Oferta publiczna Demolish Games z grupy Ultimate Games. Debiut na NewConnect możliwy w tym roku
Dziś, 23 lutego, startuje oferta publiczna Demolish Games. Spółka planuje pozyskać do 1 mln zł na produkcję nowych tytułów. Zamierza też zadebiutować na NewConnect do końca tego roku.
Demolish Games jest spółką z grupy Ultimate Games notowanej na głównym rynku GPW. Specjalizuje się w produkcji gier symulatorów. Studio jest właścicielem tytułów z popularnej serii Demolish & Build, czyli gier Demolish & Build 2017, Demolish & Build 2018 i Car Demolition Clicker. Spółka nabyła prawa do serii w listopadzie 2020 r.
„Do tej pory gra Demolish & Build 2017 sprzedała się w nakładzie ok. 40 tys. egzemplarzy (Steam) i zgromadziła 73 proc. pozytywnych opinii. Drugi tytuł z tej serii – Demolish & Build 2018 w wersji na PC nabyło ok. 115 tys. użytkowników, w tym ponad 7 tys. od przejęcia gry przez nas – mówi Paweł Dywelski, prezes zarządu Demolish Games.
Obecnie największym projektem studia jest Demolish & Build 2022. Zadaniem gracza jest prowadzenie firmy budowlanej, zarządzanie pracownikami i nieruchomościami ale też wykonywanie zleceń wyburzeń i obsługa maszyn budowlanych. Premiera planowana jest na przełom 2021 r. i 2022 r.
„W Demolish & Build 2022 dużą uwagę skupiamy na oprawie graficznej oraz dźwiękowej. Chcemy również udoskonalić rozgrywkę, poprzez dopracowanie elementów związanych ze sterowaniem pojazdami, czy zarządzaniem firmą. Liczymy, że podobnie, jak pozostałe propozycje z serii Demolish & Build ta również spodoba się graczom i zostanie przez nich wysoko oceniona” – wyjaśnia Paweł Dywelski.
Ponadto, w portfolio Demolish Games są trzy gry w fazie preprodukcji. Dwie pierwsze to autorskie projekty spółki to Explosive Demolition Simulator i WW2 Underground (symulator partyzanta). Jeszcze w tym kwartale ma zakończyć się proces ich preprodukcji. Trzecim jest tytuł Malone In Nightmares, do którego spółka nabyła prawa w grudniu 2020 r. Jest to projekt utrzymany w surrealistycznym klimacie zbliżonym do prac rysownika Zdzisława Beksińskiego.
„W planach mamy rozpoczęcie preprodukcji jeszcze co najmniej jednego nowego tytułu – stale poszukujemy niezależnych twórców z ciekawymi pomysłami. Chcemy też, wykorzystując obecne produkcje, wyszkolić własne zespoły developerskie odpowiedzialne w przyszłości za tworzenie kolejnych tytułów” - dodaje Paweł Dywelski.
Wydawcą gier jest główny akcjonariusz, Demolish Games, czyli Ultimate Games.
Model biznesowy studia zakłada wydawanie od trzech do pięciu gier rocznie i dywersyfikację produkcji na gry z różnych gatunków. Gry docelowo mają zamykać się w budżetach rzędu 200-300 tys. za tytuł, z uwzględnieniem kosztów marketingu.
Zobacz także: Demolish Games wydawcą gry Malone in Nightmares na PC
Oferta akcji i plany debiutu na NewConnect
Demolish Games prowadzi ofertę publiczną akcji w celu pozyskania 1 mln zł. Środki mają być przeznaczone na produkcję nowych tytułów. W planach jest stworzenie czterech tytułów z gatunku symulatorów, każda w budżecie od 200 do 300 tys. zł. Pierwsze dwa tytuły mają być zrealizowane w II połowie 2022 r. a następne w 1 połowie 2023 r.
Oferta została podzielona na dwa etapy. W pierwszej transzy zostaną zaoferowane akcje o wartości 0,5 mln zł dla oznaczonych, większych inwestorów.
Następnie, od 2 do 9 marca, będą przyjmowane zapisy na platformie Crowconnect.pl dla drugiej transzy skierowanej do inwestorów indywidualnych. W tej części także zostaną zaoferowane akcje o wartości 0,5 mln zł. Maksymalny jednorazowy zapis w ramach drugiej transzy nie może przekroczyć 15 tys. zł.
Oferowanych jest 50 tys. akcji w cenie emisyjnej 20 zł za akcję. Wycena po emisji wyniesie więc 46 mln zł.
Spółka planuje zadebiutować na NewConnect jeszcze w tym roku.