Przejdź do treści

udostępnij:

Kategorie

Już 13 października rusza kampania crowdfundingowa KTS Weszło

Udostępnij

Sportowo-edukacyjny projekt Krzysztofa Stanowskiego rozpoczyna kampanię crowdfundingową. Środki pozyskane w ramach kampanii mają zasilić szeroki wachlarz inicjatyw proponowanych przez KTS Weszło.

Na ten moment chęć wsparcia inicjatywy K. Stanowskiego zdeklarowało ponad 12 tys. osób na kwotę ponad 20 mln zł. To tylko potwierdza siłę i zasięgi dziennikarza sportowego oraz to jak dużą społeczność udało się stworzyć wokół KTS Weszło.


Co ważne, w środę 13 października o 18:00 rozpocznie się program na Kanale Sportowym na YouTubie, podczas którego Krzysztof Stanowski opowie o obecnym stanie spółki oraz jej planach na przyszłość. Z kolei o 18:15 oficjalnie rozpocznie się emisja akcji na platformie emiteo.pl.

Wśród bonusów przewidzianych za zakup akcji, znajdzie się dostęp do platformy do zarządzania klubem, możliwość kandydowania na stanowisko szefa skautingu, dyrektora specjalistycznego, a nawet do zarządu klubu. Pakiety inwestorskie zakładają także gadżety oraz treningi z zawodnikami lub trenerami klubowymi, a kupując więcej akcji, inwestor będzie mógł zaprezentować własną firmę na koszulce jednego z piłkarzy, uczestniczyć w spotkaniach Klubu Biznes KTS Weszło, jak również wyjechać na mecz na europejski stadion razem z Weszło Travel. Szerzej na temat oferty inwestorskiej KTS Weszło opowiada Krzysztof Stanowski na kanale WeszłoTV.

Zobacz także: Krzysztof Stanowski potrafi pozyskiwać kapitał. Crowdfunding KTS Weszło może być najszybszą kampanią w Polsce i przebić Wisłę Kraków

Kilka słów o KTS Weszło

Weszło rozpoczęło swoją działalność w 2008 roku, początkowo jako serwis bukmachersko-piłkarski, następnie w 2018 powstał klub sportowy. Teraz sięgają po więcej i chcą zrealizować projekt sportowo – edukacyjny. Jak pisaliśmy jakiś czas temu, KTS Weszło to suma fascynacji światem sportu, potrzebą stworzenia klubu oraz realną chęcią działania.

Football Manager, centrum sportowo-edukacyjne i co jeszcze?

Aby plany i marzenia się urzeczywistniły potrzebny jest dobry system, Weszło o tym nie zapomniało, dlatego by działać efektywniej trwają prace nad aplikacją, która pozwoli akcjonariuszom i właścicielom na komunikację oraz zarządzanie zespołem i społecznością.

KTS Weszło to ma być coś więcej niż drużyna piłkarska, stąd pomysł na stworzenie centrum sportowo-edukacyjnego, które pozwoli połączyć żyłkę sportowca z zabawą i luzem. Akademia ma pomóc również dzieciom z mniej zamożnych rodzin, m.in. poprzez charytatywne mecze, akcje promocyjne ze sportowcami oraz zbiórki organizowane przez społeczność Weszło.

Ogromnym marzeniem spółki jest również własny, klubowy stadion. Nadal trwają poszukiwania odpowiedniego gruntu, dlatego jeśli masz 2 ha na terenie Warszawy, albo znasz kogoś kto ma, to odezwij się do KTS Weszło. :)

Ojcem Weszło jest Krzysztof Stanowski, dziennikarz sportowy ale również publicysta, felietonista i biznesman, który prywatnie uwielbia zajmować się swoim ogrodem. 

Zobacz także: REAKTO startuje z zapisami na kampanię crowdfundingową, w planach debiut na NewConnect

Udostępnij