Przejdź do treści

udostępnij:

Kategorie

Gra FrostFall to kluczowy projekt studia DRAGO entertainment na 2020 rok – czat z zarządem spółki, Joanną Tynor oraz Lucjanem Mikociakiem

Udostępnij

DRAGO entertainment to doświadczony deweloper gier, który prowadzi kampanię crowdfundingową na platformie Smartfunds. Spółce udało się przekroczyć cel minimum kampanii wynoszący 0,85 mln zł i kontynuuje akcję crowdfundingową w celu pozyskania 1,56 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na wsparcie zmiany modelu biznesowego z produkcji gier na zlecenie na samodzielną produkcję gier typu symulator oraz większych produkcji. Kampania crowdfundingowa kończy się w czwartek 5 grudnia, a pozyskane środki umożliwią Drago Enterteinment rozbudowę zespołu deweloperskiego, zwiększenie liczby portów gier na inne platformy oraz udział w zagranicznych targach i konferencjach.

DRAGO entertainment planuje debiut na rynku NewConnect w IV kwartale 2020 roku. Spółka już zapowiedziała 5 z 6 planowanych tytułów na przyszły rok. Najważniejszym tytułem będzie „FrostFall”, czyli średniobudżetowa gra typu FPS/survival, która wpierw zadebiutuje w formule early access. Wśród zapowiedzianych produkcji są też 4 symulatory m.in. Gas Station Simulator oraz Detective Simulator. Ich wydawcą będzie Movie Games, który jest również udziałowcem spółki.

O trwającej kampanii crowdfundingowej oraz realizacji zakładanych celów będzie można porozmawiać z prezesem zarządu spółki, Joanną Tynor oraz szefem studia, Lucjanem Mikociakiem. Spotkanie odbędzie się w środę, 4 grudnia 2019 r. o godz. 12:00. Zapraszamy do zadawania pytań już teraz.

Już teraz zapraszamy do zadawania pytań

Spotkanie rozpocznie się w środę, 4 grudnia 2019 r., o godz. 12:00, ale zapraszamy do zadawania pytań już teraz (możliwość zadawania pytań została już uruchomiona).

Kliknij tutaj, aby zadać pytanie na czacie

Materiały, które warto przeczytać przed czatem

Udostępnij