Najwięksi światowi YouTuberzy gamingowi ocenili grę DON'T BE AFRAID jako najbardziej przerażającą - Kamil Kurkowski, Hydra Games
Obrazek użytkownika Paweł Biedrzycki
17 gru 2020, 10:12

Najwięksi światowi YouTuberzy gamingowi ocenili grę DON'T BE AFRAID jako najbardziej przerażającą - Kamil Kurkowski, Hydra Games

Dzisiaj odbędzie się premiera horroru od Hydra Games, DON'T BE AFRAID. Dodatek do gry zebrał bardzo pozytywne oceny na Steamie.

Jeszcze na początku listopada na Steamie zadebiutowała pierwsza gra spółki, The Last Show of Mr. Chardish. W przyszłym roku produkcja ukaże się jeszcze w wersji konsolowej. Hydra Games planuje zadebiutować na rynku NewConnect na początku 2021 roku. O przygotowaniach do upublicznienia spółki oraz planach produkcyjnych rozmawialiśmy z Kamilem Kurkowskim, prezesem zarządu Hydra Games. 

Paweł Biedrzycki: Hydra Games jest już coraz bliżej warszawskiej giełdy. Jak przebiegają prace nad debiutem na NewConnect?

Kamil Kurkowski: Proces wprowadzenia akcji spółki do obrotu na NewConnect jest na ukończeniu. Współpracujemy w tym zakresie z Domem Maklerskim Navigator S.A., który pełni rolę pośrednika rejestracyjnego oraz sponsora emisji akcji spółki, a także z INC S.A., która jest naszym Autoryzowanym Doradcą. Uzyskaliśmy akceptację wniosku o rejestrację akcji w Krajowym Depozycie Papierów Wartościowych. Złożyliśmy już też dokument informacyjny i jesteśmy przed pierwszą turą pytań z GPW. Czekamy na decyzję Giełdy.

Kiedy jest realny debiut na rynku alternatywnym?

Znajdujemy się na finiszu tego procesu. Obiecywaliśmy, że nastąpi to w krótkim czasie od naszej pierwszej premiery i słowa dotrzymujemy. Terminy nie są jednak zależne jedynie od nas. Mamy nadzieję, że analiza naszej dokumentacji nastąpi sprawnie. Realnie trzeba jednak liczyć, że finał nastąpi na początku 2021 r.

Czy jeszcze przed debiutem spółka planuje przeprowadzenie emisji akcji?

Nie planujemy dodatkowych emisji przy wejściu na Giełdę.

17 grudnia odbędzie się premiera gry Don’t Be Afraid, czyli produkcji z gatunku horroru. Jaką popularnością cieszy się tytuł, jaka jest wishlista produkcji?

Już wiosną, w ramach Festiwalu Gier Steam, udostępniliśmy do pobrania graczom na kilka dni darmowy dodatek DON’T BE AFRAID – THE FIRST TOY. Zebrał on wtedy bardzo dużo pozytywnych opinii i bił rekordy pobrań na platformie. Z ponad 500 komentarzy na Steam 92% stanowią pozytywne recenzje. Najwięksi światowi YouTuberzy gamingowi ocenili tę grę jako najbardziej przerażającą, w jaką grali. Przed premierą przygotowaliśmy akcję promocyjną w postaci trailera filmowego, w której wziął udział znany i lubiany aktor Mirosław Zbrojewicz. Trailer zyskał bardzo pozytywny odbiór w mediach gamingowych polskich i zagranicznych, co poskutkowało dynamicznym wzrostem Wlishlisty. Mamy ogromną nadzieję że pełna wersja gry przypadnie fanom horror owych emocji jeszcze bardziej.

Don't be afraid

Zobacz także: Gra DON’T BE AFRAID THE FIRST TOY od studia Hydra Games z dużym zainteresowaniem graczy

Na jaką sprzedaż tytułu liczycie?

Sądząc po zainteresowaniu graczy, tempo wzrostu Wishlisty oraz opinie na temat prologu dają nadzieję na bardzo obiecującą sprzedaż. Nie chcemy jednak wróżyć z fusów i zapeszać. Dla tego na temat szacunków sprzedaży na tę chwilę nie podajemy. 

W lipcu opublikowano darmowy dodatek do gry Don’t Be Afraid. Z jakim odbiorem spotkała się wtedy ta produkcja?

Odbiór dodatku był bardzo pozytywny. Otrzymaliśmy ponad 500 recenzji na Steam, z czego 92% było pozytywnych. W prolog zagrali najwięksi światowi YouTuberzy, którzy byli pozytywnie zaskoczeni tym tytułem, opisując go jako najstraszniejszy w jaki grali. 

Na początku listopada zadebiutowała gra The Last Show of Mr. Chardish, która nie cieszy się dużym zainteresowaniem na Steamie. Jak odbieracie premierę tego tytułu?

To bardzo ważny tytuł dla spółki. Pozwolił nam bowiem rozpocząć prace nad sfinalizowaniem naszego wejścia na NewConnect. Premiera na komputery osobiste za pośrednictwem Steam to dopiero początek drogi tego tytułu. Gra już w pierwszym kwartale 2021 roku będzie opublikowana na Nintendo, Xbox oraz PS. Uważamy, że ze względu na swoją specyfikę będzie miała powodzenie na konsolach. Chciałbym również podkreślić, że gra w tej chwili uzyskuje bardzo wysokie oceny. Na Metachritic otrzymaliśmy 78, a większość ocen mediów przyznaje swoje oceny w granicach 7-8/10. Jest to dla nas dobra ocena. Pokazuje, że gra jest dobrze zrobiona i podoba się graczom.

The Last Show of Mr Chardish

Zobacz także: Premiera pierwszej gry Hydra Games

Jakie inne tytuły spółka ma w portfolio? Kiedy możemy liczyć na kolejne premiery od Hydra Games?

Obecnie pracujemy nad portami gry Don’t Be Afraid i The Last Show of Mr Chardish. Produkujemy również grę Bad Trip Simulator, której pierwsze elementy gameplayu oraz fabuły chcemy zaprezentować światu już w I kwartale 2021 roku. Kolejne tytuły planujemy zapowiedzieć w pierwszym kwartale przyszłego roku. 

Ile gier rocznie spółka chce wydawać?

Szacujemy, że będziemy wydawać około 2-3 tytułów rocznie. Jest to zgodne z naszymi pierwotnymi założeniami. Rynek gier jest bardzo konkurencyjny więc zależy nam na jak najwyższej jakości danego tytułu, co przekłada się na oceny graczy i oczywiście przychody. Nie chcemy wypuszczać na rynek w sprinterskim tempie produktów, które mogłyby spowodować, że gracze nabiorą do nas dystansu. Wszelkie pomyłki czy niedoróbki mogą być bardzo kosztowne, co zdaje się teraz odczuwać na własnej skórze jeden z liderów naszej branży.

Dziękuję za rozmowę.

Zobacz także: „Od sukcesu gier DON’T BE AFRAID i BAD TRIP zależy nasze wejście na NewConnect” - Kamil Kurkowski, Hydra Games

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.