Bumped to aplikacja mobilna, która pozwoli spółkom budować lojalność swoich klientów. Użytkownicy appki kupują produkty swoich ulubionych marek, a w zmian dostają akcje spółek. Jak to działa w praktyce? Sprawdzamy!
Bumped dostępna na Androida i w systemie iOS
Appkę zainstalujesz zarówno na Androidzie jak i iPhonie. Następnie składasz wniosek o otworzenie rachunku maklerskiego w Bumped, załączasz kartę debetową lub kredytową i wybierasz swoje ulubione marki. Obecnie Bumped współpracuje z 25 markami z branży rozrywkowej, restauracyjnej, kawiarnianej i AGD.
Źródło: bumped.com
Zobacz także: Testujemy aplikację KGHM do relacji inwestorskich: jest przyzwoicie, ale sporo można poprawić
Kupujesz ulubione marki, w zamian dostajesz akcje
Gdy za pomocą aplikacji kupujesz produkty wybranych wcześniej marek, w zamian otrzymujesz ułamek akcji spółki, do której należy marka. Przykładowo zakup o wartości 5 USD może odpowiadać 0,05 jednej akcji spółki. Co ważniejsze, tych akcji nie otrzymasz od razu. Rozliczenie transakcji w aplikacji potrwa kilka dni. Zatem cena akcji, od chwili zakupu produktu do momentu otrzymania akcji, może ulec zmianie.
Źródło: bumped.com
Zobacz także: Czym jest Aplikacja RobinHood, która umożliwia handel na giełdzie bez opłat dla brokerów?
Budowanie lojalności klientów i dostęp do rynku kapitałowego
Bumped to firma technologiczna, której zależy na budowaniu długoterminowych relacji między spółkami i ich klientami. Dlatego w tej chwili nie pobierają oni żadnych opłat za korzystanie z aplikacji. Appka ma także ułatwić dostęp do rynku kapitałowego większej liczbie osób. Szczególnie tym, których nie stać na jednorazowy zakup akcji amerykańskich spółek.
Na razie aplikacja jest w fazie beta testów. Można więc zapisać się na listę oczekujących, którzy potem zostaną zaproszeni do programu. Ponadto Bumped jest obecnie dostępny tylko dla obywateli Stanów Zjednoczonych.