webowa Zonifero, to wiele możliwości komplementarnych, które można rozbudowywać o dodatkowe funkcje. Platforma posiada różne poziomy; Starter, Business, Enterprise - również w wersji Building Edition, która jest dedykowana deweloperom, ułatwia m.in., otwieranie przejść za pomocą komórki, analizę powietrza, temperatury czy kontrolowanie oświetlenia. Aplikacja wykorzystana w budynkach, pozwoli również na optymalizację zużycia energii.
W przypadku wykorzystania jej jako Systemu Zarządzania Zasobami, daje ona możliwość analizy danych, rezerwacji oraz wykorzystanie biurek czy sal konferencyjnych. Umożliwia komunikację z pracownikami, pozwalając ich zebrać w jednym miejscu, oraz ułatwia obsługę standardowych procesów biurowych, czyli delegacji, wniosków, rejestrów lub awizacji. Dodatkowo, pozwala ona zarządzać w łatwy sposób treścią wyświetlaną na ekranach w całej firmie.
Jak podkreśla prezes zarządu Zonifero, Jacek Ratajczak, hybrydowy model pracy zostanie z nami już na zawsze, świadczą o tym trendy oraz pojawiające się coraz to nowe rozwiązania. „Praca biurowa w modelu hybrydowym pozostanie z nami już na stałe. Świadczą o tym nie tylko trendy, ale i realne rozwiązania legislacyjne przyjmowane przez kolejne kraje, w tym także Polskę, regulujące pracę w modelu mieszanym. Zdecydowaliśmy się na pozyskanie funduszy w drodze crowdfundingu, aby nie przespać hybrydowej rewolucji miejsca pracy”.
O kampanii crowdfundingowej
Wycena na akcje pre-money wyniosła 12 mln zł. Członkowie zarządu objęli 2 mln zł akcji. Akcje w ramach kampanii crowdfundingowej można nabyć za pośrednictwem StockAmbit i potrwa do 9 listopada, minimalny próg nabycia akcji w ramach emisji to 200 zł.
W ramach kampanii Zonifero planuje pozyskać od 1 mln do 2,5 mln zł.
Docelowa spółka planuje swój debiut na NewConnect, w tym celu zamierza złożyć wniosek w GPW w 2022 r.