Szymon Machalica 29.10.2024 Big Tech na celowniku inwestorów – co pokażą Alphabet, Meta i reszta gigantów?
Szymon Machalica 10.08.2024 Susan Wojcicki, ikona Doliny Krzemowej i legendarna szefowa YouTube`a, nie żyje
Szymon Machalica 22.04.2024 Zagraniczne spółki zaczynają publikację raportów finansowych za 1Q2024. Jak wykorzystać podwyższoną zmienność rynku i poszczególnych walorów?
Szymon Machalica 12.03.2024 Bitcoin jest już warty więcej niż Facebook. Wycena tylko 4 spółek z „Siedmiu wspaniałych" jest wyższa niż kryptowaluty
Tymoteusz Turski 31.01.2024 Alphabet ofiarą euforii w sektorze AI. Google z rekordowym wynikiem, ale dla Wall Street to za mało
Szymon Machalica 09.11.2023 Trwa gra giełdowa Turbo Wyzwanie, w której można też inwestować w zagraniczne spółki. Sprawdzamy jak wygląda ich sytuacja
Tymoteusz Turski 07.11.2023 Przejściowe problemy Google’a nie wpływają na jego atrakcyjność – oceniają analitycy, widząc w akcjach wciąż 24% potencjał wzrostu
Szymon Machalica 04.11.2023 Wkrótce rusza gra giełdowa Turbo Wyzwanie. Można inwestować też w zagraniczne spółki, podpowiadamy jakie
Szymon Machalica 12.09.2023 Rywalizacja gigantów: Amazon, Alphabet i Microsoft mogą zabrać koronę Apple`owi dzięki sztucznej inteligencji
Szymon Machalica 12.09.2023 Google przed sądem. Rząd USA będzie toczyć wojnę o monopol w internecie, a Wall Street obserwuje rozwój wydarzeń
Szymon Machalica 26.07.2023 Google ciągle rośnie. Spółka wypracowała miliardy zysku i zwiększyła inwestycje w AI
Szymon Machalica 26.04.2023 Google przebija konsensus analityków i zwiększa inwestycje w AI. Wyniki finansowe potwierdzają sukces sztucznej inteligencji
Szymon Machalica 09.02.2023 Alibaba tworzy rywala dla ChatGPT. Chińczycy dołączają do wyścigu w rozwoju sztucznej inteligencji
Szymon Machalica 03.02.2023 Wall Street chce więcej. ChatGPT podbija rynek sztucznej inteligencji, a spółki z AI rosną po 200%
Szymon Machalica 23.01.2023 Microsoft inwestuje w sztuczną inteligencję. Za 10 mld USD kupuje akcje twórców ChatGPT
Szymon Machalica 26.10.2022 Google i YouTube mocno rozczarowały wynikami. Recesje widać w nastrojach reklamodawców