Przejdź do treści
3.3000
-0.0400
(-1.20%)
15.11.2024
Poprzednia wartość:
3.3400
Zasięg:
3.1900 - 3.3300
Otwarcie:
3.1900
Obrót:
198.77 tys.
Wolumen:
60.31 tys.
Kapitalizacja:
773.7 mln
Grupa VRG specjalizuje się w projektowaniu oraz sprzedaży kolekcji mody dla mężczyzn i kobiet oraz biżuterii i zegarków. Działalność prowadzona jest poprzez sieć salonów detalicznych marek własnych oraz kanał e-commerce. W skład grupy wchodzi pięć głównych marek: Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler Milano oraz W.KRUK. Vistula oferuje klasyczną i casualową modę męską oraz damską. Bytom specjalizuje się w modzie męskiej, w tym garniturach. Wólczanka jest marką koszul i akcesoriów, głównie męskich. Deni Cler Milano to marka odzieży damskiej. W.KRUK jest marką jubilerską oferującą biżuterię, zegarki i akcesoria. Grupa posiada własne zaplecze projektowe oraz sieć dystrybucji obejmującą salony firmowe w całej Polsce. Kluczowym elementem strategii jest rozwój sprzedaży w kanale e-commerce oraz zwiększanie udziału marek własnych w portfolio produktowym.

Czytaj więcej o VRG SA