CCC jest jednym z największych dystrybutorów i producentów obuwia w Europie. Spółka prowadzi swoją działalność w 29 krajach, oprócz Polski, także m.in. w Czechach, Bułgarii, Chorwacji czy na Węgrzech. CCC zadeklarowało, że po serii udanych akwizycji, planuje zwiększyć zyskowność całej grupy kapitałowej. Niedawno w ofercie pojawiło się obuwie marki Gino Rossi, dzięki czemu CCC liczy na uniezależnienie wyników finansowych od pogody. Spółka stawia również na rozwój e-commerce. Do końca 2020 roku udział sprzedaży internetowej ma przekroczyć 30%.
O wynikach finansowych za III kwartał 2019 roku oraz o planach rozwoju CCC będzie można porozmawiać z prezesem zarządu spółki, Marcinem Czyczerskim. Spotkanie odbędzie się we wtorek, 5 listopada 2019 r. o godz. 10:00.
Już teraz zapraszamy do zadawania pytań
Spotkanie rozpocznie się we wtorek, 5 listopada 2019 r., o godz. 10:00, ale zapraszamy do zadawania pytań już teraz (możliwość zadawania pytań została już uruchomiona).
Kliknij tutaj, aby zadać pytanie na czacie
Materiały, które warto przeczytać przed czatem
- Kurs akcji CCC najniżej od 4 lat. Siedem najważniejszych faktów po ostatnich wynikach finansowych spółki
- CCC otwiera nowe sklepy w Słowenii
- Buty Gino Rossi masowo zalały sklepy stacjonarne CCC. To ważny element strategii, która ma uniezależnić wyniki spółki od pogody
- Po okresie robienia masy, czas na rzeźbę. Oto 10 najważniejszych deklaracji przedstawicieli CCC, które mogą zakończyć trend spadkowy na akcjach
- Wyprzedaż na akcjach CCC zatrzymana. Wyniki finansowe mocno zaskoczyły inwestorów
- CCC rozpoczyna największą w historii letnią wyprzedaż i stawia na jeszcze szybszy rozwój e-commerce