Relacja z czatu z zarządem DRAGO entertainment: "Już widzimy, że FrostFall z początkiem roku będzie na top wishlist platformy Steam i cieszy się dużym zainteresowaniem"
Obrazek użytkownika Czaty
04 gru 2019, 17:04

"Już widzimy, że FrostFall z początkiem roku będzie na top wishlist platformy Steam i cieszy się dużym zainteresowaniem" - relacja z czatu z zarządem DRAGO entertainment

W środę, 4 grudnia 2019 r. odbył się czat inwestorski z prezes zarządu DRAGO entertainment, Joanną Tynor oraz szefem studia, Lucjanem Mikociakiem. Podczas spotkania rozmawialiśmy o trwającej kampanii crowdfundingowej. Inwestorzy zadawali również pytania o najważniejszą produkcję studia FrostFall, prace nad symulatorami, współpracę z Movie Games oraz plany debiutu na NewConnect. W spotkaniu wzięło udział ponad 350 osób, a zarząd odpowiedział na blisko 40 pytań. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z prezes zarządu DRAGO entertainment, Joanną Tynor oraz szefem studia, Lucjanem Mikociakiem. Będziemy rozmawiać o trwającej kampanii crowdfundingowej oraz postępach w realizacji autorskich tytułów i perspektywach rozwoju.

 

Spotkanie rozpocznie się w środę, 4 grudnia 2019 r. o godz. 12:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółek odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Dzień dobry,

 

witamy serdecznie na czacie. Zapraszamy do zadawania pytań.

 

Przypominamy, że do 5 grudnia trwa kampania crowdfundingowa na platformie Smart Funds.
Więcej informacji pod adresem: https://drago.smartfunds.pl/

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Co będzie zrobione za dodatkowe środki powyżej 0,84 mln zł?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Wszystkie środki przeznaczone będą na rozwój firmy i jej projektów. To jest główne założenie kampanii. Mówiąc o rozwoju mamy na myśli wszelkie aspekty dotyczące firmy, związane zarówno z zespołem, modernizacją sprzętu oraz jakością i czasem wykonywania pracy.
Dodatkowe środki - jeśli uda się je pozyskać w kwocie rzędu 1,2-1,5 mln zł - pozwolą nam:
Zwiększyć liczbę portów produkowanych tytułów: XBox, PlayStation, Switch oraz poszerzyć zespół deweloperski
Zbudować własny dział testowania gier i brać udział w krajowych i zagranicznych targach w celu promocji spółki i jej tytułów
Rozwijać i promować nasz flagowy projekt FrostFall po dojściu do momentu early access
Cel minimum daje nam duże możliwości, jednak pamiętajmy o ilości produkcji jakie są przed nami. Tutaj będziemy musieli poszerzyć zespół - oczywiście nieznacznie, ale jednak jest to koszt. Dysponując środkami o jakie staramy się w kampanii będziemy mogli promować spółkę poza granicami Polski, co wpłynie jednoznacznie na sprzedaż i promocje zarówno jej produktów jak i spółki.
Najważniejsze jednak jest, aby wszyscy mieli świadomość, że przede wszystkim celem DRAGO jest produkcja gier, które dadzą spółce możliwości rozwoju i zwiększenia naszego potencjału. Przedstawiliśmy swoje pomysły, badamy wishlisty - spotykamy się ze świetnym odbiorem, wishlisty budują się w zadowalającym tempie - GSS przekroczył 10 tys. zapisów.
Chcemy wykorzystać moment, w którym możemy zrobić wiele ciekawych rzeczy, ale do tego niezbędne są środki, stąd nasz udział w kampanii. Chcemy stać się niezależni, mieć wpływ na swoją przyszłość i się rozwijać, a Państwu - osobom, które nam zaufały i zainwestowały dać możliwość zarobienia :) Oczywiście sami również liczymy na zyski z gier, nad którymi pracujemy - ale o tym nie musimy chyba przekonywać- wierzymy w to co robimy - IN GAMES WE TRUST

Obrazek użytkownika Anonim
Robert

W jakim modelu zamierzacie wypuszczać gry?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Symulatory - od razu pełny release, FrostFall poprzez Early Access.

Obrazek użytkownika Anonim
Robert

Czy gry będą od razu wydawane multiplatformowo czy tylko steam a w późniejszym terminie będą wydawane na pozostałe platformy. Kto będzie robił porty?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Porty na inne platformy niż PC będą wydane krótko po wersji na PC. Wersje PC powstają od razu z uwzględnieniem portu, ale jego zrobienie wymaga czasu. Ponieważ każda platforma wymaga trochę innego podejścia do promocji produktów, nie widzimy sensu sztucznie wstrzymywania wersji PC do momentu aż wersje na inne platformy będą gotowe.

 

Porty będą powstawać we współpracy z Movie Games które jest zaangażowane w spółkę, która zajmuje się wyłącznie portami. My z naszej strony prowadzimy development wersji PC w sposób, który od początku uwzględnia porty. To wraz z użyciem silnika Unreal Engine 4 stanowczo ułatwia nam proces portowania.

Obrazek użytkownika Anonim
@KerimKYMs

Czy Detektyw z gry Detective bedzie mial License to Kill

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Nie, nie będzie miał. Detektywa chcemy skupić na śledztwach, które wymagają wysiłku intelektualnego, uwagi i dociekliwości. Nie chcemy iść z tą grą w kierunku przemocy.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jaki jest status prac nad zapowiedzianymi grami? Co już jest gotowe?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Każdy z projektów zakończył co najmniej pre-produkcje i wszystkie gry, tak jak zapowiadaliśmy, zostały zapowiedziane na platformie Steam. Gas Station Simulator jest w pełnym developmencie, Food Truck Simulator w styczniu w niego wchodzi, każdy następny projekt z odstępem jednego miesiąca.
Nad FrostFall pracujemy już od ponad roku, aktualnie przygotowujemy etap gry pod publiczne, w pełni grywalne demo.

Obrazek użytkownika Anonim
gg

Czy można podać jakieś liczby? Ile osób jest na wishlistach gier??

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Gas Station Simulator, który ogłosiliśmy jako pierwszy projekt już przekroczył 10.000 na wishliście. Pozostałe gry mają około połowy tego, ale równie wysoki tygodniowy przyrost swoich wishlist. Jesteśmy zdecydowanie zadowoleni z takich postępów w budowie zainteresowania grami.

Obrazek użytkownika Anonim
Udziałowiec

Jak na ten moment oceniacie odbiór FrostFall i czy myślicie o innym wydawcy niż Movie?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Bardzo pozytywnie. Już widzimy, że FrostFall z początkiem roku będzie na top wishlist platformy Steam i generalnie cieszy się dużym zainteresowaniem, mimo że wszystko jest jeszcze dość organiczne. Warto zwrócić uwagę, że teaser na YouTube, udostępniony zaledwie miesiąc temu, ma już ponad 43 tys. wyświetleń (https://www.youtube.com/watch?v=tgkRH5f6cgo). Wkrótce będzie dostępna dedykowana witryna gry, jak również jej własny fanpage, więc najważniejszy okres budowania zainteresowania dopiero przed nami.
Co do innego wydawcy jest to temat, który był już kilka miesięcy temu poruszany z Movie Games i wszyscy jesteśmy tego samego zdania - jeśli zobaczymy, że ma to sens i pomoże produktowi, to podejmiemy dokładnie taką decyzję.

Obrazek użytkownika Anonim
Udziałowiec

Która produkcja studia performuje obecnie najlepiej pod względem Wishlista i czy na końcowym etapie będzie ie priorytetyzować i zwiększać budżety tych co rokują najlepiej?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Aktualnie jest to Gas Station Simulator, Food Truck Simulator i oczywiście FrostFall. Tutaj jednak należy mieć na uwadze, że pozostałe symulatory były ogłoszone później i z tego co widzimy potrzeba trochę czasu, by przyrosty ich wishlist nabrały tempa. Za miesiąc możemy patrzeć na całkiem inną sytuację, gdzie np. Paparazzi będzie lepiej performował niż Gas Station.

 

Nie wykluczamy zwiększania budżetów, ale również z góry go nie planujemy. Każdy z symulatorów był planowany jako samodzielny produkt i powstawał z założeniem, że ma być dobrym produktem. Jeśli jednak któryś z nich za 3 miesiące jakoś niesamowicie prześcignie pozostałe, to owszem rozważymy temat.

Obrazek użytkownika Anonim
Dawid W.

Frostfall wydaję się być ambitnym projektem jak na standardy grupy Playway, chodzi mi o fakt, że jest projekt o wyższym budżecie niż niż z reguły symulatory PLW.
Czy zespół stojący za projektem ma wystarczająco duże doświadczenie do zrobienia gry survival FPP?
Gatunek survivali to wdzięczny temat co pokazał Green Hell, ale tam za projektem stoi zespół z doświadczeniem z gry AAA.
Czy gra będzie zawierała mechaniki craftingu oraz walki i czy będzie coop?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Bez dwóch zdań nim jest. Ponieważ FrostFall jest już w developmencie od dłuższego czasu i od dobrego pół roku pracujemy na grywalnych wersjach gier. Dzięki temu wiemy, że nasza ekipa z produkcją sobie jak najbardziej poradzi.
FrostFall nie tylko będzie posiadał crafting, ale również base building i oczywiście walkę. Czego na początku jednak nie planujemy to coop czy jakikolwiek tryb multiplayer. We FrostFall skupiamy się na bardzo dobrze zrobionym single player.

Obrazek użytkownika Anonim
arek

Jaka będzie cena symulatorów, które wydacie w przyszłym roku?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Symulatory planujemy wydać w cenie $16.99 z odpowiednimi dopasowaniami do terytoriów, FrostFall planujemy w granicach $25.

Obrazek użytkownika Anonim
xonon

Czy oprócz 5 symulatorów i FF będziecie jeszcze nad czymś pracować w 2020?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Nie. Te projekty zostały zaplanowane na aktualny zespół, z rozszerzeniem o kilka dodatkowych osób z początkiem przyszłego roku. Jakikolwiek dalszy projekt wymagałby dodatkowych osób, czego nie chcemy robić. Z doświadczenia z przeszłości staramy się nie przekroczyć 25-30 osób.

Obrazek użytkownika Anonim
Robert

Kto będzie testował Państwa gry, czy dzięki współpracy z MovieGames będzie to PlayWay TC?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

To jest jedna z opcji, którą mamy do wyboru, ale rozważamy również wewnętrzne testy, które będą się już odbywały od wczesnego stadium produkcji. Jest to rozwiązanie, które z doświadczenia preferujemy i finalne testy wtedy przed wydaniem wraz z grupą PlayWay, co jest jeszcze w fazie ustaleń.

Obrazek użytkownika Anonim
Zainteresowany

Bedzie można zainwestować w udziały Waszej spółki na początku stycznia???

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

W tym momencie trwa kampania crowdfundingowa, która kończy się 5 grudnia 2019 roku. To jedyny moment, w którym można dołączyć do grona inwestorów spółki. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jak Wam się układ współpraca z Movie Games?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Współpraca od samego początku układa się bardzo dobrze i nie widzimy powodu dla którego w przyszłości miałoby się to zmienić. Nawzajem dobrze się uzupełniamy i mamy bardzo podobne poglądy na zagadnienia dotyczące produkcji gier, więc szybko się dogadujemy i działamy.

Obrazek użytkownika Anonim
konkol

Czy FrostFall będzie podobny do FrostPunka?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Ani trochę. Oprócz settingu zimowego FrostFall jest całkiem innym rodzajem gry. Tutaj zapraszamy na stronę FrostFall w serwisie Steam: https://store.steampowered.com/app/1179020/FrostFall/

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Jak wygląda status rozliczeń z pracownikami i podwykonawcami, czy teraz jest już OK?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Tak oczywiście, zobowiązania regulujemy na bieżąco.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Czy ktoś sprzedaje swoje udziały, czy to jest tylko emisja nowych?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Nikt nie sprzedaje udziałów, cały kapitał trafi do spółki na realizację założonych celów.

Obrazek użytkownika Anonim
Dawid W.

Czy Food Truck Simulator będzie wspierany kuponami rabatowymi dla nabywców podobnych produktów z grupy Playway np. Cooking Simulator?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Tak, planujemy wspierać wydanie symulatorów kuponami. Jest to jeszcze w fazie ustaleń.

Obrazek użytkownika Anonim
Dawid W.

Czy w Food Truck Simulator będzie możliwość zarządzania kilkoma food truckami czy tylko jednym i czy będzie możliwość samemu gotować?
Czy samemu będzie się jeździło po lokacjach food truckiem czy będzie można tylko wybierać konkretne punkty?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Gracz będzie posiadał możliwość kupowania lepszych lub większych food trucków bez konieczności pozbywania się poprzedniego.
Gracz będzie sam musiał gotować potrawy, które będzie oferował. To tak naprawdę jest jednym z kluczowych elementów rozgrywki, gdzie gracz zestawiając menu musi mieć na uwadze ile czasu mu zajmie samemu ugotowanie tych posiłków. Element, który nam się bardzo podoba, ponieważ umiejętność gracza stanowi naturalny poziom trudności.
Co do prowadzenia food trucka nie podjęliśmy jeszcze decyzji. Pierwotnie planowaliśmy wybór lokacji i automatyczną sekwencję jazdy, ale patrząc na duże zainteresowanie grą, jak również właśnie tym elementem gry poważnie rozważamy oddanie graczowi kontroli nad pojazdem.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Jaki jest plan dotyczący zmiany spółki w SA i debiutu na NC? Co i kiedy mniej więcej ma być realizowane?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Debiut planujemy 3Q/ 4Q 2020 roku, jednak aktualnie już trwają przygotowania do tego ważnego dla nas kroku. Współpracujemy z firmą doradczą, jesteśmy w trakcie kampanii, która ten cel może nam przybliżyć czasowo.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Czy do czasu wydania gier spodziewacie się, że będziecie potrzebować jeszcze jakiegoś dodatkowego finansowania?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Jeżeli uda się nam pozyskać górny próg kampanii, to nie zakładamy takiej potrzeby.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Kiedy będą premiery symulatorów?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Premiery planowane są od 3Q 2020 roku.

Obrazek użytkownika Anonim
Marck

Jaki jest scenariusz wyjścia dla inwestorów? Myślicie o debiucie na NC? Kiedy? 2021?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Debiut planujemy w 3Q/4Q 2020. Będzie on poprzedzony konwersją spółki z o.o. w spółkę akcyjną i przekazaniem inwestorom akcji, proporcjonalnie do ich zaangażowania w ramach trwającej kampanii.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Czy spólka jest na dzień dzisiejszy zadłuzona, jezeli tak to w jakiej wysokości ?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Spółka posiada zobowiązania, które na bieżąco reguluje.

Obrazek użytkownika Anonim
DD

Ile czasu potrzeba żeby stworzyć od zera symulator i jaki kapitał ludzki musi być do tego zaangażowany?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Dobre pytanie, ale nie do końca pasujące do sytuacji. W naszym przypadku nie tworzymy ich od zera. Posiadamy już wiele gotowych elementów, które możemy albo bezpośrednio w produkcji wykorzystać, albo wymagają tylko dopasowań. Tym samym każdy z symulatorów zaczynamy już z pewnymi podstawami. Co do zaangażowania osobowego to każdy symulator ma dedykowany team 4 developerów do którego dochodzą dalsze osoby, które z natury swojej pracy uczestniczą w kilku projektach (takie jak artysta UI, spec od odgłosów czy muzyki, animatorzy itd.).

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jaki jest plan dotyczący wydania FrostFall? Czy uważacie, że to dobrze, żeby grę wydawać najpierw w early access? Nie zepsuje to trochę potencjału jej historii, zwłaszcza teraz, gdy wszystko jest stremowane na lewo i prawo?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Gry z elementami survival mają bardzo dobrą historię przechodzenia przed pełnym releasem przez Early Access i w przypadku FrostFall chcemy również skorzystać z tego etapu jako dodatkowy marketing produktu. Ponadto daje nam to możliwość rozbudowania gry zgodnie z życzeniami graczy jednocześnie prowadząc jej sprzedaż. Co do potencjału negatywnego wpływu na historię, jest to słuszna uwaga, ale dziś nawet pełny release się przed tym nie uchroni.

Obrazek użytkownika Anonim
Grzybiarka78

Czy obecnie zatruniona kadra jest w stanie zapewnić optymalną efektywność w publikacji kolejnych tytułów?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Dotychczasowa praca nad sześcioma grami, które zostały już zapowiedziane pozwala nam realizować założone cele. Kolejne etapy produkcji, jak już wcześniej zaznaczyliśmy, będą wymagały powiększenia zespołu. Aktualnie prowadzimy rozmowy z kilkoma kandydatami, którzy mieliby na początku przyszłego roku dołączyć do naszej ekipy i wtedy będziemy mieli zarówno man power i jak know-how na pokładzie by optymalnie przeprowadzić cały proces.

Obrazek użytkownika Anonim
Tomasz Ś.

Czy nie uważają Państwo, że projekt FrostFall może nie spełnić oczekwiań sprzedażowych z uwagi na brak COOP ?
Te z survivali które osiągnęły sukcesy sprzedażowe mają tryb multiplayer.

 

Czy posiadają Państwo wystarczająco doświadczenia w produkcji aby dodać tryb multiplayer do gry ( jeśli zapadnie z Państwa strony taka decyzja ) ?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Nie, nie uważamy. Proszę zwrócić uwagę na fakt, że w ostatnim czasie gracze chcą porządnych gier single-player po fali takich, które miały mniej lub więcej udane tryby multiplayer. W tym tkwi cały problem: dobry tryb multiplayer wymaga dużego nakładu pracy. Jako spółka, która prowadziła produkcję dwóch gier kategorii MMORPG, znamy zagadnie pod każdym możliwym względem. Stąd właśnie podjęcie decyzji, by skoncentrować się na trybie single-player. Faktem jest, że development od początku uwzględniał tryb multiplayer w przyszłości i gra od pierwszego dnia developmentu powstawała uwzględniając to.

Obrazek użytkownika Anonim
Dawid W.

Czy w Frostfall będzie można mieć drużynę i nią zarządzać ?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Nie, FrostFall w pełni opiera się na samym graczu. Co na przyszłość rozważmy to dodanie tzw. companions, zarówno w formie zwierzęcej jak również ludzkiej. Drużyna to element, który po prostu nie pasowałby do rodzaju gry jaką jest FrostFall.

Obrazek użytkownika Anonim
emil

Pani Joanno, jakie są główne cele DRAGO na 2020?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Koncentrujemy się na tym, aby w 2020 roku:
- przygotować i wydać 5 gier typu symulator, które w tym roku zostały zapowiedziane.
- dokończyć etap produkcji średniobudżetowej gry fps/survival FrostFall, aby wejść do etapu early acces,
- rozwinąć spółkę i przygotować do debiutu na NewConnect w 3Q/4Q 2020.

Obrazek użytkownika Anonim
Dawid W.

Jak zamierzacie rozwiązać w Detective Simulator system generowania śledztw? Jeśli ma być to symulator to pula dostępnych spraw powinna być
wystarczająco duża by gracze nie czuli się znudzieni po paru godzinach rozgrywki, jak to będzie wyglądać?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Nie planujemy klasycznego generowania śledztw, to by nie pasowało do rozgrywki z powodu rozbudowanej narracji. Co robimy to generujemy wydarzenia już w trakcie predefiniowanych śledztw co daje nam większe możliwości na urozmaicenie rozgrywki, szczególnie jeśli gracz będzie chciał zagrać ponownie i spróbować inne podejście do danej sprawy.

Obrazek użytkownika Anonim
Marck

Jaki jest plan premiera na 2020 oraz na jaką sprzedaż tych gier liczycie?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Dużo więcej na ten temat mówiliśmy w czasie webinaru, którego nagranie można obejrzeć tutaj: https://strefainwestorow.pl/artykuly/crowdfunding/20191122/drago-enterta...
Zakładamy, że wypadkowa wishlisty i niskiego budżetu, sprawi że zwrot będzie szybki.

Obrazek użytkownika Maciej Dzwonnik
Maciej Dzwonnik

Wcześniej komunikowaliście, że osiągnięcie celu minimum w kampanii zapewni Wam możliwość dokończenia i wydania zapowiedzianych gier. Teraz w trakcie czatu padło stwierdzenie, że w przypadku osiągnięcia celu maksimum, nie będzie potrzebne dodatkowe finansowanie. Czy to oznacza, że jeśli go nie osiągniecie, to będziecie musieli szukać kapitału na dokończenie i wydanie gier?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Od początku naszym celem było osiągnięcie celu maksymalnego kampanii crowdfundingowej.

 

Osiągnięciu celu minimum pozwoli nam na:

 

- pracę nad 5 grami typu symulator, które w tym roku zostały zapowiedziane i które mają mieć premiery od 3Q 2020.
- dojście w produkcji FrostFall do etapu early access,
- rozwinąć spółkę i przygotować do debiutu na NewConnect w 3Q/4Q 2020.

 

Jeśli osiągniemy okolice celu maksimum, to nie będziemy już musieli szukać dodatkowego finansowania. Górny poziom pozwoli nam zrealizować wszystkie cele, również te dodatkowe, poza powyższymi.

Obrazek użytkownika Anonim
Dawid W.

Paparazzi Simulator - na czym będą polegać mechaniki tej gry? Czy będzie to po prostu gra w której mamy dotrzeć na miejsce i cyknąć fotke
jakiemuś celebrycie? Czy będzie to swego rodzaju symulator dziennikarza z możliwością rozwoju?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Gra posiada tryb rozwoju, ale nie dziennikarza tylko paparazzi, choć są tutaj pewne podobieństwa. Dotarcie na miejsce i zrobienie zdjęcia to tylko elementy gry, nie jej całokształt.
Dobrym przykładem tutaj jest sama lokacja. Często gracz pierwsze musi się dowiedzieć gdzie jechać, ponieważ nie zawsze zlecenie agencji zawiera tą informacji. Wtedy gracz musi polegać na swoim własnym networku, którego stworzenie jest jednym z elementów kariery. Nawiązywanie kontaktów z wieloma osobami, w tym również dziennikarzami i utrzymywanie jak również rozbudowywanie tych kontaktów dopiero pozwoli graczowi realizować niektóre zlecenia.
Podobnym dalszym elementem gry jest co gracz robi z zdjęciami. Nie zawsze musi je dostarczyć do agencji, która mu dała pierwotne zlecenie. Bardziej opłacalne może być sprzedanie ich do osób trzecich, dogadanie się z celebrytą albo blackmail.

Obrazek użytkownika Anonim
Tomasz Ś.

Dziękuje za odpowiedź na poprzednie pytanie .

 

Czy FrostFall będzie miał elementy horroru ( zjawisk paranormalnych ) ?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Po części tak. Kultyści i Symbiot, są co prawda oparte na rzeczywistości, ale posiadają elementy paranormalne. Ale więcej na ten temat będziemy prezentować i omawiać w nadchodzących filmach do gry i w DevLogach. Informacje na temat FrostFall będziemy również udostępniać na naszym fanpage

Obrazek użytkownika Anonim
Udziałowiec

Na co dokładnie mają pójść dodatkowe środki ponad cel minimum?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Jeśli uda się zebrać dodatkowe finansowanie, na poziomie 1,2 – 1,5 mln zł, to chcemy zwiększyć liczbę portów produkowanych tytułów: XBox, PlayStation, Switch oraz poszerzyć zespół deweloperski. Zamierzamy też wykorzystać dodatkowe środki, aby zbudować własny dział testowania gier i brać udział w krajowych i zagranicznych targach w celu promocji DRAGO entertainment, jak i naszych tytułów.
Przede wszystkim chcemy jednak, aby dodatkowe środki pozwoliły nam dostarczyć jak najwyższej jakości produkty dla naszych klientów, którymi są gracze.

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Bardzo dziękujemy wszystkim inwestorom, którzy do tej pory zaangażowali się w kampanii. Dziękujemy też wszystkim za udział w czacie i ciekawe pytania.

 

Przypominamy, że kampania crowdfundingowa trwa do 5 grudnia 2019 r. To ostatni moment, aby się zaangażować. Więcej informacji można znaleźć pod adresem: https://drago.smartfunds.pl/

 

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy też do kontaktu: info[at]drago-entertainment[dot]com

Zostaw swój e-mail: przypomnimy Ci o zbliżającym się czacie, na kilka minut przed jego rozpoczęciem

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.