Jeden z ciekawszych tegorocznych debiutów planowany jest na 22 kwietnia. Gamivo, spółka z mocną ekspozycją na dwa dynamicznie rosnące rynki: e-commerce i gaming, wejdzie na NewConnect.
Gamivo jest platformą transakcyjną dla gier oraz towarów cyfrowych. Jest miejscem łączenia sprzedawców z graczami. Spółka rozwija platformę i zamierza poszerzyć ofertę o produkty fizyczne, w tym akcesoria gamingowe i odzież e-sportową.
„Przed nami jeden z najważniejszych momentów w historii Gamivo, debiut na rynku publicznym. Jest to jeden ze strategicznych etapów budowania dalszej wartości spółki. W ubiegłym roku odnotowaliśmy dynamiczne wzrosty zarówno operacyjne, jak i finansowe. Łączymy ze sobą ponad 2,5 mln graczy z bazą blisko 1 tys. sprzedawców. Dołożymy wszelkich starań, aby efekty naszej pracy były dobrze oceniane przez obecnych i przyszłych akcjonariuszy – mówi Mateusz Śmieżewski, prezes zarządu Gamivo.
Zobacz także: „Gamivo od samego początku jest spółką dochodową, a w ubiegłym roku wygenerowaliśmy ponad 160 mln zł obrotu” – Mateusz Śmieżewski i Tomasz Lewandowski
Planowany termin debiutu 22 kwietnia
Gamivo złożyła wniosek do zarządu Giełdy Papierów Wartościowych o wyznaczenie pierwszego dnia notowań akcji na 22 kwietnia. Do obrotu zostaną dopuszczone istniejące akcje serii A i B - wejście na giełdę nie jest związane z emisją nowych akcji.
Debiut będzie transmitowany w kanałach społecznościowych Giełdy Papierów Wartościowych. Gamivo będzie 10. spółką debiutującą w tym roku na NewConnect.