Przejdź do treści

udostępnij:

Kategorie

Kampania crowdfundingowa Holo4Labs zakończona po 10 dniach. Spółka pozyskała 1,2 mln zł od inwestorów

Udostępnij

W 10 dni spółka Holo4Labs pozyskała 1,2 mln zł w kampanii crowdfundingu udziałowego na platformie SmartFunds.

Początkowo kampania crowdfundingowa Holo4Labs miała potrwać do 8 lipca. Zbiórka zakładała pozyskanie od 800 tys. do 1,2 mln zł. Tymczasem już w fazie zamkniętej kampanii udało się pozyskać 600 tys. zł. Od startu kampanii otwartej wystarczyło zaledwie 10 dni, aby zbiórka spółki oferującej rozwiązania Mixed Reality w branży laboratoryjnej zakończyła się pełnym sukcesem.

„Z wielką radością przyjęliśmy informację o błyskawicznym zakończeniu kampanii crowdfundingowej, która trwała tylko dziesięć dni. Bardzo dziękujemy wszystkim Inwestorom za okazane zainteresowanie i zaufanie, które są dla nas powodem do satysfakcji, ale jednocześnie zobowiązaniem do dalszej ciężkiej pracy. Wierzymy w efektywne osiągnięcie zakładanych celów z oferty i systematyczną budowę wartości Spółki z korzyścią dla jej wszystkich udziałowców” - komentuje Przemysław Budnicki, prezes zarządu Holo4Labs.
 

zakończenie kampanii Holo4Labs

Zobacz także: Holo4Labs startuje z kampanią crowdfundingu udziałowego na platformie SmartFunds. Już pozyskano 85% zakładanego celu minimum

Rozwiązania Holo4Labs w pracy laboratoryjnej

Holo4Labs to polski startup, a wlaściwie corpup, który rozwija od kilku lat zwoje rozwiązanie Mixed Reality dedykowane branży laboratoryjnej. W swojej działalności stosuje technologie mieszanej oraz rozszerzonej rzeczywistości, które mają usprawnić prace w laboratoriach. Spółka jest twórcą oprogramowania, działającego na goglach AR HoloLens 2, produkcji Microsoftu.

Rozwiązania proponowane przez Holo4Labs mają na celu digitalizację pracy laboranta, co pozwoli na oszczędność czasu oraz zwiększenie jego bezpieczeństwo. Wykorzystanie zarówno rozszerzonej jak i mieszanej rzeczywistości pozwala na nakładanie hologramów na otoczenie użytkownika i prezentowanie mu wszystkich danych na jednej nieskończonej wirtualnej przestrzeni 3D.

„Globalna sytuacja epidemiologiczna niewątpliwie przyspieszyła trend wzrostu zainteresowania tematem wydajności i efektywności laboratoriów. Z drugiej strony przedsiębiorstwa z szeregu branż prowadzących działalność badawczą, chociażby w obszarze norm jakości, coraz bardziej zwracają uwagę na kluczowy aspekt bezpieczeństwa laborantów. W naszej ocenie podobne zjawiska mają szanse stać się trwałym długoterminowym trendem” – dodaje Przemysław Budnicki.
 

Sukces kampanii crowdfundingu udziałowego

W zeszłym tygodniu wystartowała kampania crowdfundingowa na platformie SmartFunds. Holo4Labs planowało pozyskać od 800 tys. do 1,2 mln zł. Już w fazie zamkniętej spółka zebrała 600 tys. zł, a cała kampania zakończyła się sukesem w zaledwie 10 dni od startu. Dzięki temu sukcesowi, spółka będzie mogła kontynuować rozwój swojej działalności i dalej prowadzić założone w kampanii cele.

Spółka została wydzielona z grupy TenderHut, dzięki czemu będzie mogła również uzyskać większą niezależność. Pozyskane finansowanie umożliwi poszerzenie oferowanych rozwiązań o nowe funkcje. Holo4Labs planuje rozwijać kanał sprzedaży i pozyskiwać nowych klientów.

Holo4Labs przewiduje dwie, możliwe strategie wyjścia z inwestycji. Jedną z opcji będzie możliwość wykupienia udziałów w spółce poprzez inwestora strategicznego. Natomiast drugi wariant zakłada debiut giełdowy w ciągu 24 miesięcy. Pozwoli to inwestorom uzyskać rynkową wycenę i umożliwi dezinwestycję w płynnym rynku.

Zobacz także: Czas wyjść poza rynek VR. Zobacz jak polskie spółki wykorzystują technologię AR oraz MR w swoich rozwiązaniach

Udostępnij